Путују за добар селфи
27. 11. 2017. у 22:41
"Миленијалци"- посебна група туриста, а онима из ЕУ на мапи жеља је и Београд. Рођени око или непосредно пре 2000. желе да обиђу што више земаља
Shutterstock
ОНИ су млади, раде послове и штеде за путовања, не плаћају кредит за стан, желе да годишње обиђу бар шест дестинација, а одредишта бирају према доживљају који нуди и јачини бежичног интернета...
"Миленијалци" су млади људи рођени око или непосредно пре 2000. године. Путују са ранцем на леђима, не занима их да спавају у луксузном хотелу, не робују брендовима и генерално не придају велики значај материјалним стварима. Не путују искључиво на "досадно море", већ увек бирају аутентична, одредишта која нуде доживљај.
- За њих је садржај закон, а Србија има много тога да им понуди - каже Јелена Станковић из Туристичке организације Београд. - То су млади људи, некада и стари до 35 година, којима основни критеријум за одабир дестинације није добар хотел, море и плажа, него да ли им се нуди доживљај. Такође, путују искључиво на приступачна места. Београд и Србија су управо то: аутентични, пуни доживљаја и приступачни. Они не иду у агенцију као њихови родитељи и питају: "за где имате повољне аранжмане", него сами преко мобилног телефона пронађу јефтину авио-карту, а онда траже смештај и увек одаберу онај који имају бесплатан и јак бежични интернет.
Београд и ове године бележи пораст броја ноћења страних туриста за 22 одсто, а до августа их је остварено више од милион! Српска престоница је препуна европских "миленијалаца", често из окружења, а највише из Хрватске и Турске. Они сами промовишу наш град, јер чим стигну на друштвеним мрежама објаве да су у Београду, а затим бележе сваки свој корак. Чак 87 одсто "миленијалаца" одлучи где ће путовати према добрим туђим "селфијима"!
- И навике на путовањима су им другачије него код родитеља - истиче Станковићева. - Спавају по хостелима и апартманима, па је овај смештај у Београду доживео прави процват - тренутно имамо 800 апартмана и 100 хостела! Уместо на хотел и такси, новац троше на провод и све то "постују" и једни другима "лајкују". Пред полазак авиона на претраживачу прегледају "Шта радити" или "Шта видети у Београду?", то и раде, сликају и свакодневно "каче" фотографије на друштвене мреже.
"Миленијалци" не обилазе класичне музеје, јер им је приоритет "минговање" са локалним становништвом. Изузетно воле "Бесплатне пешачке туре". На излете иду аутобусом или возом. Погрешно је веровање да не троше, јер њих шест од десет вечера у ресторанима у Скадарлији или код Бетон хале.
СТРАХ ДА НЕШТО НЕ ПРОПУСТЕ
ОКО 79 одсто "миленијалаца" пати од синдрома ФОМО - страх да нешто не пропусте и да ће их пријатељи "шејмовати" што нису били на забави, концерту или неком путовању. То значи да, колико год мислили да су најпаметнији, "миленијалцима" је лако управљати путем друштвених мрежа и наметнути им дестинацију коју "морају" да овере. Дакле, ако се "виртуелни пријатељи" хвале неким доживљајем и они морају да на том месту направе "селфи".
неимени
28.11.2017. 14:00
миленијанци селфују, лајкују, шејмују (ову не чух пре), а богами и постују. Ако, ако. Тако им и треба.
Kakva besmislena pojava
Jos jedna unistena generacija od strane globalisticke masonerije novog svetskog poretka.
Коментари (3)