Компанија дм је поново дала нови смисао попустима на Црни петак – и за то има добар разлог

Промо

03. 12. 2021. у 18:00

ВЕЋ трећу годину у низу компанија дм дрогерие маркт даје ново значење „Црном петку“, када уместо додатних попуста, пет посто од промета оствареног тог дана донира у хуманитарне сврхе. Тако је и овог последњег петка у новембру дм на овај начин прикупио 3,5 милиона динара који су, потом, упућени народним кухињама Црвеног крста Србије.

Компанија дм је поново дала нови смисао попустима на Црни петак – и за то има добар разлог

Фото: ДМ

Док су излози продавница широм света позивали на вртоглаве попусте, дм је желео да скрене пажњу заједнице на оно што је заиста важно. Тако је и ове јесени поново послао снажну поруку „Гивинг ис тхе неw блацк“.

- Заједници у којој послујемо и живимо важна је свака подршка, како појединаца тако и компанија. Трудимо се да радом на побољшању живота у нашој земљи скренемо пажњу јавности на ствари које су заиста битне, и на тај начин послужимо као пример и другим компанијама. На кампању „Гивинг Фридаy“, коју спроводимо у свим земљама дм Групе, нарочито смо поносни. Посебно нас радује то што је ова акција препознатљива и широј јавности. Други пут заредом решили смо да средства од овог дана усмеримо народним кухињама Црвеног крста Србије, с циљем да направимо помак у борби против једног од највећих глобалних проблема – растуће глади у свету. Наставићемо да послујемо негујући хуманитарни дух, док ће човек и његове потребе и даље бити у средишту нашег пословања и деловања - рекла је Алеxандра Оливера Корицхи, директорка дм Србија и Северна Македонија.

Из Црвеног крста Србије захваљују што су као институција и ове године препознати и подржани од стране компаније дм.

- Солидарност грађана је увек потребна да би наши суграђани којима је сваки дан испуњен тешкоћама осетили бригу и подршку читавог друштва. Околности у којима последње готово две године живимо условљене пандемијом ЦОВИД 19 додатно усложњавају услове живота најугроженијих међу угроженима. Средства која је, уз подршку својих потрошача, донирала компанија дм биће утрошена управо за оне међу нама којима је потребна помоћ у оквиру Програма народних кухиња Црвеног крста Србије. Верујем да ће пример ваше компаније следити и друга друштвено-одговорна предузећа, организације и појединци - изјавио је генерални секретар Црвеног крста Србије Љубомир Миладиновић.

Дрогеријски ланац дм покренуо је такозвани Гивинг Фридаy 2019. године прикупивши три милиона динара за опремање Универзитетске дечје клинике Тиршова. Прошле године дм је у овој акцији усмерио три милиона динара народним кухињама Црвеног крста Србије, који је и ове године добио подршку компаније.

Поред тога, компанија дм континуирано пружа подршку средини у којој послује, па тако бележи рекордне износе новчаних и робних донација упућених најразличитијим установама и организацијама у Србији. У протеклој пословној години дм Србија донирао је чак 33,2 милиона динара заједници у новцу и роби.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)