UGOVOR Grada sa sistemom "Bus plus", odnosno kompanijom "Apeks" ističe sledeće, 2020. godine. Posle deset godina, Grad će tražiti novog partnera, a ko će to biti, prema rečima zamenika gradonačelnika Gorana Vesića, znaće se u drugoj polovini iduće godine. Sekretarijat za javni prevoz raspisao javnu nabavku "Projekat unapređenja sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu putnika na teritoriji Beograda sa izradom koncesionog akta za sprovođenje postupka JPP".

- Ugovor sa "Bus plusom" ističe 2020, a mi u drugoj polovini naredne godine moramo da raspišemo novi tender - rekao je Vesić. - Da bismo bili spremni za to, pripremili smo javnu nabavku koja bi trebalo da definiše šta će Beograd tražiti od partnera koji će da naplaćuje karate na osnovu dosadađnjeg iskustva - objasnio je Vesić.

PROČITAJTE JOŠ: Mladići divljali u beogradskoj garaži: Popeli se na poslednji sprat i otkinuli kamere (VIDEO)


I u tenderskoj dokumentaciji navodi se da je u njenoj osnovi potreba za uslugom studijsko-istraživačkog projekta, kako bi se kroz sveobuhvatnu analizu postojećeg sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu izradio projekat.

SARADNjA DUGA DECENIJU

"BUS plus" sistem uveden je 1. februara 2012. godine, a saradnja Grada Beograda i "Apeksa", ozvaničena u septembru 2010. U međuvremenu, potpisano je šest aneksa, a poslednji u septembru 2015. godine. Iako je prethodnih godina bilo reči o eventualnom raskidu ugovora, zbog prevelikih troškova čelnici grada su odustajali.