Чучковић предлаже: Хидроглисером од Обреновца до Београда

С. В.

24. 06. 2019. у 14:54

Идеја председника Општине Обреновац Мирослава Чучковића о новом превозу: Житељи ове општине могли би до Београда да стигну хидроглисером за пола сата. Многи сумњичави према идеји због трошкова

Чучковић предлаже: Хидроглисером од Обреновца до Београда

Макета руских моторних глисера / Фото Твитер

ИАКО и гондола изнад Саве многима звучи као футуристички пројекат, председник Општине Обреновац Мирослав Чучковић уверава да ћемо се, у наредних неколико деценија, од Београда до Обреновца возити - хидроглисером! Како је написао на свом твитер-профилу, будућност јавног превоза између ове приградске општине и центра престонице је на реци.

- Будућност јавног превоза на релацији Обреновац - Београд је речни превоз. На тржишту се појавио "Комет", хидроглисер произведен у Русији, који има капацитет за више стотина људи. Путовање на релацији Ројковац - Забрежје - Забран - Барич - Бетон хала Београд трајало би 30 минута. Да, ми то можемо! - објаснио је Чучковић.

Он је поставио и фотографије макета руских моторних глисера, којима се у Русији путује на релацији Севастопољ - Јалта. Цена им се креће од 4,1 до 4,8 милиона евра, а карта у једном правцу за дужу релацију кошта 500 рубаља, што је око 850 динара.

Корисници друштвених мрежа имали су духовите одговоре на ову Чучковићеву визију, подсећајући да "ово осим што кошта као 30 аутобуса, троши толико горива".

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (13)

Vojislav

24.06.2019. 16:28

To je nekada postojalo do Smedereva, Gradista i Kladova i normalno je funkcionisalo.

Zaboravljeno koferče

25.06.2019. 09:28

@Vojislav - Jeste postojalo i plovilo je po Dunavu a ne po Savi. Koliko dana u toku godine je Sava plovna za tu vrstu plovila? Jel neko izračunao koliko srče nafte i kolika bi bila cena karte? Ili video na internetu pa ajde da se igramo sa narodnim parama...

Smena 8

24.06.2019. 16:31

Za kaj pa ne? Ali kao privatna linija. Dakle, kao što postoje privatni prevoznici u GSP. U tom slučaju dobit i rizici nemaju veze sa opštinskim budžetom.

Šofer

24.06.2019. 23:27

@Smena 8 - Kontrolori putnike zatečene bez vozne karte bacaju u Savu pa nek besplatno putuju za Begiš.

Kole Angelovski.

24.06.2019. 16:48

То би било идеално,за многе људе којима је досадио друмски саобраћај.Тоје добра идеја,и купујте тај велелепни глисер,то је велика ствар.

Dend

24.06.2019. 17:40

Kamo sreće da se ovakva ideja ostvari jer svi oni, malo stariji , koji su svojevremeno putovali Bgd-Donji Milanovac znaju za ovakvu atrakciju! Smejaće mi se neko ali da sam imovno sposoban pokrenuo bi ovu ideju i verujem da bi bila isplativa !

Никола

24.06.2019. 23:25

@Dend - Па не би могао ни залет да ухвати до Бг.Карта 1000дин минимум

Zaboravljeno koferče

25.06.2019. 09:26

Gde im samo padaju na pamet takve ideje? Pa kad je Kometa plovila po Savi? Jeste po Dunavu ali po Savi i to do Obrenovca, ja se iskreno ne sećam. Koliko dana u toku godine bi taj gliser mogao da plovi Savom zbog vodostaja iostalog. Sava nije Dunav. I zašto bi mi građani stalno finansirali nečije "ideje"? Posekoše stabla zbog nečije sulude ideje o gondoli koja će biti čist trošak i gubitak u finansijskom smislu. A sad jo ajde da kupimo hidroglisere da se malo igramo...

Sinko

25.06.2019. 09:56

Ova ideja je isplativa ali na električni pogon. Četiri baterije iz Tesle i eto jeftine varijante, rusi prave gliser , Tesla baterije i pogon a mi integrišemo u gotov proizvod. Imali bi i atraktivan proizvod za izvoz. U suprotnom od ovog nema ništa jer ti gliseri imaju dva motora od tenka i troše kao blesavi.

Посматрач

26.06.2019. 15:11

Privodi se kraju autoput, zatim postoji stari železnički koridor kojim je išao "ćira" i koji je i danas većinski u vlasništvu železnica, uz minimum ulaganja se može osposobiti za brzu prigradsku liniju, ali ne, daj nešto besmisleno i do bola skupo. Mada ništa čudno, jeftin i efikasan sistem poput železnice se uprkos ulaganjima u infrastrukturu svesno sabotira, sredi se pruga, a onda se uvedu tri polaska dnevno u vreme koje ne odgovara nikome osim autobuskim prevoznicima, o čemu onda da pričamo.