Затвара се Главна железничка станица у Београду

ФоНет

16. 06. 2018. у 12:37

Затвара се Главна железничка станица у Београду
Према најави "Железница Србије", од 1. јула - шест месеци пре него што је пројектом предвиђено - биће потпуно обустављен саобраћај на овој станици и на прузи Београд Главна станица - Панчевачки мост

После 134 године Главна железничка станица у Београду биће затворена.

Према најави "Железница Србије", од 1. јула - шест месеци пре него што је пројектом предвиђено - биће потпуно обустављен саобраћај на овој станици и на прузи Београд Главна станица - Панчевачки мост.

"Србија воз" и "Инфраструктура железница Србије" увешће нову организацију путничког железничког саобраћаја. Према новој организацији железничког саобраћаја, полазна и долазна станица међународних возова на релацији Београд - Бар, биће од данас станица Топчидер.

Полазак дневног воза за Бар је у 9,21 сат, а вечерњег у 21,21 сат.

Међународни воз на релацији Суботица-Бар-Суботица, који креће од 19. јуна, саобраћа из железничке станице Суботица у 16,45 сати преко станице "Београд Центар" у Прокопу и обратно.

Осим возова између Србије и Црне Горе, од 1. јула сви међународни возови саобраћаће до железничке станице "Београд Центар" у Прокопу, која ће бити и полазна станица ових возова у супротном смеру.

Реч је о два воза из Будимпеште, као и по једном возу из Беча, Љубљане, Цириха, Солуна и Софије до Београда и из главног града Србије за Мађарску, Аустрију, Словенију, Швајцарску, Грчку и Бугарску.

За возове у унутрашњем путничком железничком саобраћају, који су до сада ишли преко Главне железничке станице Београд, од 1. јула полазна и долазна станица биће "Београд Центар" у Прокопу.

Главна железничка станица у Београду изграђена је 1884. године, када и прва железничка пруга у Србији, од Београда до Ниша. Први воз са ове станице кренуо је ка Земуну уз дворске почасти, 20. августа (1. септембра) 1884. године у 15 сати, а први путници били су краљ Милан, краљица Наталија и престолонаследник Александар Обреновић, на путу ка Бечу.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (17)

obavestavaju se....

16.06.2018. 13:10

...."zatvaraci",da zatvaranje kasni 190 minuta!Mole se svi pogodjeni da padnu,a ne pogodjeni...?Pravac Prokop!neznam da li cu docekati probijanje tunela,jer ovako skoro da nista nije reseno?Na nos ulazis na guz izlazis...A novac je vreme!Ili obrnuto?Pa sto si se zbunio,nema veze!Moze i ovako i onako!Ej,fala ti k'o bratu!

milorad

16.06.2018. 13:41

od glavne stanice mogli bi da naprave zgradu Opere. Mogu da zamislim velicanstvene Operske i | Baletske premijere u toj zgradi.

Paul Kersey

16.06.2018. 14:40

@milorad - S obzirom na to ko bi salu pravio, ja mogu da zamislim Karleušu i Cecu kako zaurlavaju na sceni...

opera je život

16.06.2018. 16:56

@milorad - opera u srbiji ne bi uspela na pocetku bi išli mnogi radi viđenja a posle bi opet po starom što I jeste normalno u kafanu na ibarsku jer ko može da sluša sat ipo vremena kako operski pevac peva aaaaaa tako da bi to bio promašaj

dragan

16.06.2018. 16:26

@Nuclear Vlasta - Mozda je bolje da se zabrani doseljavanje da mi Beogradjani pocnemo da zivimo,makar na 10-20 godina

Миро Марковић

16.06.2018. 17:22

Оно што су Обреновићи подигли, ови не могу да растуре већ више од 50 година, када су почели да прокопавају Прокоп. Обреновићи су радили све са лопатама, а ови имају багере, али су им много дубоки џепови, па прво њих морају да напуне. Србијо, востани!

Dug koji su ostavili Obrenovići

17.06.2018. 09:08

@Миро Марковић - za kredit koji su uzeli od Francuza, da bi se ta pruga izgradila, Srbija je isplaćivala do 50-ih godina prošlog veka... Kralj Milan je iz tog aranžmana izašao neverovatno bogat, a neki Francuzi su bankrotirali i završili u zatvoru. Neznanje nije opravdanje...

Marius

16.06.2018. 17:34

bruka i sramota dno dna drzave...u notmalnim drzavama se zdanja cuvaju i pod zastitom su drzave samo smo mi majpametniji...poeni nama i ne treba stanica jer vozova i nema ono je bruka kad sw vidi ma sinama

DJ

18.06.2018. 15:22

Železnička stanica je otvorena 1884 godine,i od tada se ništa nije promenila,koliko sam informisan,stanica postaje železnički muzej,a saobraćaj će se odvijati iz Prokopa(koristim BG voz,stanica je moderna i čista),zašto je to po mnogima loše ne znam,auto komanda je uslovno centar grada,tako da dolazak na istu i nije neki problem.