НЕЗАДОВОЉАН односом наставнице математике Александре Јовановић из Ниша према његовом сину Данилу, ученику седмог разреда, коме је и после поправног испита остала јединица, отац Драгиша Алексић јуче је имао вербални окршај са наставницом, тражећи, како је казао, објашњење. Наставница је у помоћ позвала школског полицајца, па је отац приведен у полицијску станицу. Алексић је уверен да је наставница оштетила његовог сина.

- По завршетку седнице Већа пришао сам наставници да је питам како су могла деца са осам јединица да положе разред, па и они који не знају ни таблицу множења, а мој син који је имао само јединицу из овог предмета, није могао да положи ни на поправном. Хтео сам да је питам само који су њени критеријуми - рекао је Алексић новинарима по изласку из полицијске станице.

Наставница на чији рад, према тврдњама упућених, родитељи годинама имају највише примедби, јуче је по нашем позиву одговорила да је "тренутно у аутобусу и да нас не чује". На питање када да је позовемо прекинула је везу. Директор школе Радиша Никић каже да у тренутку "инцидента" није био у просторији и да се по завршетку поправног испита, који је из овог предмета полагало петнаест ученика, троје родитеља деце наставничком већу жалило на рад професорке математике.

- По причи осталих наставника, после завршетка седнице наставничког већа родитељ једног од ученика вређао је професорку математике због односа према његовом сину - одговара директор Никић на питање о јучерашњем инциденту.

Упитан за вишегодишње промедбе родитеља на рад наставнице математике, каже да је о томе чуо незванично.

- Званичне примедбе родитеља стизале су наставничком већу о нереалном оцењивању професорке математике, односно да су ученици који имају солидне оцене из других предмета поновили разред само због њеног предмета - каже директор Никић.

У школи говоре да се, између осталог, у жалбама родитеља наводи да је наставница на поправном пропустила ђака који је имао осам јединица, док је једном ученику који не зна таблицу множења рекла да ће га пустити да положи, али да ће га оборити наредне године, односно, да је ученика који је углавном имао двојке оборила.


ПРИМЕДБЕ РОДИТЕЉА

ПРЕМА незваничним сазнањима "Новости", основне примедбе ученика на рад професорке математике односе се на то да, како тврде њихови родитељи, не уме да пренесе знање деци, и да највећи број негативних оцена ученици од петог до осмог разреда имају управо код ње, што није случај са остали предавачима математике.