Шта се мења у систему паркирања у Београду
05. 02. 2019. у 10:41
Од 18. фебруара у Београду ступају на снагу измене у систему паркирања у главном граду
Фото В. Данилов
Весић најављује да ће бити зонирано 2.000 нових паркинг места у најужем центру граду, као и на Новом Београду, углавном према захтевима станара, јер им то омогућава лакше паркирање.
"Уводимо једну нову зону, то је зона А, која ће бити у околини Косанчићевог венца и која ће трајати само пола сата, то је за онај најужи центар града где људи долазе послом и заиста нема потребе да остају дуже од пола сата", каже Весић. Уводи се и новина када се у питању три постојеће зоне – црвена, жута, зелена.
ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - НОВИНА У БЕОГРАДУ: Паркирање на седам дана
У црвеној зони, која траје сат времена, моћи да се доплати пола сата, док ће у жутој и зеленој зони моћи да се доплати додатни сат без препаркирања. "На тај начин омогућавамо људима који се евентуално затекну у граду, морају да обаве неки посао, не могу да стигну да заврше, а истиче им време, да могу на миру да заврше посао, што ће наравно додатно платити", објашњава Весић.
Цена претплатних картица за станаре зграда у тим зонама неће се мењати. Биће, међутим, увећане казне за оне који не поштују правила паркирања у зонама. Казна за црвену зону биће са 1.870 повећана на 2.800 динара. Весић указује да ће и даље важити попуст од 50 одсто уколико се казна плати у року од осам дана.
Све наведене измене уводе се превасходно због станара који живе у центру града и врло често немају где да се паркирају. Весић је напоменуо и да је у току интензивно санирање рупа на коловозима које се јаве сваке зиме, због бацање већих количина соли.
"Београд-пут" дневно санира око 350 рупа, а ангажована су и приватна предузећа одабрана на тендеру. Грађане је позвао да градским властима пријаве где се налазе рупе на путу и оне ће, како је рекао, врло брзо бити саниране.
(РТС)
Inženjer
05.02.2019. 11:30
Да ли могу да се закрпе рупе и оперу улице? А пре свега да се реши проблев водоснадбевања у Вишњици, од јуче немамо воду. Стално нестаје вода. Тамо зидају неке зграде код пумпе и нећемо уопште ни имати ако се нешто не предузме.
@Inženjer - Pozdrav Visnjici. Saosecam s vama tamo. Postavljate pravo pitanje. Investitori ko svete krave! Svako moze da čačka po kablovskoj mrezi, vodovodu i elektricnim instalacijama ili da usred zime iskljuci grejanje da bi sebi dogradio radijatore sa duplo vise rebara. Niko im ništa ne moze jer imaju pare. Ti koji grade višespratnice ostave zemlju koja napravi blato na ulici kao da je njiva a komunalci posle to peru. Većinom urade i garaze, ali gde ih nema ne možeš da prodaješ trotoarom od automobila.
hoce li neko objasniti gospodi da je jedino sud nadlezan za kaznjavanje, parking servis je uzurpirao javne povrsine i naplacuje parking, iako pri registraciji vlasnici vozila placaju komunalnu taksu za zauzece javne povrsine ili ti parking, al ovde nema ko da pokrene spor za zastitu prava vlasnika vozila jel isti sluze za sisanje i cerupanje kako se kome cefne.
@Zoran2 - Potpisujem sve sto ste napisali. Potpuno ste u pravu. Ovde nema solidarnosti dok ne poplave Sava i Dunav a ni gradjanske svesti, pa onda ni inicijative. Svi jos rade na leru kao u socijalizmu kad je drzava mislila umesto nas. Naravno sad je nove vlasti i gradjani kritikuju kad su shvatili da imati drzavu i ziveti u gradu znaci raditi i misliti lokalno a glava ne služi samo za frizuru. Ko ce da ujedini gradjane za neko opšte dobro taj se ovde jos nije rodio. Pre ce to da bude neka "muka jezeva".
Na Novom Beogradu i u Zemunu je potpuni haos u parkiranju i ostavljanju na parkinzima neregistrovanih, neispravnih i slupanih vozila, kao i vozila sa ino tablama. Zonirajte citav grad i stanari moraju imati prednost pri parkiranju ispred svojih zgrada. Sto se zoniranja tice negde cena moze biti i zanemarljiva, ali ce biti nekog reda kod parkiranja. Hvala!
Коментари (24)