ДАН И НОЋ ПРОВЕЛИ ПО ЧЕКАОНИЦАМА: Грађани са отказаних летова из Рима и Франкфурта за "Новости"

А. З. К. - И. К.

27. 06. 2022. у 08:23

СРПСКИ лекари, 60 гинеколога и 20 ортопеда, који су се враћали са конгреса у Лисабону, остали су заробљени у Франкфурту. Њима је у суботу увече отказан лет авио-компаније "Луфтханса" којим је из овог немачког града требало да се врате у Београд. У Србију ће се враћати у турама.

ДАН И НОЋ ПРОВЕЛИ ПО ЧЕКАОНИЦАМА: Грађани са отказаних летова из Рима и Франкфурта за Новости

Франкфурт, Фото Приватна архива

Осим овог, отказани су многобројни летови ове компаније за различите аеродроме, а као разлог наводи се штрајк запослених у "Луфтханси". Осим лекара, на аеродрому "Ћампино" у Риму остало је заробљено и 200 наших путника, којима је отказан лет компаније Wizz air.

Српски доктори су са конгреса путовали у различитим групама, поједини су успели да се врате у Београд још у суботу, док је велики број њих остао "заглављен" до закључења овог броја.

Оне који су остали у Немачкој, компанија "Луфтханса" у турама ће враћати у српску престоницу, уколико се укаже неко место на планираним летовима.

Дејан Димитријевић, лекар у ГАК "Народни фронт", са својим колегама провео је ноћ између суботе и недеље на аеродрому у Франкфурту. Како нам је испричао, тек им је јуче пре подне обезбеђен смештај у хотелу.

- Из Лисабона смо кренулу у суботу, и каснили смо са доласком у Франкфурт можда пет минута - говори Димитријевић за "Новости".

- Док смо обавили све процедуре, у поноћ су затворили све шалтере. Ноћ смо провели на аеродрому. Све ово је многе од нас потпуно пореметило и избацило из колосека, јер у Београду имамо обавезе. Сада смо у хотелу и чекамо да нам јаве када ће се указати место на летовима за Србију.

Према речима наших доктора, отказани лет ка Београду није усамљен пример. Претходних дана нису реализовани поласци и ка другим европским градовима. Изгледа да је хаос у авио-саобраћају настао због недостатака радника, тачније због штрајкова који су организовани у немачкој авио-компанији.

Ортопед Немања Славковић рекао је, за "Новости", да је из Лисабона кренуо у петак, и њима је током лета у авиону најављено да им је повратак заказан за суботу и да ће кренути из Штутгарта. По доласку у Франкфурт нико није могао да им потврди ове информације.

- У редовима за добијање информација чекало се и по неколико сати - рекао је доктор Славковић.

- У међувремену, шалтери су затворени. Имали смо среће да је жена из туристичке организације, која је ишла са нама, уложила напор па смо добили ваучере за такси и хотел.

Дејан Димитријевић, Фото З. Јовановић

Отишли смо у Мајнц и тамо преноћили, а после смо се сами сналазили и тражили комби превоз и друге летове како бисмо дошли у Београд. Ја сам успео да се вратим у Србију у суботу по подне.

Осим ових лекара, и 200 путника из Рима остало је током викенда на аеродрому "Ћампино".

Они су добили три поруке да ће лет за Београд, који је био заказан за суботу у 17.45, каснити. У четвртој им је јављено да се ипак отказује. У компанији Wizz air рекли су им да ће им обезбедити ноћење у хотелу, али не и лет за нашу престоницу. Нико им од запослених у овој авио-компанији није рекао када би они могли да се врате својим кућама.

Немања Славковић, Фото В. Данилов

Током боравка у Риму и свих потешкоћа, добили су подршку наше амбасаде. Овим поводом огласио се и амбасадор Србије у Италији Горан Алексић, који је рекао да су наши грађани смештени у хотелима, али да се чека одговор авио-компаније.

КРЕНУЛИ АУТОБУСИМА

АМБАСАДОР Србије у Италији Горан Алексић изјавио је да је 77 путника из Србије, који су у Риму чекали због отказивања прекјучерашњег лета "Виз ера" за Београд кренуло аутобусима за Србију. Он је за Танјуг рекао да су се они изјаснили да желе да се аутобусима врате, а да ће се остали путници вратити данас или сутра у приватној режији.

"Нисмо видели изгледе за неки нови лет 'Виз ера'", додао је Алексић и изразио задовољство што је нађено решење.

Рим, Фото Инстаграм

ОТКАЗАН ЛЕТ

КОМПАНИЈА "Ер Србија" била је принуђена да откаже ју­черашњи други лет између Београда и Лондона због сма­њеног капацитета земаљског опслуживања на аеродрому "Хитроу".

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00

ТЕШКЕ ВЕСТИ ИЗ ВАШИНГТОНА СТИГЛЕ У КИЈЕВ: Нема више патриота за Украјину

ТЕШКЕ ВЕСТИ ИЗ ВАШИНГТОНА СТИГЛЕ У КИЈЕВ: Нема више "патриота" за Украјину

ВАШИНГТОН још нема бесплатне системе противваздушне одбране "патриот" који би могли да буду пребачени у Украјину, произилази из интервјуа са америчким саветником за националну безбедност Џејком Саливаном за МСНБЦ.