Безбедност пре свега

З. Т.

21. 12. 2017. у 22:54

Компанија "Рено-Нисан Србија" организовала тест вожње својих модела на писти "Навак"

Безбедност пре свега

КОМПАНИЈА "Рено-Нисан Србија" организовала је, на писти националне возачке академије "Навак", тест вожње велике гаме својих најновијих модела: "талисман", "меган гранд купе", "кађар", "колеос", "каптур"...

Око 170 срећника који су добили прилику да испробају ова врхунска возила било је подељено у осам група, од којих је свака морала да прође кроз седам фаза које су чиниле основну презентацију француског произвођача - од тестирања возила, основа елемената сигурности сигурносног појаса и ваздушног јастука, инструкција постављања седишта за децу и брзине постављања, па до провере возачевих рефлекса.

Као шлаг на торти уследила је вожња "рено мегана ГТ" са 250 КС, који је премијерно приказан на писти "Навак".

Представљање француског произвођача је открило нови концепт "Реноа", од дизајна предњих светала (препознатљиви Ц облик позиционих светала на свим новим возилима), преко новитета у комуникационим технологијама (повезивање аутомобила са софтверима на мобилним телефонима и таблетима), до нових начина заштите, као и најважнијих безбедносних делова - иновативних сензора за паркирање, сналажење на различитим врстама терена и новитет - сензор за откривање изненадних препрека на путу (у ситуацији када пешаци "истрчавају" испред аутобуских стајалишта на коловоз, сензор "препознаје" препреку и аутоматски смањује брзину возила - а оно што француски произвођач гарантује је да при брзини од 60 км/ч возило битно смањује брзину и дозвољава возачу да се безбедно заустави).

Вожње на полигону су се састојале из три дела. Први тест је било безбедно кочење при великим брзинама, уз истовремено избегавање препрека. Поред беспрекорног АБС система, уз мноштво најсавременијих технологија, са овим аутомобилима то се испоставило као изузетно лак задатак.

Уследила је теренска вожња модела "кађар" и "колеос", који су, уз сјајне теренске карактеристике, пленили и великим комфором.

Ипак, највише импресија изазвала је вожња моћног ГТ-а, који једноставно оставља без даха.


ПОДАЦИ
* 250 КС има "меган ГТ"
* 3,7 л је просечна потрошња мотора ДЦи 110

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (2)