СМЕЊЕНА ЗБОГ АВИО-РЕКЛАМЕ ОД 3,6 МИЛИОНА ЕВРА: Како је разрешена дужности директорка НТО Црне Горе
ИЗВРШНИ одбор Националне туристичке организације Црне Горе разрешио је дужности директорку Жељку Радак Кукавичић, а за вршиоца дужности директора НТО одабрана је Ана Марковић Трипковић, досадашња шефица Канцеларије за европске интеграције и сарадњу у Општини Будва.
Фото: Б. Дабић
Како је саопштено из Министарства економског развоја, Радак Кукавичићева смењена је након што су приликом анализе пословања НТО утврдили неколико елемената несавесног, немарног и неправилног обављања дужности.
Из ресора на чијем челу је министар Јаков Милатовић навели су да је предмет анализе примарно био Уговор о пословно-техничкој сарадњи у вези са активностима на промоцији Црне Горе као туристичке дестинације, који је 2017. године закључен између НТО и "Монтенегро ерлајнса" у износу од 3,6 милиона евра, који је НТО у комплетном износу уплатила авансно.
- Предметни уговор је до сада био под ознаком тајности. У анализи овог уговора, утврђена је нетранспарентност намене средстава, јер није садржао спецификацију услуга са пратећим ценовником. То значи да није унапред прецизирано на основу чега су формиране цене за дате услуге које се касније појављују у извештајима о спроведеним активностима "Монтенегро ерлајнса" - наводе из Министарства.
Фото: Ин4с.нет
"КОМЕРЦИЈАЛНИ" ЛЕТОВИ
УГОВОРЕНЕ обавезе МА нису у потпуности реализоване у току 2020. јер је у марту комерцијални авио-саобраћај обустављен. Ипак, МА је организацију специјалних летова за повратак наших држављана у ЦГ због пандемије вируса корона третирао као комерцијалне летове и урачунао у промотивне активности које су самим тим и наплаћене. По овом основу НТО није иницирао ни смањење фактуре, а ни раскид уговора - саопштено је из МЕК.
Како објашњавају, за 2019. годину и девет месеци 2020. за брендирање на спољној страни пет авиона издвојено је 420.000 евра, док је за брендирање заглавака на седиштима авиона утрошено 315.000 евра. Брендирање пословница у иностранству коштало је 108.000 евра, а брендирање аеродромских шалтера 84.000 евра. Промоција у три броја "Инфлајт лукшури" магазина плаћена је 27.000, а промоција путем сајта МА за 2019. чак 72.000 евра.
Препоручујемо
НИШТА ОД ПРОДАЈЕ МОНТЕНЕГРО ЕРЛАЈНСА: Министар Бојанић одговорио бизнисмену из Шведске
27. 12. 2020. у 17:44
"ТА КУЋА ЈЕ СТВАРНО УКЛЕТА" Мајци и оцу пререзао гркљан, па себи исекао вене: Нови детаљи породичне трагедије у Чачку
ПРВИ резултати истраге трагедије која је откривена у суботу ујутру у породичној кући у близини „Слободине“ раскрснице у Чачку, говоре да је Владимир Чарапић (47) ножем преклао врат својој мајци Мили (72), а потом и свом оцу Неђу (79). Затим је себи истим сечивом нанео више убода по грудима и стомаку, а на крају је пререзао вене леве руке и тако на смрт искрварио.
07. 12. 2025. у 13:36
НОВО РЕШЕЊЕ ЗА УКРАЈИНУ: Европа прави план у случају да се САД повуку из конфликта
ЕВРОПСКЕ дипломате припремају сценарио подршке Украјини у случају повлачења САД из конфликта, преноси Блумберг, позивајући се на изворе.
07. 12. 2025. у 13:19
Завршио глуму, па радио на мешалици, рат га удаљио од љубави - животни пут Јова Максића
ДЕТИЊСТВО глумца Јова Максића обликовало се у малој сеоској средини подно Динаре, у селу Плавно код Книна, где је породица живела због очевог свештеничког службовања. Рани период живота описује као време потпуне слободе и радости, када је готово читаво село било простор за игру и маштарије. У таквој атмосфери формирала се његова емотивна структура — везаност за заједницу, топлина породичних односа и захвалност за једноставне ствари.
07. 12. 2025. у 11:41
Коментари (0)