Dobitnik najviše priznanja na Festivalu društveno odgovorne komunikacije: Agencija sa svrhom - Red Communication

Promo

22. 11. 2022. u 13:05

U okviru Festivala društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom“ proglašene su najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.

Добитник највише признања на Фестивалу друштвено одговорне комуникације: Агенција са сврхом - Red Communication

Foto: Promo

Najviše titula „Kampanja sa svrhom 2022“ ponela je agencija Red Communication i to za projekte „Tvoj pogled na svet“ za klijenta Roche, „Bori se ženski“ za klijenta Novartis, „Život u kesi“ za klijenta Lidl Srbija, kao i „Ubaci. Nastavi igru“ za klijenta Sport Time i brend Nike.

Nagrade „Kampanje sa svrhom“ dodeljene su ove godine po drugi put, na Međunarodni dan deteta, 20. novembra, na svečanosti u Beogradu, dok je Red Communication bio među dobitnicima ovog priznanja i prošle godine. Najveći broj titula na ovogodišnjoj manifestaciji „Kampanja za svrhu“ još jedna je potvrda u nizu za agenciju koja za samo osam godina svog rada iza sebe ima zavidan broj uspešno realizovanih korporativnih, CSR i brend kampanja za domaće i međunarodne klijente iz različitih industrija.

Poput boje u nazivu agencije, ljubav i strast su upravo ono što pokreće Red Communication u kreiranju i vođenju marketinških kampanja, pogotovo za projekte koji za cilj imaju unapređenje i dobrobit celog društva, kako bi svet u kome živimo postao bolje mesto za sve. U prilog posvećenosti društvenoj odgovornosti govori i činjenica da Red Communication u svom portfoliju ima značajan broj CSR projekata nagrađivanih priznanjima domaćih i regionalih strukovnih manifestacija kao što su UEPS, BalCannes i Kaktus u organizaciji Marketing mreže.

Upravo je u kategoriji Društveno odgovorna integrisana kampanja, početkom novembra agencija osvojila i ovogodišnju nagradu KAKTUS 2022 za kampanju „Tvoj pogled na svet“, u potpunosti osmišljenu i realizovanu za klijenta kompaniju Roche. Na istoj svečanosti, Red Communication se mogao pohvaliti i nagradom KAKTUS Rising star koja je pripala Dragani Milačak, Senior PR menadžerki agenije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
OVO JE ČOVEK KOJI JE U NIŠU NEUTRALISAO TONU TEŠKU AVIO-BOMBU SA 430 KG EKSPLOZIVA: To isto je radio 2011. u Kragujevcu i 2013. na Dorćolu

OVO JE ČOVEK KOJI JE U NIŠU NEUTRALISAO TONU TEŠKU AVIO-BOMBU SA 430 KG EKSPLOZIVA: To isto je radio 2011. u Kragujevcu i 2013. na Dorćolu

AKO igde postoji "vaga" za merenje snage ljudskog duha, koliko li bi na njenoj skali težila ona koju ima deminer Mihailo Marinković (48), iz Pančeva, pripadnik Sektora za vanredne situacije MUP Srbije? Koliko bi na njen tas stalo njegove odvažnosti, staloženosti, potpune koncentracije..., u trenutku dok je, minule nedelje u Nišu, sam prilazio neeksplodiranoj avio-bombi teškoj 1.000 kilograma koja nosi 430 kilograma eksploziva, zaostaloj iz NATO agresije?

27. 04. 2024. u 07:00

Komentari (0)

LEGENDA KOŠARKE ŠOKIRALA EVROPU: Evo snimka na kome krade parfeme u Beogradu (VIDEO)