Нова Лидлова иницијатива за мање пластике - уштеда до 12 тона

Промо

07. 07. 2021. у 16:00

ЛИДЛ Србија укинула је једнократне заштитне поклопце од пластике са свих паковања Пилос производа киселог млека, павлаке и милерама од 400г, чиме ће на годишњем нивоу смањити употребу пластике за око 12 тона.

Нова Лидлова иницијатива за мање пластике - уштеда до 12 тона

Фото: Промо

Ово је још једна иницијатива којом Лидл настављада унапређује пословање у односу према ресурсима, посебно пластици и оправдава своје име савременог дисконта.

- Након што смо почетком јуна излистали пластичне кесе за куповину из понудеу целој Србији, укидање пластичних поклопаца делапонуде Пилос производа је још један од начина на који можемо позитивно утичемо на животну средину. Проценили смо да је употреба и корист од ових поклопаца несразмерно мања у односу на ресурсе који се потроше за њихову израду, као и утицаја који имају на околину. Имајући у виду колико овакве мале промене могу да имају велике резултате, верујемо да ће нас потрошачи подржати у овој и наредним иницијативама за смањење пластике, јер само са њима можемо да направимо значајније промене - изјавила је Мартина Петровић, руководилац сектора Корпоративних комуникација у компанији Лидл Србија.

Фото: Промо

 

За потрошаче који желе да на одржив начин очувају свежину својих начетих млечних производа, Лидл је у своју понуду увео вишекратне поклопце погодне за многа паковања млечних производа, који се могу користити и до 1.000 пута.

- Следећи корак је на потрошачима – да се навикну на нов изглед производа, а да трајне поклопце купе само уколико ће их заиста користити више пута, јер је само таква опција, одржива и прихватљива за природу - додала је Петровић.

Подсећамо да је Лидл Србијаосим поклопаца, недавно излистала потрошачке пластичне кесе, а пре више од годину дана из асортимана је избацила и пластичне сламке, чаше и прибор за јело, како би смањила употребу једнократне пластике.

Све ове иницијативе део су шире стратегије под именом „РЕсет Пластиц“, којом Шварц група, чији је Лидл део, наводи и извештава о циљевима који доприносе заштити животне средине. Стратегија је усмерена на пет области деловања: од смањења употребе пластике, повећане употребе рециклиране пластике и уклањања отпада из природе, до подстицања еколошких иновација и едукације у овој области.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)

ЕСТРАДНИ ПЕНЗИОНЕРИ: Ко преживљава, а ко прима 2.200 евра?