Београдске приче: Прање зуба на предратни начин
20. 11. 2019. у 15:30
Oглашавање у штампи било најефектнији начин рекламирања производа
Одавно је све почело, а ми вас враћамо у некадашња издања градских реклама и оглашавања. Вратићемо се у тридесете године прошлог века. Тада су најважнији медији били штампа и радио. Телевизија је тек настајала, први тв апарати појавиће се на сајмовима у предратној Европи, а њихов потенцијал још није био препознат.
Основни вид обраћања будућој публици и потрошачима били су огласи, који су до купаца досезали највише путем штампе.
ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ -Београдске приче: Мистерија првог кружног тока
Новине су биле озбиљније него данас, па је и читалачка публика озбиљно схватала позиве на куповине, распородаје, модне ревије...
Делотворни "сулфорицин-олеат" био је задужен за "отапање" зубног каменца.
Са друге стране, "најсолидније цене" даме су могле да виде на производима у радњи Вељка Петровића, на Престолонаследниковом тргу. Оглашивач је вапио за муштеријама тако што је истицао највећи избор свилених и вунених тканина за даме, призивао их је вуненом и свиленом чипком...
Истичу се и "готови мантлови и зимски капути за даме".
Свега је било у тадашњем Београду...