НАРЕДНА година биће у знаку још интензивније промоције Србије у свету, јер је досадашња уродила плодом због чега је забележен рекордан број туриста у нашој земљи.

Прочитајте још: Шарган мали за Кинезе

Највећи светски скуп туристички радника из целог света – WTM, управо се завршио у Лондону, а Туристичка организација Србије сва три дана била је пребукирана састанцима са представницима чувених светских мрежа.

- Промоција ће наредне године бити још интензивнија, поготово дигитална, јер је 70 одсто туриста одлучило да дође у Србију захваљујући онлајн објавама - каже Марија Лабовић, директор ТОС-а. - Морамо да пратимо трендове. Спотови о Србији су могли да се виде на свим глобалним телевизијама, а сада појачавамо присуство и на друштвеним мрежама.

Прочитајте још: ВЕЛИКО ПРИЗНАЊЕ: „Лонли планет” прогласио Нови Сад за хит дестинацију у 2019. години

ТОС је на сајму, који посети 50.000 туристички радника из целог света, имао састанке и са “Трипедвајзером”, “Експедијом” и другим милионски посвећеним порталима.



- Србија је популарна и тражена и то морамо да искористимо – истиче Лабовићева. - Упоредо са онлајн промоцијом туристима је доступан и ДК водич о Србији.

У медијским круговима Лондон Мери Новаковић важи за најбољег познаваоца прилика на Балкану, али и нашег великог промотера.

- Храна, култура и људи су најбољи бренд Србије - истиче Мери. – мој супруг је Британац и обожава Србију. Погрешно је мишљење да су Енглези увек љубазни, а Срби намрштени. Напротив, када се Срби смеју то је увек од срца. Чим упознате Србина постане вам пријатељ. Дакле, гостопримство продаје Србију.

БЛОГЕРИ У БЕОГРАДУ

Београд је представио урбане садржаје престонице.
- Као и ТОС и ми промоцију базирано на друштвеним мрежама, доводимо познате блогере и пратимо иновације у дигиталним технологијама - каже Јелена Станковић из Туристичке организације Београд.