У плану тунел испод Аде

М. Т. К.

08. 03. 2018. у 13:14

За завршетак средњег магистралног прстена потребан подземни коридор. Неопходно је, према пројекту, повезати општине Нови Београд и Чукарица

У плану тунел испод Аде

ПРЕМА нацрту Генералног урбанистичког плана (ГУП), због растерећења саобраћаја, за четири године требало би да почне изградња саобраћајног тунела испод Аде Циганлије! Према речима главног градског архитекте Милутина Фолића, пројекат би требало да се уради до 2022. године. У истом року планиран је завршетак уређења приступних саобраћајница средњег магистралног прстена.

- Магистрала Т6 протезала би се од Северне тангенте, односно Пупиновог моста, преко Земуна и Новог Београда, до Чукарице - објашњава Фолић. - Код трамвајске окретнице у Улици др Ивана Рибара био би улаз у подземни тунел, који би излазио код петље у Трговачкој улици у насељу Чукаричка падина.

Саобраћајница би се надовезала на Улицу маршала Толбухина, код надвожњака којим се "прескаче" Савска магистрала, где је планирана и нова саобраћајна петља.

Према Фолићевим речима, да би овај пројекат имао ефекта, у наредним годинама морају да се заврше најављени стратешки пројекти - два моста и два тунела у граду.

- Конкретно, мора да се заврши нови Савски мост, тунел који ће повезати Економски факултет и Булевар деспота Стефана. Почеће да се зида капитални пројекат, саобраћајница која ће спојити обале Дунава код Аде хује. А да би се завршио Унутрашњи магистрални прстен (УМП), мораће и да се пробије тунел испод Топчидерског брда, како би се повезао Мост на Ади са Аутокомандом - објашњава Фолић.

Тунел који би се градио да повеже Нови Београд и Чукарицу био би дугачак око 2,3 километра.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
Маратон на Ади

МОСТ БИ НАРУШИО АМБИЈЕНТ

Градски урбаниста објашњава да је подземна саобраћајница испод Савског језера најбоље решење да се повежу Чукарица и Нови Београд.

- Одустали смо од градње моста. Главни разлог је заштита животне средине, очување амбијенталног изгледа Аде Циганлије. А ни разлика у цени не би била велика - објашњава Фолић.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (19)

Pedja

08.03.2018. 13:22

Idi beži...ko će to sve da plati? Život u Beogradu će postati preskup, živi blli pa videli. Grad plaća 185 miliona evra godišnje B.na vodi, 85 milona će plaćati deponiju na Vinči (godišnje). Metroi, tuneli, mostovi...ugradnja svih u sve te projekte....

Miki

08.03.2018. 13:40

Da li sam razumeo dobro? Vi bi da gradite tunel koji bi povezivao N. Bgd i Banovo brdo? Gospodo,cemu onda sluzi Most na Adi koji je kilometar udaljen odatle i slabo je ionako iskoristen? Ako imate pare za bacanje bolje dajte sirotinji da dobije hranu ili krov nad glavom.

Ne služi nićemu

09.03.2018. 07:00

@Miki - taj most je prema ranijim planovima trebao biti tu gde tantuzi planiraju tunel...

Nebojša

09.03.2018. 08:29

@Miki - Ma bitno je da se mangupi ugrade i stave debeli procenat u svoj džep! To odlično umeju, ali se u urbanizam uopšte ne razumeju.

обмане фалсификати лажи

08.03.2018. 14:35

Шест година нисте успели да пребаците трамвај преко Моста преко Аде, а причате о тунелима, срам вас било! Постоји траса, шљунак, све, само да се поставе шине и стубови, и две земљане рампе.Ни обичан подвожњак између Бул. уметности и Хероја Кошара нисте урадили. Ни петљу код Петловог брда, и булевар од Белих Вода то ње. Много је боље било да је Бул. хероја Кошара ишао на стубовима до Бежајине, и то сте забрљали. Доста више лажи и обмана!

Један из Братства

08.03.2018. 15:02

И тако сви само да се возимо јер не можемо да станемо пошто у Београду више нема паркинг простора.

Флавије Јовијан

08.03.2018. 15:02

Потпуно непотребна глупост, сада када већ на скоро истом том месту постоји мост који повезује Чукарицу са Новим Београдом!

Milers

09.03.2018. 08:49

@Флавије Јовијан - Ma da, samo jedno 3-4 kilometra nizvodno, šta tada reći za razdaljinu između gazele i novog mosta!?

Dodjos

08.03.2018. 15:38

Samo napred Vucko gradi i pravi treba gledati 20,30 godina unapred,mozda sad nije neophodan ali u buducnosti ce sluziti narodu,a i bice posla za radnike raznih profila prilikom izgradnje,mnogo znaci za firme i radnike,koperante,pod izvodjace i proizvodjace.

po ugledu na...(sve za Begis)...

08.03.2018. 15:43

.tunel"Glavica Hills" koji ce(sada se definitivno zna!),povezivati"Dinkin Vir" sa Akumulacijom u Busuru.Odatle ce se busiti nova"cev" prema Vezicevu,Covdinu i Setonju,gde ce trasa ,u punom naletu,da grune u Mlavu.Od Busura do Setonja i sve do Mlave,teren je predivan.Ravan,zemlja plodna i darovita.E a da bi se sve te lepote spasile,tunel ce ici kroz brda obronaka Homoljskih planina.Sa druge strane,od"Dinkinog Vira",busice se ispod Troponja,sve do velike Morave,gde ce se,zbog somova,ici ispod reke

Збуњен

08.03.2018. 15:48

Молим редакцију да објави коментар, пошто ми неке ствари нису јасне. У све и једном доле наведеном коментару, реакције на наведену вест су негативне. Најжешће критике власти. И опет, није ми јасно како је актуелна власт поново извојевала победу? Или присталице актуелне власти на порталима остављају искључиво ботовске коментаре, можда су неписмени, можда су и ови што остављају коментаре лењи да прошетају и гласају, а можда су то они мученици који се увек надају бољем. Може ли објашњење?

sv

09.03.2018. 10:06

Nikakvog smisla. Samo rasterecuju novobeogradsku starnu koja i inace nije opterecena. Svi znamo da su guzve i najgore opterecenje u starom delu grada. Tunel treba da polazi od Bogoslovije ili od Vuka i da izlazi na Dorcolu, ili nesto slicno. Kakve su ovo gluposti da rasterecuju NBG koji je ceo u sirokim bulevarima sa vise traka, a stari deo grada maltene pretvoren u jednosmerne ulice, sa par izuzetaka.

Vasa

09.03.2018. 10:32

Baš lepo, dakle indirektno se priznaje da je most na Adi na pogrešnom mestu. Ako ga baš niste mogli sagraditi iznad same Ade, zašto se umesto njega nije pravio ovaj tunel? Ne smem ni da pomislim kakve će gužve nastati izgradnjom tzv. Tesla grada u Makišu, kada su već sada gužve na prilazu mostu na Ada iz smera Obrenovca i Čukarice ogromne!

Bojke

09.03.2018. 13:36

Građani blokova ne mogu da dođu do obale Save od splavova postavljenih kao zid.Isto tako da bi došli do Ade Ciganlije koja nam je prekoputa vozimo se nekakvim čamcima kojima upravljaju polupijani ljudi.Oduzeta nam je obala od Bloka 45 do Ostružnice koja je primer bezakonja i gde orgijaju ljudi sa svojim automobilima tako da ni pešice ni biciklima ne možemo se kretati po bedemu namenjenom za zaštitu od poplava.Savom jure morski gliseri i remete mir na ovoj lepoj reci.Mislite o tome a ne o tuneli