Кија додаје гас

В. Н.

13. 02. 2018. у 23:07

Већ најављен нови "кија сид", који ће доживети светску премијеру на овогодишњем салону аутомобила у Женеви

Кија додаје гас

„Киjа Сув концепт“

КРАЈЕМ прошле године је, у најбрже растућем сегменту аутомобилског тржишта, јужнокорејска "Кија" представила свој нови кросовер назван "стоник", који је за врло кратко време продат у 11.747 примерака.

Иако је на свим тржиштима, а нарочито на европском, наставила снажан раст, ова компанија не посустаје.

Тако је већ сада најављен нови "кија сид", који ће доживети светску премијеру на овогодишњем салону аутомобила у Женеви. "Сид" ће бити представљен у хечбек варијанти, уз још једног члана нове породице "сид".

Овај "сид" треће генерације, дизајниран, развијен и направљен у Европи, доноси иновативне технологије и моторе, нови спортски изглед, као и одазивнију вожњу.

Нови "сид" су дизајнирали у "Кијином" европском дизајнерском центру у Франкфурту, а инспирацију су магови дизајна нашли у fastback облику "стингера". Нови модел, намењен искључиво европском тржишту, у односу на претходника се може похвалити унапређеним возним својствима по питању динамичности, одазивности и префињености.

"Новајлија" је донекле променио и име - cee'd је постао Ceed, што је енглеска скраћеница за ауто, а пошто долази из Европске заједнице, може се похвалити и европским дизајном (Community of Europe, with European Design).

Продаја новог "сида" широм Европе почиње у другој половини године. Треба истаћи да је претходна верзија у 2017. у Европи продата у 72.105 примерака.

Киjа стоник“

"Кија" не запоставља ни друга тржишта па је тако на Салону аутомобила "Експо 2018" у Њу Делхију (7-14. фебруара) представила СП концепт новог компактног СУВ намењеног индијском тржишту.

Концепт има динамичан изглед с предњим делом на коме доминира изразито велика маска, док су главна светла, опремљена ЛЕД технологијим, танка и издужена.

Како би СУВ био атрактивнији и привлачнији младима, опремљен је двобојним алуминијумским фелнама, док је боја крова у контрасту у односу на остатак каросерије.


- Концепт можда јесте мало стилски пренаглашен, али верујте, серијски модел биће врло сличан овом - обећава шеф дизајна Петер Шрајер.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације