ПАРКИНГ ДЕЛЕ ПО СТАРИНИ: Станари Блока 30 остављају поруке упозорења возачима, сматрајући да имају приоритет на паркиралишту

Ј. ДИНЧИЋ

26. 11. 2020. у 10:18

ПАРКИНГ ДЕЛЕ ПО СТАРИНИ: Станари Блока 30 остављају поруке упозорења возачима, сматрајући да имају приоритет на паркиралишту

Новости

НА паркиралиштима између зграда у Новом Београду нема резервисаних места, а станари се паркирају на слободним површинама које нађу. Међутим, и то зна неком да засмета.

Од недавно су поједини власници аутомобила у Блоку 30 почели да добијају поруке упозорења од "старијих" станара да не заузимају паркиралиште. На порукама које су им остављане за ветробранским стаклом пише да ће "аутор" звати надлежне службе за одношење возила.

- Фирма у којој радим скоро дуже од годину дана изнајмљује стан у овом делу града - прича, за наш лист, Марија Д. - Аутомобиле паркирамо на јавном паркингу, где ни једним знаком није назначено да је то забрањено или да је нечије власништво. Станари су из револта неколико пута остављали подигнуте брисаче, а од скора и поруке да ће, ако наставимо да остављамо возила, позвати "паука".

Наша саговорница додаје и да своје возило увек остави на слободном месту, које никоме не блокира пут, нити је означено да неком припада. Иако њена фирма само изнајмљује стан због потребе посла, подсећа да су и запослени станари овог блока, сваког дана до 16.00 часова.

Да је паркинг у делу Улице Омладинских бригада јавно паркиралиште, потврђују и надлежни из ЈКП "Паркинг сервис" који истичу да овај део града не спада под њихову надлежност. Такође додају и да они нису задужени да по пријави грађана однесу непрописно паркирано возило.

- За контролу непрописног паркирања пре свега је задужена саобраћајна полиција, комунална милиција као и комунална инспекција - додају надлежни. - ЈКП "Паркинг сервис" непрописно паркирана возила уклања само и искључиво по налогу ових надлежних органа.

У Секретаријату за послове комуналне милиције истичу да пријаве због непрописног паркирања у овом делу града нису добијали.

ПРИСВАЈАЊЕ ПРОСТОРА

ЗБОГ нелегалних постављања стубића или ланаца на јавним површинама, општинске комуналне инспекције од почетка године имале су пуне руке посла. Пријаве су углавном добијали због непрописног постављања запрека у околини зграда или просторима у близини стамбених објеката. По изласку на терен надлежни су углавном доносили решења у уклањању стубића.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (8)

Anonimni

26.11.2020. 11:29

Evo kod mene u Kumanovskoj ulici u Zemunu covek kupio kucu i pretvorio u firmu pa zaposlio nekoliko ljudi i koji se parkiraju pored privatnih parkinga kod kuca pa posle ja nemam gde da parkiram svoj auto.U pitanju je firma Siping kumanovska 14.

Mr Majestyk

26.11.2020. 11:30

Pravo pitanje je - šta će firma u stambenoj zgradi i zašto se to uopšte dozvoljava? Zašto ne uzmu u najam poslovni prostor i parking mesto? U ozbiljnim državama ovako nešto ne sme da se radi, a u nekima čak u naselje ne može ni da uđe automobil bez odgovarajuće dozvole.

Gaga

27.11.2020. 01:24

Какве везе има улица Омладинских бригада са Блоком 30 ? Нема никакве, и не знам зашто је из "Паркинг сервиса" спомињу !

Kiza

27.11.2020. 10:37

Своју неспособност да реше проблем паркирања (који су сами изазвали) људи из градских власти решавају тако што отимају паркинг станарима!!! Тачно је да су паркинзи око стамбених зграда (углавном) јавне површине, али се (намерно?) прећуткује да су некадашњим ДУП-ом те површине првенствено биле намењене за коришћење тих станара! Неконтролисаном градњом стамбено-пословних објеката на постојећим међублоковским зеленим површинама (да би се искористила већ постојећа инфраструктура и тиме "инвеститору" уштедели прилични новци), повећао се број корисника паркинга вишеструко изнад раније предвиђеног и тако је настао постојећи хаос! На крају испаштају "староседеоци" којима се ускраћују стечена права под изговором да су то "јавне" површине! Баш ме занима да ли ће паркинзи у БНВ бити такође јавне површине?! Само питам....

Mr No

27.11.2020. 13:18

Prvo i osnovno pitanje je užasni i nakaradni urbanizam grada Beograda od 1990. Otvoreni blokovi su predviđeni maksimalno još u periodu 1960-1985, a od 1990. se krenulo sa uguravanjem novih objekata. Trideset godina kasnije, situacija je nepodnošljiva na Novom Beogradu. Zakonski je sve jasno - ti stanari su u krivu i to je javna površina, iako im je u prvobitnim ugovorima "garantovano" parking mesto na ulici. Ali praktično je situacija takva da se neko hvali brojem kranova i dizalica i betonizacijom Beograda, i da fizički nema mesta za kola.