ЉУДИ НАЈВИШЕ ГИНУ НА ОВИМ ДЕОНИЦАМА: Црне тачке на путевима Србије

Novosti online

06. 07. 2021. у 17:28

ТОКОМ летњих месеци, повећан је интензитет саобраћаја на свим путевима у земљи, а самим тим И број саобраћајних несрећа који је из године у годину готово константан.

ЉУДИ НАЈВИШЕ ГИНУ НА ОВИМ ДЕОНИЦАМА: Црне тачке на путевима Србије

Удеси - због алкохола и пребрзе вожње / Фото Г. Шљивић

Поједине деонице носе обележје црних тачака због броја несрећа које су ту догађају.

На листити је деоница пута Шабац – Лозница. На овој деоници посебно је критичан летњи период јер тада највише трактора излази на пут. Осим што возачи често улазе у непрописна и ризична претицања управо због трактора, ова возила су опасна јер често прописају по путу земљу, песак или сасушену траву који могу довести до проклизавања путничких возила. Такође, критични су и делови који се популарно зову „лакат-кривине“, а којих овде има у већем броју.

Ибарска магистрала – Рудник, једна је од најпрометнијих саобраћајница у земљи, надалеко је познато управо по црним тачкама, које се протежу готово целом њеном дужином. Осим што је сам пут лошег квалитета, Ибарска магистрала најопаснија је због тога што све време пролази кроз насељенеа места, што има само две траке и што је често користе возачи камиона и других теретних возила. Непрописна претицања, прекорачење брзине најчешћи су узрочници несрећа, а најопаснији је свакако део око Рудника и Горњег Милановца, затим на потезу од Чачка према Краљеву, посебно у висини села Мрчајевци, као и на путу од Краљева ка Новом Пазару, познатом по називу Долина јоргована.

Фото: Фејсбук

Синоним за црну тачку на путу је свакако “зрењанинац, посебно у деловима на улазу у Београд, прецизније кроз насеља београдске општине Палилула. Иако је пут Београд – Зрењанин у солидном стању И сам по себи не би требало да носи било какву опасност, бахати возачу од њега су створили црну тачку И представљају највећу опасност по учеснике у саобраћају. Такође, присуство теретних возла овде је изражено и представља додатну опасност. Опасне су И деонице Зрењанин – Српска Црња, до Клека, као И Бечеј – Темерин И Бачко Градиште

Деоница пута на граници Србије И Црне Горе, између Пријепоља И Бијелог поља једна је од најопаснијих на путу за море. Осим што је пут из године у годину у све лошијем стању, често се дешава да коловоз пуца због клизишта, па је немогуће стићи поправити сва оштећења. Лакат кривине, сужења коловоза највећа су опасност на овој деоници, а сваке године управо се овде бележи највећи број несрећа.

Фото: Н. Ђурић

Један од најлепших путева у земљи,Ђердапска магистрала такође је црна тачка готово читавом својом дужином, а деоница која пролази тик уз обалу Дунава од Голубца према Кладову у изразито је у лошем стању. Велики број тунела, кривина, сужења, додатно отежавају вожњу, а већ с првом кишом коловоз на овој деоници понаша се као лед. Неопходно је пратити све знакове и упозорења на путу како не би дошло до било каквих изнандих ситуација.

Ауто пут Београд – Ниш И Београд – Суботица, бележи  највише несрећа:

Београд – Суботица – Деоница пута Фекетић до петље Бачка Топола И Бешка до петље Инђија

Београд – Шид Деоница од наплатне рампе Шимановци, до петље Пећинци

Ауто-пут Београд – Ниш, од петље Водањ до петље Велика Плана

Петља Баточина до петље Јагодина, а затим петља Ћуприја до петље Параћин.

(Нова.рс)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00 >> 07:55

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

АКО игде постоји "вага" за мерење снаге људског духа, колико ли би на њеној скали тежила она коју има деминер Михаило Маринковић (48), из Панчева, припадник Сектора за ванредне ситуације МУП Србије? Колико би на њен тас стало његове одважности, сталожености, потпуне концентрације..., у тренутку док је, минуле недеље у Нишу, сам прилазио неексплодираној авио-бомби тешкој 1.000 килограма која носи 430 килограма експлозива, заосталој из НАТО агресије?

27. 04. 2024. у 07:00

Коментари (0)

ЛЕГЕНДА КОШАРКЕ ШОКИРАЛА ЕВРОПУ: Ево снимка на коме краде парфеме у Београду (ВИДЕО)