U STRAVIČNOJ saobraćajnoj nesreći u kojoj su učestvovali kombi pun putnika koji su krenuli na rad u Češku i kamiona, u subotu uveče oko 22.30 na auto-putu kod Aerodroma "Nikola Tesla" poginuli su vozač kombija Dragan Mačinković (52) iz Beograda i putnik koji je sedeo na suvozačevom mestu, Goran Stanojević (47) iz Malog Zvornika, a pet osoba je povređeno.

Simon Aman

21.09.2020. 08:00

@Mile - Чак и да је прошао технички преглед са камионом старим око 50 година, сигурно је да је угрозио саобраћај јер се кретао испод минималне дозвољене брзине на аутопуту која је утврђена законом. Не видим потребу за кретањем таквог возила аутопутем или бар зашто се није кретао трећом траком, од два прекршаја боље изабрати онај који неће никога угрозити. Свако ко се вози аутопутем ноћу зна шта значи слабо или потпуно необележене возило које се креће споро, секунде су у питању од уочавања возила до схватања да се исто креће или готово не креће, а при брзини од 130км/с је довољно за трагедију чак и за професионалног возача.

Dejan

21.09.2020. 00:09

Kamioni pčelara su sve samo je kamioni a posebno ne za autoput,tehnička ispravnost im je upitna ,nemaju tahografe,godina proizvodnje im je 1950tih...bez reflektujicih folija i rotacionih svetala ne bi smeli da se pojave na autoputu.

Boris

21.09.2020. 00:44

Srbadija nece da radi u svojoj zemlji vec drugome da su im tako dedovi razmisljali ni S od Srbije ne bi bilo .Eto razloga zasto Srbiji ne treba EU Srbadija koliko voli svoju zemlju da su koim slucajem u EU ispraznili bi je za par meseci i ovako na svakorazni nacin zele da se dokopaju Hrvatskog,Slovenackog ili Madjarskog pasosa

Boki

21.09.2020. 00:50

Saobraćajna policija je jako dobro upoznata sa bahatom vožnjom vozača kombi prevoznika. Telefoni se čuketaju sve vreme i vozi se bahato. Postavlja se pitanje koliko sati voze vozači ova kombi vozila. Takođe se postavlja pitanje da li sve karte koje prodaju provlače kroz fiskalnu kasu. Stoga je potrebno uvesti rigoroznu kontrolu kombi prevoznika

lvan

21.09.2020. 03:58

Saucesce porodicama.Ja bih kao profesionalni vozac hteo da znam kako vlasnik firme tvrdi da je vozac bio odmoran?Sta znaci to imaju licencu?Platis par hiljada dinara i dobijes licencu i ako nikada nisi vozio autobus ili kamion,a imas kategorije.Pitanje za novinara,gde na ovom starom kamionu on vidi prikolicu?!Kako je ovaj kamion i na osnovu cega dobio dozvolu da se registruje?!Mozda kao old tajmer?!

Pa Vidi Ovako

21.09.2020. 05:24

Nažalost, zadnjih 30 ak godina, kad god su neke akcije saobraćajne policije u srbiji se poveća broj nesreća. Tehnički gledano, oni su prečesto nestručni pa i bahati i interes im nije bezbednost saobraćaja već što više novca da uzmu. Kada bi ih uposlili da krpe rupe po putevima i da krče granje kojim su mnogi saobraćajni znaci zaklonjeni, bila bi veća korist od njih, a i bilo bi puno manje nesreća.

Ja bre

12.11.2020. 21:44

Poznajem porodicu vozača kombija, pa da ne bi nagađali, Dragan, vozač kombija, je doživeo srčani udar pre sudara, ostatak znate. Inače je bio nepušač, antialkoholičar, bavio se rekreativno sportom, znači u veoma dobroj kondiciji, bez problema i stresova u životu, vedar i staložen, ALI...... Preležao koronu još na početku pandemije u Srbiji, što je verovatno ostavilo posledice na zdravlje, tj. srce. Ovo je ujedno i poruka za one koji ovaj virus olako shvataju. A savremena vozila su ponekad kao sanke na ledu. Kombinacija uključenog tempomata, električne ručne kočnice koja ne može da se aktivira pri većim brzinama, široki tunel između vozača i suvozača, ostaje Vam samo da kao suvozač hvatate volan pri brzini preko 100km/h i da se pomolite. Na starijim vozilima bar možete da "cimnete" ručnu i bar usporite vozilo, na novim, ako vozaču pozli......NIŠTA. Veliko saućešće Draganovoj porodici i porodici nastradalog saputnika. Nadam se da su se ostali dobro.