Нижи рачуни за гас
19. 02. 2014. у 07:15
Јануарски рачуни за гас који су за петину нижи него месец дана раније, јасно показују да је сумња потрошача у квалитет овог енергента испорученог у децембру била потпуно оправдана - каже Радомир Ћириловић, председник Удружења за заштиту потрошача "Проспет
ЈАНУАРСКИ рачуни за гас који су за петину нижи него месец дана раније, јасно показују да је сумња потрошача у квалитет овог енергента испорученог у децембру била потпуно оправдана. То потврђује и број потрошених кубних метара, али и износи на уплатницама. Зато с великом сигурношћу можемо рећи да је квалитет гаса испрученог у децембру био далеко слабији од прописаног, а то је узроковало знатно већу потрошњу од уобичајене - каже Радомир Ћириловић, председник Удружења за заштиту потрошача "Проспетритет".
Према његовим речима, представници овог удружења, прошле недеље разговарали су са Зораном Михајловић, министром енергетике, која је прихватила да у радну групу уђе и представник овог удружења.
- У групу је ушао инжењер Драган Опријан, специјалиста за лабораторијска испитивања - објашњава Ћириловић. - Надамо се да ће његово искуство помоћи и да ће убрзати рад ове групе, која, засада, по нашој оцени, и није много ефикасна.
Јован Вујановић, директор ДП "Нови Сад гас", предузећа које је, са око 60.000 потрошача, највећи дистрибутер гаса у Србији, међутим, објашњава да је до разлике у висини рачуна могло да дође због дужег обрачунског периода.
- У новембру је био 28 дана, док у децембру у обрачун улазе и први дани јануара, када су празници и када се троши више гаса. Самим тим, мора да дође и до разлике у потрошњи, чак и без обзира на квалитет гаса - каже Вујановић. - Наравно, ми све притужбе грађана размотримо, односно, прилазимо им изузетно озбиљно.
Вујановић, такође, најављује како ће у овом предузећу, за најдуже недељу дана, почети са радом лабораторија за контролу квалитета гаса.
- Ми, као дистрибутери, немамо везе са квалитетом, јер ми само испоручујемо гас од увозника до потрошача - каже Вујановић. - С друге стране, ипак, сматрам да морамо да имамо место, на ком можемо да проверимо какав квалитет гаса добијамо, односно, да ли гас који стиже до наших потрошача калоријском вредношћу одговара оној која је предвиђена.
vule
19.02.2014. 08:39
Građanima ispostavili račune za gas koji ti isti građani nisu potrošili.Kako se to naziva?Onda osnovali komisiju koja ni za mesec dana ništa ne može da ustanovi?
@vule - Meni je decembarski racun veci u odnosu na januarski za nekih 30%, iako decembar je bio topliji u odnosu na januar, i u januaru smo bili kuci za praznike (Nova godina, Bozic, Srpska) i proslava SV. Jovana. Problem je sto ne znam kako da dokazati. Da je uredjena drzava za ovo bi neko zavrsio na robiji, a Srbijagas se izvinio za stetu.
Neko mora i Jovi da plati novi mercedes S 500. Treba skupiti 150.000 eura. Direktori javnih praduzeca samo kukaju kako su male cene usluga a na parkingu ergela najnovijih automobila.
Na lep način pokušavaju da se izvuku od odgovornosti.Mene ne interesuje da li će Bajatović ili neko drugi biti na toj funkciji,mene interesuje da mi isporuče ono što mi naplaćuju.Kakva je razlika između prodavca razblažene rakije na pijaci i srbijagasa koji prodaje razblažen gas.Razlika je ta što će razblaživača rakije nekada i uhvatiti i rigorozno kazniti,a sa gasom će nas i dalje legalno pljačkati.
Da ponovim,nije samo problem cena nego i kaloricna vrednost i kvalitet koji dodatno uticu na potrosnju i aparate???
Коментари (5)