VIJADUKT JOŠ BEZ TERMINA ZA OBNOVU: Rekonstrukciju prelaza u Radničkoj koče imovinsko-pravni odnosi

G. NOVAKOVIĆ

23. 02. 2022. u 08:51

NEKADA prometni vijadukt koji spaja Radničku ulicu na Čukarici sa Kirovljevom i dalje nije u funkciji. I tako već skoro dve godine.

ВИЈАДУКТ ЈОШ БЕЗ  ТЕРМИНА ЗА ОБНОВУ: Реконструкцију прелаза у Радничкој коче имовинско-правни односи

Linije gradskog prevoza ne saobraćaju nadvožnjakom, Foto N. Skenderija

Nerazjašnjeni imovinsko-pravni odnosi zakočili su dugonajavljivanu rekonstrukciju ove premosnice, ali nazire se mogućnost da baš u ovoj godini radovi konačno počnu. U međuvremenu, teretni saobraćaj i prolazak linija gradskog saobraćajnog prevoza su zabranjeni, a samo malobrojni vozači usuđuju se da pređu svojim četvorotočkašima preko mosta.

Kako su nam rekli u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, još tokom prošle godine pokrenuti su postupci rešavanja imovinsko-pravnih odnosa na katastarskim parcelama na kojima su ispunjeni uslovi za upis javne svojine u korist Grada, na zemljištu koje ulazi u sastav buduće saobraćajnice i mostovske konstrukcije.

- Radi realizacije saobraćajne veze Radničke i Kirovljeve ulice, u nadležnoj službi za katastar nepokretnosti pokrenut je postupak deobe katastarskih parcela u cilju formiranja građevinske parcele S2, u okviru koje se nalazi mostovska konstrukcija predviđena Planom detaljne regulacije za prostorno kulturno-istorijsku celinu Topčider prva faza - Radnička ulica - rekli su nam u Direkciji.

- Po okončanju postupaka, deobe katastarskih parcela, a saglasno instrukcijama za izradu budžeta grada za naredni period, planiraće se finansijska sredstva za izradu tehničke dokumentacije i izgradnju nove mostovske konstrukcije prema važećem urbanističkom planu.

Maja prošle godine saobraćaj preko pomenutog vijadukta bio je onemogućen. Iako je automobilima posle sitnih radova dozvoljen prelazak, iz bezbednosnih razloga, odnosno zbog opterećenja mostovske konstrukcije, zabranjeno je kretanje vozila težih od 12 tona.

Zato linije 23, 37, 51, 52, 53, 58, 88 i 560E i dalje saobraćaju izmenjenom trasom.

Sve dok novi nadvožnjak ne bude sagrađen, linije javnog prevoza će obilaziti, a automobili "guliti" gume po sadašnjoj konstrukciji. Ipak, do kada će taj režim biti na snazi i da li će se ikada ove linije vratiti na staru putanju, zasada se ne zna.

MUKE SUGRAĐANA

KOLIKO je bila važna ova premosnica, najbolje znaju oni koji stanuju preko puta Ade Ciganlije. Njihova vožnja gradskim prevozom ukidanjem stajališta i preusmeravanjem čak osam linija na petlju oko Hipodorma produžila se prilično. Pogotovo imajući u vidu da se neretko u popodnevnim satima pravi saobraćajni čep na ulazu u Požešku ulicu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (1)

Nova dimenzija života u delu Beograda koji se budi iz sna