МУКЕ БЕОГРАЂАНА ЗБОГ ВРУЋИНЕ: У аутобусима као у рерни

С. Б. М.

03. 08. 2020. у 08:18

ВИСОКЕ температуре последњих дана, које су нас подсетиле да је лето, угрејале су старе аутобусе Градског саобраћајног превозника "Београд".

МУКЕ БЕОГРАЂАНА ЗБОГ ВРУЋИНЕ: У аутобусима као у рерни

Илустрација / Фото Д. Миловановић

 И док у новим возилима приватних превозника расхладни уређају раде, на линијама које држи ГСП попут 95 из Новог Београда до Борче, то често није случај. Ситуацију додатно отежава и обавезно ношење маски.

Стара "Соларисова" возила, "Икарбусова", али и понеки МАН од укупно 93 које је јапанска влада донирала Београду 2003. године још крстаре улицама, некад као заменска возила, а некада у редовном саобраћају. У њима расхладни уређаји не раде, а осим путницима, врућина не прија ни возачима који су по осам сати за воланом у обавезним панталонама и патикама.

- У четвртак око 18 сати, док је напољу било 35 степени, на линији 95 саобраћао је стари аутобус у коме клима није радила - прича суграђанка Даница Р. - Питала сам возача шта је са расхладним уређајем, а он је рекао да не ради и да би га радо укључио, јер је и он сам окупан знојем.

ЗА СЕРВИС 40 МИЛИОНА ДИНАРА

НА питања упућена ГСП колико њихових возила нема расхладне уређаје нисмо добили одговор. Нисмо добили ни одговор Секретаријата за јавни превоз на питање колико су добили притужби на то што климе не раде. ГСП је 29. јуна закључио уговор са новосадском фирмом "Климатроник центар" за сервисирање и поправку клима-уређаја у вредности од 40 милиона динара.

Паклено је било и на линији 23 која вози са Карабурме до Видиковца, али не зато што клима није радила, већ су на возилу сви прозори били отворени. Зато систем не може довољно да расхлади возило и постигне жељену температуру.

Лепезама и свиме што им је било при руци, хладили су се и сви који су се возили на линији 31 у преподневним часовима.

Фото ВН

Уз маске још теже

- По наређењу Секретаријата за јавни превоз расхладне уређаје укључујемо када температура пређе 28. поделак Целзијусове скале и то пошто добијемо наређење на возачком компјутеру. Ипак, већ ујутру је у возилу топлије него да стојите напољу, па се путници жале. А онда је проблем што кад затворим прозоре, и упалим климу, систем не може брзо да расхлади возило - наводи возач ГСП на овој линији.

Ових проблема на линијам које држе приватни превозници нема, као ни на линијама ГСП на којима саобраћају нови турски и кинески аутобуси.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (1)

ЗБОГ ОВОГА ЈЕ ЂОКОВИЋ ОТПУСТИО ИВАНИШЕВИЋА? Да ли је ово кап која је прелила чашу... (ВИДЕО)