Земунцима пропао попуст за Инфостан

Г. НОВАКОВИЋ

17. 04. 2018. у 22:15

Рачуни за комуналије Земунцима у Првомајској и Улици Милана Узелца стигли пред крај рока за плаћање. "Инфостан": Нисмо криви, признанице предате на време. "Пошта": Пошиљка достављена у назначеном термину

Земунцима пропао попуст за Инфостан

Део грађана није могао да за комуналије издвоји мање новца

РАЧУНИ за обједињену наплату комуналних услуга житељима дела Земуна стигли су јуче, у дану када истиче рок за остваривање попуста. Гневни станари Првомајске улице и Улице Милана Узелца похрлили су у банке и поште не би ли испоштовали датум и уштедели. Међутим, многи од њих прекинули су праксу редовних платиша због превелике гужве. И у другим деловима Београда рачуни су, мимо обичаја, каснили. У "Инфостану" тврде да нису криви.

Како нам је рекла огорчена Земунка, оваква неозбиљност надлежних при испостави рачуна не сме да се толерише.

- Увек искористим попуст при плаћању "Инфостана" - каже Светлана Ј. из Првомајске улице. - Не знам да ли је ово кашњење због ускршњих празника, или је разлог други, али ако су већ закаснили са испоруком, онда би требало да продуже рок за плаћање. Испашће да својом неодговорношћу пропуштам прилику за попуст, а није тако!

Из ЈКП "Инфостан технологије" тврде да су признанице одштампане и достављене ЈП "Пошта Србије" на време, и да стога прилика за остваривање попуста неће бити продужена. Ипак, редовне платише неће бити оштећене.

- Уколико корисници због проблема у достави нису у могућности да измире рачун у предвиђеном року, а уз предуслов да су претходно плаћали у року доспећа за попуст, попуст им се може ретроактивно обрачунати у било којој од експозитура ЈКП "Инфостан технологије" - кажу из предузећа.

С друге стране, из ЈП "Пошта Србије" наглашавају да су корисници пошиљке "Инфостана" добили у оквиру валутног датума који је наведен на рачуну, а који је јуче истекао.

- Сви рачуни "Инфостана" уручени су у складу са динамиком и роковима у којима их је "Инфостан" послао "Пошти Србије" - кратко су нам одговорили из "Поште".


ЕЛЕКТРОНСКА КОПИЈА

ИЗ "Инфостана" напомињу да грађани копију рачуна могу преузети у било којој од експозитура предузећа.

- Корисницима можемо доставити копију рачуна електронски, уколико нам путем и-мејла доставe прецизне адресне податке. Такође, сваки од месечних рачуна могуће је преузети и преко портала Online упит стања на рачуну - кажу из "Инфостана".

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (6)

Ljiljana K.

18.04.2018. 00:24

Sve češće, i u drugim delovima Zemuna, račune Infostana dobijamo pretposlednjeg, ili poslednjeg dana za plaćanje. Ne znamo ko je krivac, ali je bezobrazluk svakako. To stvara ogromne gužve u poštama pri plaćanju, a ceh plaćaju stari koji su sami i bolesni.

veselnik

18.04.2018. 02:16

Pa Posta ne moze da bude kriva, onda bi direktorlka morala da odgovara za poslovni propust!

Petrusija

18.04.2018. 10:33

Tako se to radi. Robotoidi u administraciji nece da pomaknu datum iako je njihova greska. Tako se nagradjuju redovne platise

sale

18.04.2018. 19:32

Ja zivim u Zemunu i istina je da racuni svakog meseca stignu dosta kasno sve na zilet postar mi kaze da ne moze da donese sve odjednom nego mora da donosi nekoliko dana ali ja kad placam racun posti platim naknadu odjednom ne razvucem je na nekoliko dana , neka zaposle jos postara ionako gomila mladih nema posao nije moje da o tome razmisljam a o redovima u njihovim ekspoziturama necu ni da pricam ali su nesnosne

isto

18.04.2018. 21:58

Isto i u Žarkovu. Računi su došli na dan kad ističe popust. Izgleda ipak nije slučajno.