NADVOŽNJAK NIZAK ZA ŠLEPERE: Problem za teretna vozila na Starom Železničkom prelazu u Surčinu
STARI Železnički most u Surčinu, gde je po ko zna koji put kamion udario u njega i pomerio čeličnu konstrukciju, decenijama predstavlja problem za najmlađu prestoničku opštinu.
Kako, za "Novosti", ističe predsednik ove lokalne samouprave Stevan Šuša, trajno rešenje jeste izgradnja priključaka na auto-put "Miloš Veliki" u Jakovu.
U nezgodi koja se dogodila u utorak oko 20.00 povređenih nije bilo, ali se konstrukcija mosta od siline udara pomerila 20 do 30 centimetara kada je u nju udario šleper čija je visina bila iznad četiri metra. Zbog toga je morala da interveniše operativa "Infrastrukture železnice Srbije" i po ko zna koji put vrati most u prvobitno ležište.
- Ne zna se tačna godina izgradnje ovog nadvožnjaka, ali njime decenijama prolaze teretni vozovi, koji nastavljaju svoj put uglavnom ka zapadnoj Srbiji - za "Novosti", priča predsednik GO Surčin Stevan Šuša.
- Samo 200 metara pre ovog mosta nalazi se onaj preko kog prolazi Obilaznica i on je visok više pet metara. Na ovom je visina četiri metra, što je i istaknuto na saobraćajim tablama. Verovatno se kamioni prolazeći prvi most opuste i ne procene dobro situaciju, pa se često dešavaju slične nezgode.
Ulica braće Nikolić, iznad koje se nalazi železnički prelaz, jedna je od glavnih u Surčinu, kojom dnevno prođe više hiljada vozila, a od centra opštine udaljen je svega 1,5 kilometara.
Most je jednokolosečni, dužine oko 25 i širine 10 metara.
- Kada kamion udari u most, ležište šina se pomeri i do 30 centimetara, što je potpuno nebezbedno za odvijanje saobraćaja - priča Šuša.
- Ukoliko bi naišao teretni voz u roku od deset minuta nastala bi velika havarija.
Nekoliko puta sam slao nadležnima dopis da se pokuša sa rešenjem ovog problema, ali odgovore nisam dobio. Izgradnja priključaka na auto-put "Miloš Veliki" u Jakovu trajno bi rešila ovaj problem, pošto bi se teretni saoraćaj kompletno izmestio iz centra Surčina na Obilaznicu oko Beograda.
POSAO VREDAN TRI MILIONA EVRA
IZGRADNjA priključaka na auto-put "Miloš Veliki" u Jakovu trebalo bi da bude završena do kraja sledeće godine, a ukupna dužina ovog putnog pravca, odnosno sva četiri kraka, jeste 1.200 metara.
Za njenu izgradnju potrebno je iskoristiti oko 67 ari površine, koji se nalazi u postojećoj zoni auto-puta. Parcele pripadaju opštini i PKB, ali veći deo poseduju privatna lica, a procene nadležnih su da će čitav posao koštati oko tri miliona evra.
STEPA KOD JEDRENA OSVETIO UGLjEŠU I VUKAŠINA: Pre 85 godina u Čačku preminuo vojvoda Stepa Stepanović, veliki srpski vojskovođa
BRIŽLjIVO upakovane dve nagorele voštanice i jedna raskošna osmanska sablja pronađene u skromnoj sobi Stepe Stepanovića posle njegove smrti 27. aprila 1929. otkrile su da veliki vojskovođa nije smatrao pobede na Ceru i Solunskom frontu najvažnijim bitkama koje je vodio, već osveta srednjovekovnih srpskih vitezova izginulih u Maričkoj bici.
28. 04. 2024. u 06:30
REZOLUCIJOM O SREBRENICI PRIKRIVAJU SVOJE ZLOČINE: Nemačka istorijski falsifikat potura na godišnjicu oslobođenja Dahaua, fabrike smrti
NEMAČKA koja je glavni sponzor sarajevske „Rezolucije o Srebrenici“ pokušava da progura taj cinični istorijski falsifikat kroz Generalnu skupštinu UN u vreme jedne tragične godišnjice, oslobođenja koncentracionog logora Dahau, nespornog svedočanstva o najvećem genocidnom programu u istoriji čovečanstva čiji je autor – Nemačka.
28. 04. 2024. u 07:00
IZBACIO JE IZ STANA ZBOG DRUGE: Kako je pukla veza Katarine Radivojević i Olivera Mandića
NjIHOVA desetogodišnja veza se rasula u paramparčad kad se u životu Olivera Mandića pojavila 22 godine mlađa dama.
28. 04. 2024. u 12:13
Komentari (1)