ТАКСИ СЛУЖБЕ: Новине, али натенане

М. С.

субота, 06. 07. 2019. у 18:53

ТАКСИ СЛУЖБЕ: Новине, али натенане

Са једног од протеста таксиста / Фото З. Јовановић

Град планира студију о унапређењу такси службе, али тек од 2020. до 2024. Прикупљаће се подаци о броју возила, лиценци, предлози корисника

ДА би се унапредило функционисање такси превоза у Београду, али и увеле атрактивније цене за кориснике, Секретаријат за јавни превоз наложио је израду студије планирања и пројектовања, али тек за наредне четири године.

Изабрана фирма испитаће на узорку од 2.000 корисника колико су задовољни постојећим начином рада такси служби, као и шта би од новина увели. Такође, биће анкетирани и таксисти, снимаће и рад позивних центара, али и испратити један радни дан возача. Осим тога, током "снимања" ситуације на терену, прегледаће се и локације и искоришћеност такси стајалишта.

Биће прикупљени подаци о броју возила, кадровима, степену дигитализације система резервације и наручивања вожњи.

Прочитајте још: CARGO : Није вожња него "помоћ пријатеља"

- Потребно је уважити захтеве корисника, оператора, локалне самоуправе. Урадити прорачун потребог броја возила, лиценци, као и старост возила, капцитет, еколошке карактеристике. Такође, дефинисати приходе у систему такси превоза, али и предложити модел увођења јединствене цене која би била порозвод конкурентске борбе између појединих удружења, како би се дошло до приступачнијих цена за кориснике - наводи се у конкурсној документацији.

За период од 2020. до 2024. године овом студијом биће размотрено да се уведе иновативни систем и апликације које би убрзале процес поручивања вожње и присутупа кол-центру.

ИЗМЕНА ПРАВИЛНИКА

ОВОМ анализом биће дефинисан и предлог измена Закона о превозу путника у друмском саобраћају, као и одлуке о такси превозу путника у Београду. Осим тога, разматраће се о одлука о ценама обављања услуга такси превоза, као и општих услова за операторе, возила, возаче.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (2)

Zdravko

07.07.2019. 09:42

U mestu gde zivim taxi vozila imaju istu boju. Svaki grad ima svoju boju, vozila nisu starija od 10 godina, velika vozila (preko 1600 kubika), tablice su drugcije, tako da se razlikuju od putnickih automobila. Na taj nacin su resili problem 'divljih' taxi, i lakse je korisnicima da ih vide.

Гојко

08.07.2019. 14:59

U Hrvatskoj 4.000 vozača taxi vozila radi pod UBER-om.Građani Dubrovnika negoduju zbog legalizacije različitih taxi udruženja,pa je sada 3.000 vozila oko ovog turističkog centra.