ЗА ДВА МЕСЕЦА 140.000 ПОЗИВА НА БРОЈ 11-0-11 Усијале се линије Сервисног центра Града Београда на ком су обједињена градска предузећа
ОТКАКО је средином марта отворена јединствена телефонска линија Сервисног центра града Београда, суграђани су број 11-0-11 позвали више од 140.000 пута.
Како за наш лист откривају у Секретаријату за инспекцију, надзор и комуникацију, пријаве које Београђани најчешће подносе тичу се разних врста комуналних проблема, а највише позива усмерено је ка ЈП "Градско стамбено" и ЈКП "Паркинг сервис".
На овом обједињеном броју налазе се инфо-службе свих градских предузећа, те суграђани више не морају да зову неколико бројева и утврђују ко је надлежан за који проблем. Довољно је да, када позову 11-0-11, изаберу област у којој им треба помоћ и да сачекају да се оператер јави. Када службеник забележи проблем, има рок од 72 сата да јави суграђанину када ће и како његова недаћа бити решена.
- Према природи самог проблема, одређени број пријава може бити решен у кратком року, док је за друге неопходан дужи временски период, јер то подразумева вођење одређених поступака чији су рокови јасно дефинисани прописима и законима из конкретних области - истичу у Секретаријату за инспекцију, надзор и комуникацију. - То не спречава оператере Сервисног центра да грађане известе о томе која је служба преузела неку пријаву, те да дају податке о току поступка.
Из Града поручују да, с обзиром на број позива који су оператери примили од почетка рада, може се закључити да су Београђани прихватили нови начин комуникације са престоничком управом, те да је овај систем много ефикаснији.
ЗА "БЕЛЕ" 102 ОБЈЕКТА
ПРЕ десетак дана, Град је расписао јавну набавку за 102 објекта широм престонице, где ће бити смештени припадници Београдске службе јавног реда, односно "бели".
- Расписана је јавна набавка и радимо на довођењу инфраструктуре за будуће станице Београдске службе јавног реда, а понудићемо и београдској полицији да ту могу да бораве и њихови припадници. Живимо, нажалост, у небезбедном свету и зато је аспект безбедности све важнији - недавно је рекао градоначелник Шапић.
Сервисни центар отворен је пре два месеца, на иницијативу градоначелника Београда Александра Шапића, како би комуникација са грађанима и решавање проблема били што ефикаснији. Раније су инфо-службе градских предузећа радиле до 16 часова, а број 11-0-11 отворен је 24 сата, сваког дана у години. План је да се до краја године укључе све установе у граду, међу којима су и установе културе и спортски центри.
"УЧИНИЋЕМО СВЕ ДА СЕ КАО ЗЕМЉА УЗДИГНЕМО ПОСЛЕ ОВОГ УЖАСА" Вучић положио цвеће у школи "Владислав Рибникар" (ФОТО)
ПРЕДСЕДНИК Републике Србије Александар Вучић положио је цвеће у школи "Владислав Рибникар" на годишњицу убиства девет ученика и радника обезбеђења ове школе.
03. 05. 2024. у 07:26
ИСПОВЕСТ РОДИТЕЉА УБИЈЕНЕ АНГЕЛИНЕ АЋИМОВИЋ: Годину дана од масакра у Рибникару (ВИДЕО)
РОДИТЕЉИ убијене девојчице у Рибникару, Ангелине Аћимовић, говорили су за Новости у подкасту "Мислим да је важно".
03. 05. 2024. у 16:05
ПОСЛЕ ОПТУЖБИ ДА КРИЈЕ НАЦИОНАЛНОСТ И ВЕРОИСПОВЕСТ: "Ја сам Српкиња, крстићу сина у Храму!" Маја Беровић о ПРАВОМ имену и пореклу
"ЈА САМ Српкиња и поносим се тиме!"
01. 05. 2024. у 13:14
Коментари (2)