Електрични скутер лети као „мотогуци“ (ФОТО)
03. 02. 2018. у 23:46
"Моторини група" лансирала двоточкаш на струју. Београду су поклонили неколико пуњача за електричне мотоцикле
МОТОГРИНИ" је први тржишту Србије понудио возила на електрични погон. Успешна прича тима који води ову младу компанију почела је пре више од 1.000 дана када су се, под куполе Београдског сајма аутомобила и мотоцикала 2015. године, довезли на првом скутеру на струју.
- Свесни изазова пионирске улоге на тржишту и развијања сопственог бренда, са пуно стрпљења и посвећености кренули смо у нашу причу... Након припрема и консултација о неопходним процедурама са надлежнима у Агенцији за безбедност саобраћаја, увезли смо и у Србији регистровали први електрични скутер са ознаком "Мотогрини", који смо поклонили Музеју аутомобила у Београду - почиње успешну причу Света Симић, оснивач "Мотогрини групе".
Објашњава да је бизнис модел компаније "Мотогрини" веома једноставан, да тржишту нуде квалитетан производ по приступачној цени. Београду су поклонили неколико пуњача за електричне скутере како би омогућили угодну вожњу "мотогринијем", улицама главног града, али и региона.
- Наши мотори су лепи, евергрин дизајна, које могу да возе и водоинсталатери у радним комбинезонима уз кутију са алатом, адвокати у оделима, девојке у шареним сукњама и младићи у морнарским мајицама. Квалитетан производ и посвећеност развоју омогућили су да корисницима пружимо гаранцију до седам година, целокупан сервис, и оно што је најважније - потпуну персонализацију. Код нас је сваки "мотогрини" различит. Уникат! Купац сам бира дизајн шара, које само тај скутер може имати. Сигурно је да смо Београд и још неке градове на планети учинили чистијим, лепшим и шаренијим - рекао је Симић.
Подсећа да су, као први електрични скутер, учествовали на Тесла релију 2016. године, светској манифестацији која окупља возила на алтернативни погон.
- Стрпљиво радимо да "зелена" возила код нас добију место које им припада. Чекамо дан када ће власници имати разне олакшице, од паркирања у уском градском језгру до повлашћених регистрација, плаћања пореза и других субвенција, као што је то у земљама у којима су електрична возила на тржишту. Сигурни смо да ће доласком и других компанија на домаће тржиште овај процес бити убрзан - рекао је Симић.
.jpg)
Први скутер продали су првог дана када су се појавили на сајму у Београду, прве награде освојили су исте године... Успешна "Мотогрини" електрична прича се наставља. Интересовање за скутере је све веће из године у годину и све је више бизнис корисника који се опредељују за "зелена" возила. "Мотогринијеви" скутери, од прошле године, продају се у ЕУ, и већ их има на улицама Брисела.
.jpg)
АГЕНЦИЈА ЗА БЕЗБЕДНОСТ САОБРАЋАЈА
СА Агенцијом за безбедност саобраћаја имају успешну сарадњу, прошле године су заједно реализовали пројекат едукације о "зеленим" возилима, намењен средњошколцима.
.jpg)
Кроз тај пилот-пројекат прошло је више од 500 ђака средњих школа у Београду, којима су предочени глобална оријентација према "зеленим" возилима и њихов утицај на градску средину.
Deki
04.02.2018. 01:22
Verujem da ce za 5 godina elektro skuteri u potpunosti istisnuti klasicne sa ulica gradova. Lako se pune, jeftina eksploatacija, lako odrzavaju, ne zagadjuju okolinu...sve u svemu, ako ce negde struja zameniti benzin, to su skuteri.
koja je cena skutera mozel na kredit
@Деки: Кола су већ почела да замењују застарелу технологију и није их тешко пунити. Напротив! Надам се да ће и скутери да постану потпуно електрични. Морам да погледам колика им је аутономија али су електрични сигурно практичнији и удобнији (мање буке) од других.
Nema šta da dodam osim da vas upozorim da se i vi ne prevarite i kupite ovaj motor. :(
Коментари (4)