СМЕЊЕНА ЗБОГ АВИО-РЕКЛАМЕ ОД 3,6 МИЛИОНА ЕВРА: Како је разрешена дужности директорка НТО Црне Горе

И. Д. СТОЈАДИНОВИЋ

13. 04. 2021. у 00:15

ИЗВРШНИ одбор Националне туристичке организације Црне Горе разрешио је дужности директорку Жељку Радак Кукавичић, а за вршиоца дужности директора НТО одабрана је Ана Марковић Трипковић, досадашња шефица Канцеларије за европске интеграције и сарадњу у Општини Будва.

СМЕЊЕНА ЗБОГ АВИО-РЕКЛАМЕ ОД 3,6 МИЛИОНА ЕВРА: Како је разрешена дужности директорка НТО Црне Горе

Фото: Б. Дабић

Како је саопштено из Министарства економског развоја, Радак Кукавичићева смењена је након што су приликом анализе пословања НТО утврдили неколико елемената несавесног, немарног и неправилног обављања дужности.

Из ресора на чијем челу је министар Јаков Милатовић навели су да је предмет анализе примарно био Уговор о пословно-техничкој сарадњи у вези са активностима на промоцији Црне Горе као туристичке дестинације, који је 2017. године закључен између НТО и "Монтенегро ерлајнса" у износу од 3,6 милиона евра, који је НТО у комплетном износу уплатила авансно.

- Предметни уговор је до сада био под ознаком тајности. У анализи овог уговора, утврђена је нетранспарентност намене средстава, јер није садржао спецификацију услуга са пратећим ценовником. То значи да није унапред прецизирано на основу чега су формиране цене за дате услуге које се касније појављују у извештајима о спроведеним активностима "Монтенегро ерлајнса" - наводе из Министарства.

Фото: Ин4с.нет

"КОМЕРЦИЈАЛНИ" ЛЕТОВИ

УГОВОРЕНЕ обавезе МА нису у потпуности реализоване у току 2020. јер је у марту комерцијални авио-саобраћај обустављен. Ипак, МА је организацију специјалних летова за повратак наших држављана у ЦГ због пандемије вируса корона третирао као комерцијалне летове и урачунао у промотивне активности које су самим тим и наплаћене. По овом основу НТО није иницирао ни смањење фактуре, а ни раскид уговора - саопштено је из МЕК.

Како објашњавају, за 2019. годину и девет месеци 2020. за брендирање на спољној страни пет авиона издвојено је 420.000 евра, док је за брендирање заглавака на седиштима авиона утрошено 315.000 евра. Брендирање пословница у иностранству коштало је 108.000 евра, а брендирање аеродромских шалтера 84.000 евра. Промоција у три броја "Инфлајт лукшури" магазина плаћена је 27.000, а промоција путем сајта МА за 2019. чак 72.000 евра.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)