ЧУЛЕ СУ СЕ СИРЕНЕ И ЕКСПЛОЗИЈЕ: Прве изјаве Срба евакуисаних из Тел Авива - Маскирани војници су нам упали у аутобус (ФОТО)

Новости Онлајн

08. 10. 2023. у 12:15

НА БЕОГРАДСКИ аеродром "Никола Тесла" слетео је авион са евакуисаним држављанима Србије из Израела.

ванси ерпортс

Према незваничним сазнањима, евакуисани људи су махом ходочасници који су тамо отишли у организацији цркве.

- Јуче око пола шест су почели немири, бомбардовање, и падале су ракете. Били смо мало у страху. Људи није било нигде, били су иначе израелски празници, можда је и зато одлучено да се бомбардује. Добро смо прошли, али су нам у аутобус улазили маскирани војници и контролисали су нас - каже овај човек.

Он додаје да се још не зна када ће да пођу и други људи из Србије који се и даље налазе у Израелу.

- Сваким даном се ситуација заоштрава. Ми смо на пример били у палестинском делу и морали смо да уђемо у израелски део. Тај прелазак је за нас био проблематичан, али смо успели да се дочепамо наше земље. Сви смо много срећни - говори овај човек.

Нови летови сутра и прекосутра

Према речима почасног конзула Србије Александара Николића данашњи лет "Ер Србије" био је пун, а за сутра и прекосутра ујутру планирани су додатни летови "Ер Србије" за Београд.

Николић је поручио да је један српски држављанин рањен у Израелу.

Подсетимо, сирене за ваздушну опасност огласиле су се јуче ујутру у јужним и централним деловима Израела након ракетног напада из Појаса Газе, а проглашено је и ратно стање у Израелу.

Још један младић који је међу евакуисаним грађанима Србије каже да су били у Витлејему.

- Било је напето, али ништа толико није било страшно. Били смо на ходочашћу у светој земљи. Страх није био присутан, али морали смо да будемо евакуисани. У тренутку напада били смо у Јерусалиму, и одмах смо морали да се вратимо у хотел у Витлејем. То је свега 10 минута удаљено од "цхецк поинта" Израела и Палестине - каже младић из Србије који је евакуисан из Израела.

- Добро смо безбедно и сигурно. Потпуно је било мирно тамо где смо ми били смештени у Витлејему. Остало је још доста људи на аеродрому, чуле су се сирене и експлозије, али то је све било у даљини. Тамо је и владика из Ниша Арсеније који је остао са људима на ходочашћу. Ми смо сви ходочасници који су посетили света места - каже жена која је једна од ходочасника.

Момак и девојка који су из Израела слетели на аеродром у Београду кажу да су били у Гази када је све почело.

- Ми смо били у Гази, у граду Нетања. Ту је све било у реду - каже он.

Додаје да у овом граду није било евакуације, а да је у Тел Авиву евакуација текла добро.

- Сирене нисмо чули у Нетањи, а у Тел Авиву су се сирене чуле - говори он.

Како додаје, нису се уплашили.

- Нисмо били у страху зато што смо знали да ћемо бити у Београду. За мене и девојку ово је прошло брзо, и ми смо сигурни - рекао је младић из Београда који је са девојком био у Израелу када је почео рат.

(Блиц)

БОНУС ВИДЕО: НОВИ РАТ - Хамас напао Израел

САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

ПРЕДСЕДНИЦА лажне државе Косово Вљоса Османи, и поред тога што још нису прескочили последњу станицу ка чланству у Савету Европе - гласање на Комитету министара 17. маја најављује да ће породице несталих моћи да туже Србију Европском суду за људска права за повреду права на живот њихових најмилијих.

29. 04. 2024. у 07:00

БИЛЕ ПОСЕБНО ВЕЗАНЕ: Ко је била мајка Бојане Јанковић - преминула пре неколико месеци (ФОТО)

ВОДИТЕЉКА Бојана Јанковић сахрањена је на Новом гробљу у Београду, њу су на вечни починак испратили у великом броју пријатељи, породица, а њен бивши супруг Огњен Јанковић одржао је потресан говор.