ЦУРЕЊЕ НАЈЧЕШЋИ КВАР: Сви топлотни извори ЈКП Београдске Електране засад функционишу без потешкоћа

Горана НОВАКОВИЋ

16. 10. 2020. у 07:38

ЦУРЕЊЕ НАЈЧЕШЋИ КВАР: Сви топлотни извори ЈКП Београдске Електране засад функционишу без потешкоћа

Фото В. Н.

ЧИНИ се као да је постало правило да почетак грејне сезоне обележе проблеми и незадовољство суграђана.

"Београдске електране" јуче су и званично пустиле систем у пун погон. Међутим, три дана топлих проба, када је температура ваздуха захтевала да станови буду топли, ипак нису одрадила посао. Како кажу из предузећа, све екипе за хитне интервенције су на терену и до јуче по подне било је отклоњено више од 50 одсто пријављених рекламација.

РЕКЛАМАЦИЈЕ

ПОТРОШАЧИ рекламације могу да пријаве на број телефона Диспечерског центра 011/2093-011. Приоритет у отклањању проблема су цурења воде из инсталација, а број телефона за пријаву ове врсте кварова је 011/2093-100.

Упркос томе што су у неким деловима града станови остали хладни, из предузећа наглашавају да сви топлотни извори функционишу без проблема. Појединачни кварови "искакали" су скоро сваког дана. Како кажу надлежни, када је реч о појединачним кваровима, најчешће је реч о цурењима на инсталацијама, испуштању ваздуха из инсталација које су у летњем периоду испражњене, а мањи број се односи на недостатак грејања у целим објектима и појединачним становима.

- Више од 90 одсто пријављених рекламација односи се на кварове на кућним грејним инсталацијама, које су у надлежности власника станова - кажу у ЈКП "Београдске електране".

- Наше екипе обављају само хаваријске поправке на инсталацијама у зградама потрошача, док су послови текућег одржавања кућних грејних инсталација у надлежности органа управљања зградом.

И поред те чињенице, напомињу из ЈКП "Београдске електране", екипе хитних интервенција чине све да у најкраћем року отклоне и те кварове како би грађани добили грејање.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)