Нови дастер на Старој планини
01. 02. 2018. у 23:20
Друга генерација популарног "Дачијиног" теренца плени на први поглед
Румунска "Дачија" под патронатом "Реноа" силовито је кренула у пробој на европском и светском тржишту, а на том, свакако, веома захтевном путу, један од најјачих адута је модел "дастер". Теренац спреман за све могуће стазе и богазе, али подједнако окретан и у граду...
После седам година и више од 1,1 милион продатих примерака "дастера", на сцену је ступила друга генерација теренца од које се очекује да настави стазом успеха.
Компанија "Рено-Нисан Србија" је за регионалну презентацију новог "дастера" одабрала Стару планину (старт у Београду) што значи да су испробани модели у скоро свим условима вожње које потенцијални купци могу да очекују - од градске вожње, јездења ауто-путем, па до "слалома" завојитим планинским стазама прекривених снегом ...
По димензијама, нови "дастер" се не разликује од претходника, а оно што већину наших купаца веома интересује, ни по цени"! Она је остала приближно иста и стартује од 11.990 евра за верзију са бензинским мотором 1,6 литара SCe са 115 КС, погоном на предње точкове и у пакету опреме "есенцијал" (виши пакет је "комфорт" а највиши "престиж").
Најефтинија дизел верзија (1,5 ДЦи са 90 КС ) и погоном на предње точкове и сапакетом опреме "есенцијал" кошта 13.990 евра, колико кошта и најјефтинија верзија са погоном на сва четири точка (бензински мотор 1,6 TCe). Топ верзија, са погоном на свим точковима, највишем пакету опреме, дизел мотором и аутоматским мењачем кошта 18.190 евра.
.jpg)
Шта купац добија за овај новац?
Робусно, поуздано, добро опремљено и економично возило способно да савлада све препреке!
Споља је нови "дастер" претрпео неколико измена. Другачије су светлосне групе, браници, а вештом стилизацијом "бокова" овај теренац је добио атрактивнији, модернији изглед. У унутрашњости је "дастер" претрпео највише измена. Сада је све много савременије, квалитетније урађено са мноштвом нових детаља, који су до сада били резервисани за скупље моделе других брендова.
.jpg)
Све што савремен аутомобил има има и "дастер". Од мултимедијалног уређаја, картице-кључа, тач-скрин екрана, аутоматске климе, силних система за помоћ возачу, камера, система конекције до нових, модерних боја, од којих нам се чини, "атакама наранџаста" ће бити прави хит на тржишту. Нови су и точкови који могу бити диманзија 16 или 17 инча...
Теренске способности су веће него раније. Улазни и одлазни угао су сада 30 односно 34 степена, а удаљеност од тла је 21 центиметар.
Наравно, велики адут "дастера" и раније и сад су били врхунски мотори "реноа" познати по својој ефикасности. на располагању су два бензинца 1,6 СЦе са 115 КС, 1,2 литарски Тце са 125 КС, дизел 1,5 ДЦи са 90 и 110 КС. Потрошња је од 4,4 литра код дизелаша до 6,6 литара код бензинаца у мешовитом режиму вожње.
.jpg)
После прве вожње јасно је да је слоган компаније "Више дастер него икада пре" сасвим оправдан.
БРОЈКЕ
* 4.341 мм је дужина
* 1.804 мм је ширина
* 1.693 мм је висина
Dejan
02.02.2018. 22:41
Nije sve tako kao u ovom tekstu. Osnovna bazna verzija 4x4 je poskupela za sedam godina 2860 evra.Za tu raliku je dobijen nešto jači i štedljiviji benzinski motor, ručni klima uredjaj,ESP sistem, sistem pomoći pri kretanju na uzbrdici, neke bezbednosne zavesice i verujem kvalitetnija plastika i mebl štof u kabini.Pitanje glasi: da li to sve vredi 2860 evra? Da li je Dačija i dalje narodni brend? Mislim da je ovo licemerno i forsira potrošački mentalitet.Sve je ovo postalo bezobrazno skupo.
Nije Dačija skupa nego smo mi siromašni
Коментари (2)