Брисел опет прети Србији

Д. Милинковић

03. 06. 2014. у 12:00

У ЕУ губе стрпљење зато што се наша земља чврсто држи неутралног става Београда према украјинској кризи. Појачаће се притисци да уведемо санкције Русији

ЕВРОПСКА унија појачаће наредних недеља притиске на Србију, како би променила неутралан став према украјинској кризи и увела санкције Русији - сазнају „Новости“.

Како преносе наши извори из дипломатских кругова, дисциплиновање Београда ићи ће на два колосека: да се обезбеди кооперативност српских власти када следеће године преузмемо председавање ОЕБС (који треба и да буде главни посредник између Брисела и Москве) и да се активира дежурна претња да ће преговори са ЕУ бити одложени за годину дана, ако Београд не промени став према Кремљу.

Из државног врха за „Новости“ поручују, пак, да се позиције Србије неће мењати. Први потпредседник владе и шеф дипломатије Ивица Дачић каже нам да, без обзира на очекивања из ЕУ, Србија остаје при неутралној политици према кризи у Украјини:

- Наш циљ је да се постепено усаглашавамо са заједничком спољном и безбедносном политиком Брисела, а до тада ћемо водити самосталну политику. ЕУ јесте наш први, али не и једини спољнополитички циљ и очекујем да наши европски партнери имају разумевање за специфичне позиције и интересе Србије.

НЕ ПУЦАЈМО СЕБИ У НОГУ ЗА Душана Пророковића, из Центра за стратешке алтернативе, Влада Србије има само један могући пут - а то је да задржи курс неутралности: - Увођење било каквих санкција Русији био би пуцањ у сопствену ногу. Уосталом, Брисел прети празном пушком и ни на који начин не могу да нас санкционишу зато што не следимо њихову политику.

Министар без портфеља задужен за ЕУ Јадранка Јоксимовић каже за „Новости“ да статус кандидата за чланство носи са собом одређене обавезе у погледу усаглашавања заједничке спољне, безбедносне и одбрамбене политике, садржане у поглављу 31. Међутим, додаје она, право је сваке суверене земље да има и шири спољнополитички оквир у којем се креће на међународној сцени:

- Влада је и приликом заузимања става полазила од стратешког опредељења Србије да постане чланица ЕУ, а санкцијама се нисмо придружили због садржаја и квалитета политичких и економских односа Србије и Русије, од чега су полазиле и многе чланице ЕУ у својим одлукама.

У којој мери Запад губи стрпљење према Србији и може ли постати непријатно „вруће“ између бриселског чекића и руског наковња, по мишљењу професора међународног права Предрагу Симићу, биће јасније после Вучићевог пута у Берлин и посете Сергеја Лаврова Београду:

- Очигледна је нервоза Брисела због дешавања у Украјини, а колико ће тврдо ЕУ да иде према Србији, зависиће и од коначног става Немачке, која је такође у незгодној позицији и није баш рада да заоштри односе са Москвом.

Симић не искључује ни могућност да се са стране подигну тензије на политичкој сцени.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (213)

dzoniba

03.06.2014. 12:33

koja grozna organizacija...i oni sebe nazivaju institucijaom prava i sloboda....Pa dokle vise hrlite glupi Srbi ka njima....Ja ne znam sta treba da nam urade da mi shvatili neke stvari....Koliki je prag nase tolerancije, koliko svesnosti imamo. pa zamislite samo kakvu torturu cemo imati ako udjemo u EU...pa to je agonija...Opametite se Srbi dok nije kasno

dr Mileva

03.06.2014. 18:09

@Realist - erazem, i ja se toga bojim. Ovi su se toliko zaglibili da vise nemaju izlaza. Na sve su spremni.

Mali bata

03.06.2014. 12:44

Zar ne primecujete da vrsi se pritisak da ojacamo vladavinu prava i ojacamo suverenitet i integritet Srbije.

dzoniba

03.06.2014. 14:24

@Mali bata - Kakve to veze ima sa sankcijama?! I kakva je pravda uvoditi sankcije ljudima koji su nam prvi pritekli u pomoc....?! Da li ti bar malo razmislis pre nego sto napises nesto il glupost po inerciji izlazi iz tebe...?

Mila

03.06.2014. 12:46

Tenzije su već počele podmetanjem izmišljene cenzure oko nebitnih medija. Očekujem ucene oko novca za obnovu od poplava?

dule037

03.06.2014. 12:52

Ne verujem da će doći do ovoga, ali AKO dođe, neusmnjivo bežim iz države o najskorijem mogućem roku. Toliko.

Srbistanac

03.06.2014. 12:53

A sta mi imamo od EU, i ko su oni da nas uslovljavaju? Hoce li mozda i nas da razbucaju kao Ukrajinu ako ih ne poslusamo? Toliko o "dobrovoljnom" odlucivanju kandidata za ulazak u taj pakao. Kada su Ukrajinci prekinuli pregovore, uvezen im je puc i gradjanski rat. Jadan je onaj koga Evropa uzme na zub, a jos gore je onome koga ta Evropa podrzi.

Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije

03.06.2014. 12:57

Moze se reci da je ovo odstupanje od tradicionalnih pogleda oko stabilne de facto kontrol nad teritorijom sta je znacaj uspesne vladavine ali opet nije jedini uslov da proglasi se suverena drzava.

momcilo

03.06.2014. 12:57

prvo nemacka I EU da smanje trgovinsku razmenu sa rusijom , na vrednost koju ima srbija, pa tek onda mozemo razgovarati. oni razmenjuju hiljade milijardi , a mi nekoliko , a nama prete. da li nas je ova nevolja sa poplavama zadesila, zato sto ce mo predsedavati OEBSOom, da nas uniste braca iz brisela ekonomski, pa dan nam diktiraju sta treba da cinimo protiv rusije. najbolje da pregovori stanu 2 godine. a nasi politicari trebali su na vreme da odustanu od presedavanja sa OEBSom.

Deki

03.06.2014. 13:00

Ma da li je baš tako? Ili sada ovaj reciklirani radikal koristi gužvu oko OEBS-a, tj. njegov lični sukob i lični problem, pa pokušava na mala vrata da progura još jednu izdaju? Niko nije optužio našu zemlju kao subjekta, već Aleksandra Vučića kao ličnost, da zavodi diktaturu i revitalizuje "zlatne 90-te", kada je žario i palio putem ministarstva informisanja, kao vrhunski komesar ratne družine!

dr Mileva

03.06.2014. 18:06

@Deki - Deki, nisu to nikakvi reciklirani radikali. Narod ih zove uskopljeni radikali.

Dragi

03.06.2014. 13:05

Ljudi, ovo sa Ukrajinom ne sluti na dobro (shto kaze pokojni Pavle Vujisic "Ljudi, ovo sa vojskom ne sluti na dobro) :(

KRAJISNIK-DALMATINAC

03.06.2014. 13:07

Dokle ce vise Srbija da izbegava da osudi Rusiju i da se prikljuci sankcijama koje im je uvela EU i USA. Vi Srbijanci bi mogli cak i profitirati kad bi uveli Rusima sankcije. Evo kako nacionalazujete NIS i sve sto ste prodali to jest dali za dzaba Rusima. Lepo kazete ugovor sa Rusima je stetan po Srbiju i mi ga jednostrano ponistavamo. Rusi i da oce ne mogu vas nicim kazniti, jer cete sa tim postupkom biti pod USA zastitom. To vam je jedini nacin da vratite naftnu industriju za kojom sad kukate

dzoniba

03.06.2014. 14:28

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Ko kuka za NIS-om...??? Gledaj svoja posla u zemlji ukojoj si.... Nama su se oni pokazali sad kad je bilo najpotrebnije...."Ko sa djavolom tikve sadi..."

Branko

03.06.2014. 15:27

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Hvala ti za savet. Ja cu ti dati isti takav savet, samo u drugoj formi. Ti bi mogao puno bolje da zivis ako bi postao prostitutka. Nista ne radis, sve drugi rade i jos ti daju lovu. Pa zasto ne uradis tako? Ti si upravo nama to predlozio. Ako neces da postanes prostitutka, ne predlazi ni nama, mi isto ne zelimo.

Нека прете, само да не бацају бомбе на нас

03.06.2014. 13:15

Да се активира "дежурна претња"! Претња да ће преговори са ЕУ бити одложени? Па то је радосна вест! Шта су нам донели "конструктивни" разговори са ЕУ, осим моралног и материјалног пропадања државе? По захтеву ЕУ, извињавали смо се злочинцима а ћутали о злочинима над Србима, ловили и испоручивали непријатељу своје генерале и председнике, прећутно дозволили цепање СЦГ и фактички признали и отцепљење КиМ, мањинама допуштали да прете држави у којој живе... Још само Русе да окренемо против себе...

Mark

03.06.2014. 13:15

Nemojte slusati i klanjati se nekome koji vas ne zasluzuje. Suradjujte sa nesvstanim zemljama, Azijom, Rusijom... Afrikom. Vec 20tak i vise godina vam nedaju da dignete glavu, da se coveku smuci. Pa dosta je bilo te ostarele, zadrte, dekadentne i hipokriticne EU (u kojoj, na zalost, i ja zivim). Zivela Srbija, samostalne, nesvrstana, jedinstvena i jaka. Hvala mojoj zeni na pomoci pri prevodu na srpski.

Gagi

03.06.2014. 13:17

Rusi nas iskoristili presedanom Kosova EU trazi da podrzimo sankcije i de fakto priznamo Kosovo ... svi svoj interes A STA JE NAS ....sustinski .... ?!

KRAJISNIK-DALMATINAC

03.06.2014. 13:19

Poenta je da vi Srbijanci nemate hrabrosti da Rusima bilo sta uradite. Jer uvek idete sa stavom da su Rusi Pravoslavci pa vi zbog toga ne zelite nista Rusima lose da uradite. Pa sta onda ako su Pravoslavci sta to treba da znaci? Jel to treba da znaci ako vam Rusi kazu svi skocite sa mosta vi svi idete da skocite jer vam je eto to rekao vas brat Rus? Umesto da koristite ovakve prilike i da vratite taj NIS i sve sto ste im dali vi se jos sazaljavate na Ruse. Niste vi spremni da imate svoju drzavu

posteno govoreci

03.06.2014. 14:10

@KRAJISNIK-DALMATINAC - procitaj svoju glupost jos sto puta, pa mozda skontas...mi koji trpimo pritiske od oslobodjenja od Osmanlija do danas i ne okrecemo ledja braci i prijatelijma ni pod kojim uslovima niti pod bilo kakvim pritiscima...mi ne zasluzujemo drzavu, a vi od beckih konjusara do americkih lizojajara, vi je zasluzujete...pa da je zasluzujete, vi bi se sami izborili za nju, ne bi plakali po svjetskim medijima protiv zlih Srba, koje eto treba istrijebiti, jer ne priznaju fasizam kao model

dzoniba

03.06.2014. 14:30

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Bote...mogao si bar malo da se potrudis oko (i)jekavskavice pa da ti mozda poverujemo odakle si...

Aleksandar69

03.06.2014. 15:04

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Alo Hrvoje,ako treba skočićemo i u buanar prazan!

Gagi

03.06.2014. 17:23

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Ех, штета је што у софтверу који обрађују ове коментаре читалаца не постији скрипта уз помоћ које могу да се виде сви коментари од једне особе. Од дотичног господина, наводно, далматинске провинијенције, има толико "вечитој сјаја блиставог ума". Ништа мање "блиставији" опус није и од пар његових "алтер ега". Просто, стил му је непоновљив. А што се теме чланка тиче: бојим се да ће наш "гавернмент" ипак да "легне на руду" и уради шта им се каже из Брисела. А срамота би било...

Велики и мали брат

03.06.2014. 20:48

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Гаги, мислиш да не постоји такав софтвер?

Dymitr Ogonowski

03.06.2014. 13:26

Zao je da u pocetku 90 godina XX veka Rusijom nije vladao Putin, već sluga Zapada Jeljcin, koji je uveo sankcije protiv Srba. Tada ako bi Srbija i Rusija bili zajedno, mogli bi zajedno pobediti - Rusija odnosno Krima itd., a Srbija odnosno Bosne i Kosmeta.

Marko

03.06.2014. 13:28

Mi smo na korak do ulaska u NATO pakt.Zato je Vucic postavljen od amerikanaca.I ne zaboravimo da je Milosevic uveo sankcije nasoj braci u Republici Srpskoj.Da li cemo uvesti sankije Rusima?Pa naravno da ce Vucic to odraditi sa zadovoljstvom.On mrzi Ruse.On mrzi sve sto je srpsko i rusko.

niki

03.06.2014. 13:35

Svi treba da se stidimo predaka,50 milion ljudi je poginulo zahvaljujuci fasizmu,a sad ih svi podrzavaju ili javno ili neutralnoscu i ove heroje na istoku Ukraine sto su im se suprostavili niko vise ne podrzava.Nadam se da ce neko od ovih bolesnih umova prije svega u ovoj zemlji ispranih mozgova(Amerika) konacno pritisnuti crveno dugme pa da nestanemo jer ovakvi kakvi smo nismo vrijedni da zivimo.

goran

03.06.2014. 13:35

kaze se sirotinjo i bogu si teska. sta god uradili nista se nece promeniti. niko nam novac nece dati niti ce nas staviti na svoju penziju. evropski politicari lazu sopstveni narod a tek nece srbiju. rusija ima suvise sopstvenih problema i predaleko je. a mi sami ocito nismo u stanju ni pertle da svezemo. dakle, polako ovako kako je pa ako neko prezivi pricace o srbima koji su ziveli na balkanu.

Sale

03.06.2014. 14:53

@goran - Rusija predaleko? Pa lakse je preko Rumunije u Rusiju nego li preko Madjarske u EU!!!

KC

04.06.2014. 12:50

@goran - Rumunija je EU, možda misliš nadvožnjak napraviti iznad njene teritorije?

Немања

03.06.2014. 13:40

ЕУ има алтернативу и то вишеструко бољу.Еврпазијски економски савез нуди све што нама треба - велико тржиште на коме смо конкурентни, јефтине енергенте,моћне савезнике.Успут нам нико не брани да одржавамо привредне везе са Западом.Западу ће одговарати да инвестира код нас и преко нас да извози на огромно источно тржиште

Да срушимо једини мост до слободе

03.06.2014. 13:41

Најмоћнијој светској сили да "уведемо" санкције! Светској сили која нам једина улива наду да ћемо опстати! Да ли су они нормални? Зашто нису '99. тражили да западним силама уведемо санкције, кад су без одобрења СБ УН извршили агресију на једну суверену земљу, бомбардовали у њој цивилне циљеве и окупирали део њене територије? Поздрав родољубима, још смо живи! Гоца СЗ

Zabrinuti građanin

03.06.2014. 13:43

Zašto je i dalje "jedini put" Srbije Evropska unija? Ima država u Evropi, koje nisu šlanice EU! Treba videti kako se osećaju danci, eglezi, rumuni, bugari i dr., kao zemlje šlanice EU? Pa zar nije strašno da sve zemlje, šlanice EU moraju da slede istu politiku, koja se kreira u Briselu, kad se dobro zna ko ima največi uticaj na Brisel! Na pomolu je formiranje i drugih velikih, ekonomskih blokova u svetu!

Alpha

03.06.2014. 15:10

@Zabrinuti građanin - Zasto jedini put? Zato sto EUtanazija ne nudi alternativu. Neces nista da osetis, bice ti sve ravno.

ne-patriota-samo-gradjanin

03.06.2014. 13:53

Ma kakva EU, kakvi bakraci, idemo mi u buducnost a to je Evroazijska unija, nesto novo, kombinacija robovlasnickog drustva, kapitalizma i neokomunizma sa diktatorskim crtama. Ionako kod nas treba da dodje neki vodj koji ce za 2-3 meseca da resi sve nase probleme, od privrednih problema pa do problema u braku kod pojedinaca. Ziveli!!

Станковић М.

03.06.2014. 14:00

@ne-patriota-samo-gradjanin - Живео Путин, живео Жика Обретковић, живели крајишки Срби и далматинско Косово. Нећемо да купујемо словеначке производе јер они хоће да буду Бечки коњушари, а наши неће. Што стварно није у реду. И наравно живео Информер, гласило просвећених. Новости су за интелектуалце.

naranca

04.06.2014. 20:40

@ne-patriota-samo-gradjanin - @stankovicM Jel ti Zika ,izgleda,neki rodjak?

Snouden

03.06.2014. 14:00

Hocemo REFERENDUM!!! Neka narod odluci sta je za njega bolje. Ovo ucenjivanje je prevrsilo svaku meru. Ovo vise nisu ucene vec otvoreni rat. Vrlo slicna situacija onoj sa proleca 1941.

Sasa

03.06.2014. 14:50

@Snouden - Tesko je sprovesti referendum u zemlji gde velika vecina stanovnistva nije funkcionalno opismenjena, koju je najveci broj intelektualaca i visoko skolovanih napustio ili je u procesu odlaska, i gde prosecan IQ tesko prelazi 90. Srbija je prezivela strahovit odliv mozgova, te je veoma opasno dopustiti neupucenoj, nepismenoj i neinteligentnoj masi da odlucuje o buducnosti zemlje. Demokratija podrazumeva obavesteno stanovnistvo i slobodan tok informacija. U Srbiji to ne stanuje.

Paja

03.06.2014. 14:52

@Snouden - Sjajan predlog.I neka pitanje bude:Da li niste protiv toga da se Rusiji ne uvedu sankcije?

Бајо Пивљанин

03.06.2014. 15:52

@Snouden - Слажем се са коментаром.Само додајем,да је ситуација сличнија оној пре тачно 100 година,у љето 1914 године.

Јабре

03.06.2014. 21:15

@Snouden - Јел тако Саша/Матија шта знају сељаци за шта да гласају, осим ако гласају шта теби одговара онда је у реду јел тако ? Демократија док мени одговара а кад не диктатура.

Nataša

03.06.2014. 14:03

Ja u poslednjih 20-25 godina nikakve koristi nisam videla od EU. Oni nas nikad nece primiti, a i zasto bi kad smo za njih stoka koja se hrani praznim pricama, eventualno sargarepom.

Јабре

03.06.2014. 14:46

@Nataša - Да су имали намеру да приме Србију већ би одавно били у ЕУ стандард је бољи него у Бугарској и Румунији ! Сада морамо да идемо према њима али улазити не треба јер њима требају само робови, обичан народ и држава Србија не би имали никакву корист, у Словенији је изашло 17% гласача да гласа за ЕУ изборе то довољно показује шта људи мисле о ЕУ и политичарима !

dr Mileva

03.06.2014. 18:00

@Nataša - Nisu primili jedan Montengro koji im ljubi papuce a primice kocopernu Srbiju. Bas ste naivni.

KRAJISNIK-DALMATINAC

03.06.2014. 14:12

Uvedite Rusima sankcije i videcete kako ce se zapad tad okrenuti na stranu Srbije, nista vas to ne kosta. I onako Rusi vas nemaju cim sankcionisati, niti vas mogu bombardovati, pare vam i onako ne daju, oni mogu samo da kukaju kao sto sad radi onaj Lavrov. Sto se tice Ukrajine sto god vreme bude vise odmicalo, rat ce se razbuktavati, tako da ce u jednom momentu i zvanicno NATO trupe uci u Ukrajinu da pomognu Ukrajinskoj armiji u slamanju ove pobune. Zivi bili pa videli NATO ce uci u Ukrajinu

Миле

03.06.2014. 14:34

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Друже врати се ти лепо у Далмацију, тамо једва чекају на такве као што си ти.

Јабре

03.06.2014. 14:42

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Нису Срби ко ти продане душе, ваљда Павелићев Србин очекује да су Срби као он ? Тврд је орах воћка чудновата, не сломиш је а зубе поломиш.

Slavko

03.06.2014. 14:52

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Nije to Knin sa takvim borcima kao sto si ti pa da se usetaju kosto su se usetali Hrvati. Prakticno bez borbe.

Aleksandar69

03.06.2014. 15:03

@KRAJISNIK-DALMATINAC - NATO će ući u Ukrajinu a dali će izaći ŽIV?Mislim da neće!

Srbin pravoslavac

03.06.2014. 15:25

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Previse si pametan dalmatinac, po tvome ko tebe hlebom ti njega kamenom, ako vas nije snasla nevolja (poplava) kao sto je nas, onda vi mozete da pisete svakojake gluposti, ali Srbi nebi trebalo da zaborave pomoc od Ruse koja je prva stigla i u ljdstvu i u tehnici . Ali i ako uvedu sankcije Susiji, nista me nece iznenaditi ova srpska vlada ..

Dani Kovac

03.06.2014. 15:34

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Rusija je okupirala delove svog Susjeda Ukrajine., pdstice na pobunu delove krajinskog stanovnishtva ruskog proekla... To mi lici na situaciju Srbije sa Hrvatskom., Rusi sa Ukrajine treba da su naucili lekciju "Srba sa Hrvatske", zloupotreblavaju se od Putina na isti nacin kao Srbi od Milosevica...Znamo sudbinu Hrvatskih Srba, zar je to i sudbina Rusa sa Ukrajine...Putin i gura na to..Ukrajina ce u EU, sa ili bez Rusa...

naranca

03.06.2014. 15:47

@KRAJISNIK-DALMATINAC - @KRD Ej druze.Probudi se.Popij jednu jaku tursku kafu.Zapali cigaru.Sedi na fotelju i pogledaj datum.Nije danas 1999.Danas je 2014.

Stop Propagandi

03.06.2014. 17:09

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Дени, хајде угаси ХРТ и пусти мозгу да се опорави од Туђманове пропаганде. Шта се десило са Србима у Хрватској 1993 што им се није десило 1943? Милошевић је натерао Србе да се сете ко жели да их побије, попљачка и покатоличи? Дај, ви Хрвати стварно немате ни мало образа и стида. "Лекција" Срба из Хрватске је - ко те клао пре, клаће те опет. То сте показали више пута у својој историји као истину. Украјина ће сигурно у ЕУ - макар оно што остане од запада те земље. Као и Грузија.

Јабре

03.06.2014. 21:13

@KRAJISNIK-DALMATINAC - Ех Дани, није Русија Србија па да јој НАТО може претити и уцењивати је уништењем као нас 1992-1999. Русија има преко 10 000 термонуклеарних бомби које може да набије западу у ауспух.

Branko

03.06.2014. 14:12

Sutra da nam kazu da izvrsimo samoubistvo,mi bi kakvi raspravljali o tome kako to nije posteno i humano,umesto da imamo ponosa i da ih oteramo u majcinu.Kod nas nije deficit para,kod nas je deficit dostojanstva,a sve ostalo je samo posledica.Sebe nazivamo nebesnim narodom,a prvi smo kandidati za potop ako ovako nastavimo.Ko nam je prijatelj u EU?Samo Grcka,ali i ona jedva dise.Mi tuda jurimo kao ovan na so.Ko nam je neprijatelj u EU?Previse ih je kada nemamo ni jednog uticajnog preijatelja.

niki

03.06.2014. 14:25

Ovi nisu izgubili strpljenje oni su razum izgubili,pa ljudi moji oni fasizam javno podrzavaju jer za one koji fasizam podrzavaju nema opravdanja pa koliko covjek mora nisko da padne pa da bi ovo prihvatio i da to moras da podrzavas.Pa svi ovi ministri za odbranu i bezbjednost u ovoj pucistickoj vladi Ukrajine su vodje fasistickih organizacija i svi koji njih podrzavaju su gori od njih.A ako ih i mi podrzimo onda se zna gdje nam je mjesto.

Branko

03.06.2014. 14:27

Mi ne mozemo da izdamo ruse a da ne izdamo sami sebe.To je jedini nas zastitnik od belosvetskih zapadnih hijena,i ako pokazemo da smo neljudi,nama nema spasa ni na zemlji ni na nebu pred Bogom.Mi mislimo kao rusi,i belorusi misle isto,i oni ih nisu izdali.Hocemo li mi da budemo izdajnici i da se premetnemo dzelatu nasega brata?Ako to uradimo dokazacemo da za bolje i nismo nego sto nam cini zapad.

mila

03.06.2014. 14:29

Naravno da ne treba da udaramo sankcije Rusiji jer ce se EU svakako raspasti. Desnicari dolaze polako na vlast tako da ce sve doci na svoje. Ja zivim u Francuskoj i Mari Le Pen je pobedila. Ona je extremni nacionalista i zalaze se za Fr sa granicama,van EU,bez stranaca. Podrzava Rusiju i smatra da je Kosovo deo Srbije. Ne zeli da bude Americka marioneta. U britaniji su takodje pobedili desnicari i oce da istupe iz EU koja je u dugovima do guse.

DraganS

03.06.2014. 17:47

@mila - Mila@: Ma svuda se menjaju političari jedino u Srbiji se vuku jedni te isti. Evo ti primer Dačića, čovek pojma nema sa životom a zaseo u fotelju i ne ustaje 25 godina.

mila

03.06.2014. 14:32

... EU kao kaznjava Rusiju a njih briga jer zavise od sebe samo. Dok ih oni kaznjavaju Rusi potpisali vosegodisnji ugovor sa Kinom o isporuci gasa vrednog 400 molijardi dolara. Te pare EU nikad nece videti. Sada prave EVROAZIJSKU Uniju,slicno Evropskoj,samo mnogo bogatijoj. Danas citam da su Belorusija i Kazahstan pristupili. Trebala je i Ukrajina,imala bi manju cenu gasa i svega al su ga sada nagrabusili...

Branko

03.06.2014. 14:32

Da mi imamo dostojanstva ne bi ni pisali o ovome, samo bi odbili pritiske EU. Ovako kao fariseji zalimo se i placemo kako vrse pritiske. Ako podlegnemo,znaci govorili smo da pritiskaju, a ako ustrajemo, onda da rusi vide kakvi smo heroji, uprkos pritisaka izdrzali smo.Mi zbog sebe treba da izdrzimo,ako necemo da nas smatraju i politickim i ljudskim olosom.

Јабре

03.06.2014. 14:45

Према ЕУ сада морамо да идемо јер нам не дају избора али то не значи да морамо да уђемо ! Србија никад не сме да уводи санкцији земљи која је давала 100 000 живота месечно у првом светском рату за нас ! И боље би било Србији да се почне приближавати Евроазијској унији ! Свака земља која је ушла у ЕУ се је погоршала за живот људи, профитирају само централне зенље које су створиле ЕУ за свој профит а не за мале и јадне. Одувек нас зову Балканска Русија !

Бранислав

03.06.2014. 14:47

..ово државно руководство је већ починило један срамни чин - потписивање Бриселског споразума па ме не би чудило да уведу санкције Русији..од њих ме више ништа неће изненадити..осим ако би повукли потпис са срамног споразума у Бриселу и потпуно се окренули Русији..али то сад делује као "научна фантастика"..

naranca

03.06.2014. 19:23

@Бранислав - @branislavMa kakav potpis kakvi bakraci! Jel NATO 1999 potpisao da JNA cuva granice Alb-Srb.Ima MILIJARDU ne ispostovanih dogovora ,ugovora.Ko normalan moze da veruje Zapadu?????????????????????????????Pa oni ni sami sebi ne mogu da veruju. I jos nesto kako rece I Asimov realnost je uvek cudnija od fantastike.

Јабре

03.06.2014. 14:48

Још нешто у Словенији је излазност била око 17% на изборима за ЕУ. Толико о томе шта мисле Словенци о ЕУ а ако неког занима нека чита коментаре на 24ur.com сви су листом на страни Русије и против ЕУ !

Deki

03.06.2014. 14:54

Ha! Šta je ovo ljudi??? Nije valjda potpuni zaokret na pomolu? Vidim neke bivše evropejce (članove sns ilegalaca-puls partije praktično) na veoma kompromitujućim komentarima :))) Auuuu... pa ovi su totalno bez karaktera... Ali dobro je ako je zaista tako, to su naša braća na kraju krajeva, a EU je leglo zla!

kondor 009

03.06.2014. 14:58

Od starog neprijatelja EU nikada prijatelja ! Zato gospodo politicari i diplomate iz Srbije urazumite se i ne vodite narode Srbije kod onih koji su kao besni psi ubijali , rusili i trovali po Srbiji skoro tri meseca . Setite se ubijene dece , setite se koliko danas naroda oboljeva i umire od malignih oboljenja . To je dar od onih kojima vi vodite narod u zagrljaj . Svaki drugi put za Srbiju je bolji od puta u EU i nato . Ako sada pogresite ostacete zapamceni kao najvece izdajice Srbije .

Srbenda

03.06.2014. 15:03

ne radi se toliko da zauzme Srbija stav po pitanju sankcija, koliko Zapad i SAD hoće polarizaciju Srbije, pa opet jedni na jednu stranu drugi na drugu stranu, fitilj i eto ti građanskog rata i kod nas (ako smo glupi da dva puta stanemo na grabulje)

dr Mileva

03.06.2014. 17:51

@Srbenda - Ne plasi narod gradjanskim ratom. Nece ga biti jer bi evroantlanticari bili saka jada u odnosu na "proruske elemente u drustu" (lepo receno,a?). Osim toga, to su plasljivci inace ne bi trazili da ih NATO stiti.

naranca

04.06.2014. 11:50

@Srbenda - @srbenda Cekaj bre malo!Pa zar ti 'strucnjaci' ne rekose da je Sloba iskljucivo kriv za gradjanski rat.Zar nisu culi da je covek umro!Ili......

Bojan @@

03.06.2014. 15:05

Americki profesor medjunarodnih odnosa Asaraj,je izjavio:"Unipolarni poredak u medjunarodnim odnosima je zavrsen,a mi sada ulazimo u multipleks svet."Prvi put od drugog sve.rata najveca sila sveta nije vise i najveca ekonomija sveta ?! To u prevodu znaci da ce Amerika i dalje biti jedna od vodecih sila,ali ne vise i glavnokomandujuca.Prosto receno umesto jednog glavnog glumca,imacemo ih bar 4-5 koji odlucuju.Kina je kupila luku u Solunu,Kina modenizuje Srpsko-Madjarsku zeleznicu.Svet se menja !?

ekatarina

03.06.2014. 15:09

ne razumem ove koji daju komentarte a doticni zive u eu! ne rusima sankcije eu propada alo bre narode kome je potrebna ta rusija? pa to je benziska pumpa koja ce kad ta izgoreti!evropa to je nase a ne azija! uradite nesto za svoju decu za unuke da ne zive kao mi!

dr Mileva

03.06.2014. 17:48

@ekatarina - A ko bi po tebi bio merodavniji da daje ocene o EU? Ako to nisu oni koji u njoj zive, mozda oni koji poput tebe nikad iz sela nisu provirili?

Sokolac

03.06.2014. 15:14

Ako Srbija bude došla u situaciju da se opredeljuje , moje mišljenje je da je bolje da se okrene prema Rusiji. Srbija ne sme donositi odluke koje su na njenu štetu.

dr Mileva

03.06.2014. 17:46

@Sokolac - U pravu si. Ako mora neka nas jos jednom bombarduju. Ako su mogle zbog siptara sto ne bi i zbog Rusa. Sto dalje od tzv. EU.

Branko

03.06.2014. 15:29

Zelim da podsetim postovanu cenzuru da sam napisao nekoliko komentara i nekoliko odgovora na komentare, da su svi bili pristojni, ali ni jedan nije odobren. Molim da se objave ili svi ili vecina ili da mi se da neko objasnjenje u cijem interesu se to ne objavljuje.

dr Mileva

03.06.2014. 17:44

@Branko - Ne zbudjuj se vec sledi moj primer. Pripremam trotomno izdanje knjige "Cenzurisani komentari". Mozda cu na toj temi jos jednom da doktoriram.

Milivoje

04.06.2014. 00:27

@Branko - Probaj da kritički komentarišeš Premijera na portalu Kurir, pa ćeš da dočekaš objavljivanje komentara iste godine kada i Srbi budu na referendumu rekli da EU!

Maksim

03.06.2014. 15:33

Igrale se delije nasred zemlje Srbije.....neznam sta ce biti od svega toga al.' Znam da ce Srbin sve da ih nadmudri

naranca

03.06.2014. 15:35

Zasto EU ne prihvati razmisljanja jedne kulturne civilizacije i u miru,toleranciji i saradnji zivi sa svojim susjedom(vidi ovo)Srbijom?U suprotnom docice do rata a zajedno sa Rusima i Englezima cemo im pomrsiti konce.Zar nisu nista naucili iz proslosti?

Поморанџа

03.06.2014. 22:50

@naranca - Стижу и Французи! А Бугари, к'о и увек, чекају да виде ко је јачи.

M.MLADENOVIC

03.06.2014. 15:49

Ima i treca alternativa koja ce biti djelotvorna,zasto imamo srednji prst a rijetko ga koristimo!

Galeb4

03.06.2014. 15:54

I u Komunizmu se je govorilo kao i u EU: moramo isto razmisljati i ciniti jer ako to neko ne cini,bice izbacen (nije mu mesto medju nama).Zivi bili pa videli,EU ce se isto, zbog tog silom nametnutog kolektivnog nacina razmisljanja, raspasti kao zvecka! Zar je onda Srbiji jedina alternativa EU? Opametimo se jednom i pokazimo svima nase davno izgubljeno JA !!! Sada je to istorijska prilika.Ostavimo nasim potomcima u nasledje hrabrost,junastvo,odvaznost a ne kukavicluk i poniznost.

Branko

03.06.2014. 15:58

Vidite koliko je zapad cinican. Oni hoce da kazu rusima, vidite koliko su srbi truli,mozete sta hocete da im cinite, izdace vas kao juda Hrista. Oni i nama hoce da pokazu koliko smo truli.Postavili su nam iskusenje i to neveliko,mnogo manje nego sto je bila poplava, i gledaju kako se ponasamo. I ako izdamo onda smo trulez i za neprijatelje i za prijatelje.Ako odbijemo postovace nas i prijatelji i neprijatelji.Trulez ne treba nikom,a ako nas postuju trebamo svima.Ovim mi govorimo ko smo.

Panicus Vulgaris

03.06.2014. 16:30

@Branko - @Branko: Bravo, pogodio si u sustinu. Upravo tako treba da se ponasamo ako hocemo da sacuvamo jos zadnji tracak dostojanstva, i zasluzimo postovanje drugih.

зокс

03.06.2014. 17:07

@Branko - Маја М.не политичари него политиканти!Далеко,недостижно,су они од политичара!Превртљивци су то!Срби су издани од своје крви и меса!

zli hohol

03.06.2014. 17:12

@Branko - vecina je birala, ili su uzimali oko 2000 din da zaokruze odredjeni broj na glasackom listicu. i jesmo trulez!

kg11

03.06.2014. 17:45

@Branko - Baš Evropski cinizam nas tera Rusiji u zagrljaj, gotovo je sa podrškom naroda ulasku Srtbje u EU.

dr Mileva

03.06.2014. 17:39

@KUM - Ko se nece menjati? Premijer ili stav? Premijer se vec menjao, stav se takodje vec menjao, pa ne znam ko se sada odjednom nece vise menjati. (Znas, medju nama receno, mislim da je EU bas briga i za stav i za premijera. I jedan i drugi su vazni samo tebi i jos nekolicini).

alexandar

03.06.2014. 16:03

Sumnjam da se EU isplati preko Srbije zatezati odnose sa Rusijom. Upravo je Srbija neophodna Uniji za približavanje Moskvi, bez koje ne može Evropa, jer od nje zavisi tržišno i energetski. EU trenutno pravi gluposti da se ne bi zamjerila Sjedinjenim Američkim Državama, a iskoristiće prvi propust Vašingtona i potrčati u zagrljaj Rusiji. Do jeseni će SAD preboljeti svoj poraz u Ukrajini, što će Briselu odgovarati da preko nesretne Srbije dođe do "ruskog ćebeta" da se ne bi prehladila tokom zime.

dr Mileva

03.06.2014. 17:35

@alexandar - Zasto mislis da EU ne moze bez Rusije pa joj je neophodno da joj se priblizi!? EU je americka pudlica koja ne sme cak ni svoju vojsku da ima. Vatikan ima bar Schvajcarsku gardu a EU cak ni to. Jedino priblizavanje Rusiji koje EU prizeljkuje jeste priblizavanje NATO pakta Moskvi.

naranca

03.06.2014. 22:58

@alexandar - @drMileva Obrnuto .USA je nemacka pudlica.Sta ce im vojska kad ce ameri da ginu za njih.Oh Boze a prekosutra je D-Day.

Lamela

03.06.2014. 16:03

Mi ne mozemo da se okrenemo protiv nekoga ko nam pomaze u svakom pogledu,koja nam je prijatelj zemlja u svakom smislu vekovima unazad.EU moze,ali ne sme da ucenjuje.

sova

03.06.2014. 16:11

Ocekuje se ovakav redosled: Posle ucene za uvodjenje sankcija Rusiji verovatno ucena za raskidanje obostrano korisnih sporazuma sa Kinom pa kad Srbi zaista ne budu imali sta da jedu, stize "humanitarna" mini pomoc iz USA u vidu Monsanto semena i genetski modifikovanih proizvoda i konacno ucena nad ucenama: primite svo evropsko djubre, pardon, izgradite postrojenja za reciklazu otpada pa stize pomoc odn. novi krediti koje cemo morati da vracamo sa najzelenaskijim kamatama.

Milan

03.06.2014. 16:28

@sova - Ovo je ziva istina.Ameri su se pokazali koliko nas vole 1999. ali i sad posle poplava kada su nas podcenili sa tricavih 100.000$.Toliko mi vredimo u njihovim ocima.Ko jedan sobicak u Cikagu.

зокс

03.06.2014. 17:05

@sova - Милан,па нису дивља хорда американоси криви за то што ова однарођена назови власт узима од њих понуђено!Не једе се од свакакве рибе месо!

naranca

03.06.2014. 16:18

Nemojte ljudi ko Boga vas molim.Imate tamo i brda i doline i more i primorje.Sta vam treba, kako kazete statisticki neznacajna, Srbija.Nemojte ljudi izginucemo opet uludo...

NenadPo

03.06.2014. 16:19

Od nasih politicara ne ocekujem nista ali od naroda da! Ko uvede sankcije Rusiji treba biti Obesen na trgu za primer! Alo bre Sns, Sps, Ds pa nismo mi bolidi da zaboravimo sta nam uradili! Partneri ovamo partneri tamo....Srpski narod je na Ruskoj strani bar velika vecina!

murta kurtin

03.06.2014. 16:24

Svaka Vlada koja stranom podrskom dobije izbore je poltronska,sluganska i poslusnicka, niti je drzavna niti stiti interese naroda koji je prevaren!?

vlada

03.06.2014. 16:38

Zato ste i odobrili kandidaturu da bi još više ucenjivali! A i šta znači kandidatura? Danas jeste, sutra nije! Kao i "šengen"! Manite se "pozorišta" i recite istinu, koju Srpski narod /odavno/ ZNA! Vučiću, ako ti je savetnik neobavešten, pitaj NAROD! Ne može na "DVE" stolice, to je svakom slobodno mislećem jasno!

čiča

03.06.2014. 16:45

Francuska ,Nemačka i ostale velike zamlje na sve načine izbegavaju da uvedu sankcije Rusiji ali od malih i slabih zahtevaju da uvedu sankcije i to odmah. Eto kakvi su vam ti zapadni prijatelji gospodo političari, hranili su vas praznim obećanjima a vi ste se odmah bez imalo rezerve primili na to. I šta sad uvešćete Rusima sankcije i u trenu zaboraviti ko nam je prvi pomogao i još uvek pomaže oko poplava. To ste već zaboravili . Sram vas bilo

зокс

03.06.2014. 17:03

@čiča - Чича,запад је одувек био и биће увек легло фашизма,нацизма,расизма,укратко речено Кју-Клукс-Клан!Био,јесте и биће увек!

KC

04.06.2014. 14:36

@čiča - Zoks, kako li se tek zove takav nastup prema zapadu? Ne vidim nikakvu razliku!

čiča

03.06.2014. 16:48

I šta sad gospodo poslušnici, treba kod svojih gazda opravdati uložena sredstva????. Srbi budite se ili nas ovi odvedoše u propast

Milivoje

04.06.2014. 00:21

@čiča - Još samo da neko obavesti evrofile na vlasti i u skupštini. Skupština nikada u istoriji parlamentarizma, nije bila ovako apsurdnog sastava.

Ускоро и Бугарска

03.06.2014. 17:55

@MILOŠ - ...и Французи! А Лепенова и нас саветује.

Pravnik

05.06.2014. 08:23

@MILOŠ - Miloše, ne beže Englezi nigde, oni samo, po dobrom starom običaju talasaju i drame, izigravaju faktor, ali igraće kako Berlin kaže, tj. Brisel, koji je Berlin 2. Osim toga, previše je tu "ljubavi" tj. interesa da bi ostrvo išlo bilo gde.

зокс

03.06.2014. 17:01

Која је то будала веровала и која то још већа будала верује европским фашистима?Зар вас нису преци научили памети?Изгледа да многе нису!Нажалост!

KC

04.06.2014. 11:46

@зокс - Situacija u svetu je mnogo komplikovanija od tvog crno-belog shvatanja iste!

Сова

03.06.2014. 17:04

Ova situacija u Ukraini nema veze sa KiM, da bi bilo isto EU treba da napadne Ukrainu da im otme teritoriju na kojoj zive Rusi, i da traze od nas da priznamo novu drzavu,to bi bilo isto kao KiM. Ovako ako podrzimo Ukrainu koja napada i proteruje Ruski zivalj, dali bi smo legitimitet Hrvatima i oluji, koji su isto tako napali Srbe i proterali iz Kraine.

KC

04.06.2014. 11:39

@Сова - A zar je bitno Ukrajincima otima li im teritoriju EU ili Rusija? Ko god da to čini, radi isto što je i sa KiM bio slučaj!

Pravnik

05.06.2014. 08:21

@Сова - Kakva hipokrizija! Kakvo prevrtanje činjenica! Ja ne verujem! Nisam sklon da priznajem kojekakve separatističke putinovske rejone i narodne republike, i nemojte to da uspoređujete sa Kosovom, jer ono je proglasilo nezavisnost u miru, a ovo šta se radi po Ukrajini je sramota, u ratu, na onakav način, pod oružjem, nelegalno, grubo, neelegantno, užas! Ukrajina je međunarodno priznata država u granicama koje joj je do juče garantovala i sama Rusija. Ne podržavam secesije i ratna osvajanja!

bole

03.06.2014. 17:09

sto se tice rusije velike zemlje gledaju svoj interes a male zemlje hoce da nateraju u cist propast pa sa njima da rade sta im je volja

sremac

03.06.2014. 17:36

Klupko se polako ali sigurno odplice!sto je blizi rasplet dogadjaja,to je vrelije...zapad je toliko samouveren u svoju snagu,sto ekonomsku to vojnu da ignorise jednu cinjenicu,da je Srpski narod veliki inadzija i da je to ono sto ga ujedinjuje,da tada sve politicke stranke padaju u vodu!nista nisu naucili proteklih godina o nama ili ignorisu koliko su prepotentni!nadam se samo da se nece ponoviti kosovski boj u istom izdanju,da nas nece izdati i obmanuti ljudi na vlasti u sta je tesko poverovati

gargamel

03.06.2014. 17:42

Pa sta, naci ce oni vec nekoga ko ce uvesti sankcije Rusiji.Nasli su i ko ce isporuciti Predsednika Srbije.

Danny`s

03.06.2014. 17:44

Ja ne bih popustila, pa ne znam sta da bude. Ionako od te evropske unije(namerno malim slovima) nema nista. Dok mi dodjemo do ulaska, ona ce se raspasti. Ja bih se drzala tog neutralnog stava cvrsto, cak bi mozda trebalo i stati na stranu Rusije.Oni su nam uvek bili prijatelji u svemu. Ako ostanemo bez njih ja ne znam sta cemo.Pa dajte navedite mi jednu zemlju clanicu koja bi nam pomogla oko bilo kog pitanja.

Zoran

04.06.2014. 05:30

@Danny`s - Blago Srbiji dok je takvih kao sto si ti. nemate leba da jedete a volite Rusiju. Ona ce vam leba dati.

Маре

03.06.2014. 17:44

Вучић ће издати Русију и увешће јој санкције, живи били па видели.

dr Mileva

03.06.2014. 18:11

Gospodin prvi predsednik vlade rece jednom prilikom (i ponovu to jos vise puta) da zna kako ce skoncati. Nije valjda na ovo mislio?

bla,bla

03.06.2014. 19:34

@dr Mileva - Ne znam šta je tako umno u tvojim komentarima, pa te ove novine objavljuju 1oo x.

dr Mileva

03.06.2014. 21:10

@dr Mileva - bla, bla, drago mi je da me primecujes. (Mozda me i sanjas?) A "ove novine" me "objavljuju" verovatno zbog mog doktorata. Idi doktoriraj pa se javi iduce nedelje da razgovaramo na ravnoj nozi. Dogovoreno?

đorđe5656

04.06.2014. 07:18

@dr Mileva - Jadno mi je tvoje doktoriranje, to si uradila samo da bi mogla da se potpišeš sa dr i da to toliko ponosno ističičeš, ovaj komentar o tome doktoratu govori kakva si osoba

dr Mileva

04.06.2014. 16:56

@dr Mileva - Djordje, vidim da se slabo razumete u prosvetu. Ja ne bih bila "dr" da komisija od 200 clanova nije proverila moj Doktorat i izdala mi pismenu potvrdu da nije plagijat.

Viktor

04.06.2014. 09:42

@из главе - Pogresio si, ne EU da Rusiji (jer ovo je za vas Rusija a ne Srbija)

Zoran1

03.06.2014. 19:21

Srbija treba da se drzi stroge neutralnosti u svakom pogledu. Dok miljarderi gledaju kako da jedni druge opljackaju zdravi ljidi treba da se drze sto dalje od njihove bolesti i njihovih ratova.

Pravnik

05.06.2014. 08:14

@Mica Bor - Ako je EU luda kuća, šta je onda Srbija? Ja ću da ti kažem, mi smo država u ludačkoj košulji.

Aca J

03.06.2014. 20:28

EU treba Srbiju samo za potkusurivanje i nikada nece biti punopravni clan jer EU ima strategiske ciljeve sa Nato u opkoljavanju Rusije i ostalih koji ne misle kao oni a nasi politicki karijeristi kobajagi ne shvataju o cemu je Problem, jer nisu sposobni da organizuju drzavu.a vole da se slikaju,funkcije i udoban zivot.

dzoni

03.06.2014. 20:29

Pa unija neda svojoj clanici da uvede gas.Unija nije evropa unija je nekoliko zemalja koje kontrolisu sve ostalo kako njima odgovara

GALEB BIJELI

03.06.2014. 21:59

Ako želite u neku asocijaciju(a želite u EU) onda morate poštivati njena pravila ponašanja.Nitko vas tasmo ne goni,ali jedno od pravila je da se vanjska politika uskladjiva, i da znatnije odstupanje nije dozvoljeno. Ovo važi i za članice i zemlje kandidate, i tu priča završava.

Aleksandar69

03.06.2014. 23:30

@GALEB BIJELI - Tako je.A zasto je onda Hrvatska menjala ustav,kada je Nemacka trazila izrucenje hrvatskog drzavljanina?

darko

04.06.2014. 06:35

@GALEB BIJELI - Kako stvari stoje ,mi srbi smo jedini koji ne želimo da Srbija uđe u EU, i veruj mi da to svi ostali žele više i jače od nas samih.Osim obaveza ,mi ništa od EU ništa ne dobijamo a čisto sumnjam da će investitori da nešto pobegnu od nas jer im je ovde najpovoljnije(najjeftinije).

GALEB BIJELI

04.06.2014. 12:50

@GALEB BIJELI - DARKO- vjerujem Vam, i sa Vama se slažem! Čuveni prof.dr. D.Pavuna(član ekspertskog tima predsjednuika Busha) na jednom skupu mi je rekao doslovce,"U ovome trenutku NE ULASKU u EU"! Ja sam glasao PROTIV ulaska ne samo zbog prijedloga ovog znanstvenika,nego zato jer su nam Italijani izlovili Jadran,a mi povlačenjem ZERP-a im to omogućili. No- na moju i Vašu žalost, demokracija je često puta pravo većine! Pozdrav!

dr Mileva

04.06.2014. 16:54

@GALEB BIJELI - Mare nostro je bilo i bice uvek italijansko! Eto, tek da se zna.

naranca

04.06.2014. 20:08

@GALEB BIJELI - @Galbjeli ......''demokracija je često puta pravo vecine' To skazase i boljsevici 1917.

GALEB BIJELI

04.06.2014. 20:59

@GALEB BIJELI - DR MILEVA- prisiljavate me da Vas kao dr ispravljam! Istočna obala Jadrana bila je,jest i bit će MARE NOSTRUM CROATICUM! Takodjer- veća je od italijanskog dijela; razloge znate! Podsjećam Vas i na davni termin mletačkih duždeva za kneza Domagoja-"PESSIMUS SCLAVORUM DUX" kao eksponiranog branitelja ovih obala. Pozdrav!

naranca

04.06.2014. 23:02

@GALEB BIJELI - @galebbjeli. Pessimus na latinskom znaci najnizi po cinu,odvratan,pokvaren,zao smrdljiv...Sclavorum-Slovenski.....Dux -lider,koji vodi vojsku ili bandu.Nije bio formalni cin u rimskoj armiji. A 'knez' Domagoj je bio pirat-pljackas koji je sa mora bezao uz Neretvu a onda po planama.Nikakav branitelj.Na vrh brda vrba mrda :)

Bosko

04.06.2014. 02:58

Ne preti Brisel Srbiji nego svojim "svedocima saradnicima", jer ako prekinu da igraju kako eu svira samo im se aktiviraju Haške optužnice jer je kompletna trojka "svedoka saradnika" bila na vlasti 1999 godine a sada predaje KiM šiptarima pevajući u kafani onima što su nas bombardovali.A baš im je Vekarić našao sad opet šiptare koje su posakrivali.

zoranm

04.06.2014. 07:53

Ako bude primorana da uvede sankcije vlada bi trebala da čuje i glas naroda pa tek onda da donese odluku.Moje skromno mišljenje je da ne treba to da uradi treba da ostane dosledna sebi i svojim tradicionalnim prijateljima

CG

04.06.2014. 08:43

Kucnuo je cas da odlucimo na koju cemo stranu.Politika neutralnosti ovim zahtevom ce biti okoncana. Sada cemo da vidimo koliko ce mudrosti biti u odluci.Naravno, potrebno je staviti interese naroda ispred interesa drzave.U ovom slucaju nas odgovor bi trebao biti jasan:imamo sve sta EU nema-jos prilicno zdrave oranice i hranu, greostrategijski polozaj koji nam ide u prilog i jos zdravog razuma.U novom savezu na istoku je nasa sansa.Nemojmo se zakopati dublje u blato sa EU,pokazimo da smo odresiti

Julija

04.06.2014. 09:09

Nije usmerena kritika na narod Srbije, vec na drzavni vrh koji se trude da izmeni tradiciju jedne civilizacije, isto ko sto hoce da izmene nas i nametnu podmukli karakter i neznanje, niko ne prhvata totalitarnu vlast.

Viktor

04.06.2014. 09:50

Normalno, pa sta misli Dacic i Vucic, mi bi u EU ali zajedno sa Rusijom. Pa ako je tako recite narodu "ono sto ocekuje" ne EU, da Rusija. Najvise ce se obradovati Kostunica.

Stefani Majer

04.06.2014. 10:04

Niko ne moze Srbiju da ucenjuje. Treba biti dobar diplomata i zadovoljiti obe strane

naranca

04.06.2014. 10:44

A hocemo li i KINEZIMA sankcije zbog Tibeta?????I Indiji zbog Kasmira?I Brazilu zbog... nemam pojma?Svima sankcije samo ne rajfajzen banci???

naranca

04.06.2014. 11:55

U Engleskoj partija UKIP ( za izlazak iz EU)je odnela ogromne pobede.Ako pobede sledece godine na opstim izborima adios Europos.

Pravnik

05.06.2014. 08:11

@naranca - To znači da Englezi, kao i inače, mute vodu. Oni bi hteli da budu broj jedan u Uniji, a Nemačka im je pomrsila račune. Ipak, previše je tu interesa da bi UK izlazilo iz EU, sve je to njihov šareni politički folklor, predstava za domaću upotrebu. Što se mene tiče, bio je i krajnji red da ih neko spusti na zemlju. Neka Uniju vodi Nemačka, kamo sreće da se i mi pripojimo Nemačkoj, nek oni upravljaju, najsposobniji su, najjači, najbolji. Unija na čelu sa Nemačkom i u partnerstvu sa Rusijom!

<*)))>{

04.06.2014. 14:33

Nemacka ne bi da zaostava odnose sa Rusijom, ne bi ni Francuska, Spaniju boli uvo za Krim, ne bi ni Bugarska, ni Rumunija, ni Grcka...! Pa, koja onda drzava odlucuje u Briselu da EU clanice i kandidati treba da uvode sankcije i u cijem interesu? Odgovor se nazire...kod nekoga ko nema direktne veze sa EU. NE u EU!

Ivan Zgrozeni

04.06.2014. 19:12

@<*)))>{ - Dajem vam jedno negativno brojanje. Nisu Cesi nego Poljaci.

Igor (ZG)

04.06.2014. 22:46

Koje licemjerje američkih imperijalista i njihovih vazala iz EU - od Srbije traže da podrži njihovo stajalište o teritorijalnom integritetu Ukrajine, a sami su ilegalno rasparčali Srbiju i priznali nelegalnu secesiju Kosova!

Bojan @@

05.06.2014. 00:12

Rusija i Kina formiraju svoju rejting kreditnu agenciju.Kina i Rusija ce transakcije obavljati iskljucivo u domacoj valuti(juan i rublja). Kina i Japan su se dogovorile da ubuduce platni promet u celini i iskljucivo bude u domacim valutama (juan -jen) ....Put od hiljadu milja pocinje jednim korakom.Mislim da je tiho,necujno,gotovo neprimetno za siru javnost svet vec nacinio prve korake.Istorja nas uci da je i Rimsko Carstvo propalo samo od sebe,sporo i neprimetno se urusavalo

Pravnik

05.06.2014. 08:08

Eu ima puno toga pozitivnog što može ponuditi Srbiji. Tu je pre svega, ono što mene najviše interesuje, pravni sistem, pravne tekovine, i sve ostalo što se nastavlja na zakonodavstvo: trgovina, standard, kulturne, naučne i druge razmene, interakcija. Srbija treba da postane i postaće član EU, ali s druge strane, ta ista EU bi trebala da igra pametnu igru i da se manje druži s Amerima, a više s Rusijom, jer sa njima ima kopnenu granicu i zajedničke interese. Zato, da EU, da partnerstvu s Rusijom.

Ruben

05.06.2014. 11:40

@Pravnik - Hvala pravnice ; sad si eksplicitniji ; i cinjenica da si diplomu pravnika stekao u bespravnom drustvu je mnogo jasnija

naranca

05.06.2014. 11:31

''Očigledna je nervoza Brisela zbog dešavanja u Ukrajini, a koliko će tvrdo EU da ide prema Srbiji, zavisiće i od konačnog stava Nemačke''---Alo bre pa zar EU nije zajednica bratskih drzava i drzavica??????