ВИТАМИН Д ПРЕВЕНЦИЈА ЗА КОВИД? Резултати два различита истраживања показали запањујуће податке
ДА ЛИ је витамин Д користан у превенцији инфекције вирусом корона још није доказано, као ни да ли је користан у лечњу ковида.
Фото: Depositphotos
Према резултатима истраживања Универзитета у Барселони, узимање витамина Д за 80 одсто је смањило учесталост смештања у јединице интензивне неге, а за 60 процената смањило вероватност смртног исхода.
Међутим, научни часопис "Ланцет" у међувремену је покренуо ревизију овог истраживања и повукао чланак.
Није објашњено зашто је долазило до ситуација да на болничким одељењима, где су сви пацијенти примали витамин Д, да су они који су преминули од ковида имали драстично другачије нивое витамина Д у телу.
Препоручујемо
Klikni na zvezdicu u gornjem desnom uglu i zaprati Novosti na Google News platformi
ВАТРЕНО НА КРИМУ: Украјина "одсекла" полуострво, мостови сравњени - експлозије и пожари на војним и инфраструктурним локацијама
У НОЋНОМ нападу дроновима избио је пожар у рафинерији нафте Афипски у руском Краснодарском крају, стратешком енергетском погону који је од почетка рата честа мета напада.
11. 06. 2026. у 15:25
ШЕФ НЕМАЧКЕ ВОЈСКЕ ИЗДАО ДРАМАТИЧНО УПОЗОРЕЊЕ: Ево када ће нас Русија напасти, морамо бити спремни за борбу
НЕМАЧКА мора да се припреми за руски напад до 2029. године, или чак и раније, изјавио је шеф немачке војске за Политико.
11. 06. 2026. у 16:23
НАСТАЈЕ НОВА ДРЖАВА? Српске комшије се уједињују са суседима - за моћну државу од 22 милиона душа и 272.200 км²
"УНИОНИСТИЧКИ покрет је одувек постојао и он је и даље жив унутар нашег друштва. Несумњиво је да је ова дискусија легитиман део политичког процеса у земљи. Ја лично никада не бих могао да гласам против уједињења."
02. 06. 2026. у 21:24
Коментари (0)