KЛИКОМ ИЗ ФОТЕЉЕ ДО ПЕНЗИОНОГ ЧЕКА: У ПИО фонду могуће електронским путем поднети захтев за пензију

Ј. Ж. С.

10. 06. 2021. у 15:22

Е-ШАЛТЕР ПИО фонда један је од најнапреднијих електронских сервиса у државној управи и преко њега се електронским путем подносе захтеви за остваривање права из области пензијско-инвалидског осигурања.

KЛИКОМ ИЗ ФОТЕЉЕ ДО ПЕНЗИОНОГ ЧЕКА: У ПИО фонду могуће електронским путем поднети захтев за пензију

Фото А. Стевановић

Недавно је постављена нова унапређена верзија портала у коју је уграђено неколико битних новина за кориснике.

Према речима Зорана Сутара, заменика директора Сектора информационих технологија у ПИО, једна од новина на овом порталу је да се приликом подношења електронског захтева корисник најпре идентификује тако што мора да упише верификациони код који му се аутоматски шаље на мејл адресу коју је унео у веб-обрасцу. На тај начин је повећана безбедност приступа, а друга, значајнија новина је могућност двосмерне комуникације између подносиоца захтева и референата.

- Уколико корисник није доставио сву потребну документацију уз захтев, референт му шаље поруку путем е-шалтера. Он накнадно може да допуни документацију, али тек након што му референт Фонда пошаље поруку - наводи Сутара.

- Корисник може у сваком тренутку да провери тренутни статус свог захтева, али и да види историју статуса по хронолошком редоследу. На тај начин може да прати цео ток кретања предмета од завођења у писарници па надаље.

Захтев не мора више да се пошаље лично, већ то у име корисника могу учинити законски заступници. Такође, ако је захтев послат филијали која није надлежна, што се често дешава, референти сада могу да га проследе надлежној и да се поступак обраде предмета настави.

Сви решени захтеви се достављају путем поште, а очекује се да у наредном периоду, када се буду стекли одговарајући услови, буде омогућено слање решења и преко електронског сандучета на порталу е-управа.

ЗА 10 ГОДИНА ВИШЕ ОД 10.000 РЕШЕЊА

ЗА непуних годину дана рада, путем е-шалтера стигло је око 10.000 различитих захтева. С обзиром на то да Фонд има услугу за пријем и обраду 117 захтева, може се рећи да је овај електронски сервис Фонда међу најнапреднијим у целој државној управи и прилагођен је грађанима у највећој могућој мери. Циљ је да грађани све мање долазе у Фонд, јер је комуникација у потпуности електронским путем за оне кориснике који захтев могу да потпишу дигиталним потписом.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

ПРЕДСЕДНИЦА лажне државе Косово Вљоса Османи, и поред тога што још нису прескочили последњу станицу ка чланству у Савету Европе - гласање на Комитету министара 17. маја најављује да ће породице несталих моћи да туже Србију Европском суду за људска права за повреду права на живот њихових најмилијих.

29. 04. 2024. у 07:00

БИЛЕ ПОСЕБНО ВЕЗАНЕ: Ко је била мајка Бојане Јанковић - преминула пре неколико месеци (ФОТО)

БИЛЕ ПОСЕБНО ВЕЗАНЕ: Ко је била мајка Бојане Јанковић - преминула пре неколико месеци (ФОТО)

ВОДИТЕЉКА Бојана Јанковић сахрањена је на Новом гробљу у Београду, њу су на вечни починак испратили у великом броју пријатељи, породица, а њен бивши супруг Огњен Јанковић одржао је потресан говор.

29. 04. 2024. у 13:49

Коментари (0)

Нови Samsung Neo QLED телевизори померају границе кућне забаве