ЈА сам Раде Баста, министар привреде и залажем се за увођење санкција Руској федерацији. Поштујем председника Александра Вучића, али заиста не разумем због чега он то спречава.
Odmah crveni karton.
Basta je preterao, predsednik Vučić je bio jasan, sankcije Rusiji nećemo uvoditi.
@Ana - Ti si budala ćorava ne vidiš dalje od nosa!
Ne govori on ništa zašta nije dobio dozvolu od koga treba...
Ma kakve sankcije. Predsednik je svoje reko. A i narod se slaze.
Rusiji nikada necemo uvesti sankcije
Kakvo objasnjenje. Trebalo jer i prvi put kad je lupetao da ga smene.
Strašno! Pojedinci a nikad ništa ne odgovara. Tako se i Basta žalio kako Vučić ne uvodi sankcije Rusiji.
Basta, ako ti se nesviđa daj ostavku na mesto ministra i doviđenja!
Basta je već napravio mnogo grešaka tako da nije isključeno i da se razmotri njegovo dalje učešće u izvršnoj vlasti.
Kakvi ste vi to ljudi kad tako zelite za Rusiju
Basta nema prava da istupa izvan zvanične politike Vlade Srbije.
Gde ti zivis Basta ,kad ne znas zasto Vucic NE zeli da uvede sankcije Rusiji.
Imam utisak da je bosp.Basta bivsi ministar.
Basta jel to Srbin,sve sa cudnim prezimenima ovih dana prave haos
Tog Bastu treba odmah smeniti sa mesta ministra.
Rusija je nas je uvek podrzavala tako i mi sada trebamo prema njoj.
Basta očigledno prekoračuje svoja ovlašćenja.
U redu je da Basta iznese svoje misljenje, ali Vucic zna sta radi i to sto ne uvodi sankcije ima svoje razloge!
Šta li Basta zna o Palmi i Dačiću i čime li ih ucenjuje ovo prevazilazi sve ukuse.Pradedovi mu nisu bili ulizice i poltroni,posebno ne oni iz Opalića.Što pre treba ga staviti na stub srama i poslati ga u NZS.
Vucic stiti nacionalne interese uvek!
Vucic ne zaboravlja pomoc i podrsku koji imamo od Rusije svih ovih godina.
Cudne lude ...oprosti mu Boze ne zna sta radi....
Неки људи су на све спремни само да им лични интерес не буде угрожен.
Očigledno da taj Basta ne poznaje ulogu ministra.
Rusiji nikad necemo uvesti sankcije
Basta se meša tqmo gde ne bi trebalo.
Ne razumem sta ljudima više nije jasno, Rusi su naši prijatelji, pomagali su nam u predhodnim ratovima, zato mi sada njima nećemo okrenuti ledja. Uprkos pritiscima zapada Vucic nikada neće uvesti sankcije Rusiji.
Postavlja se pitanje da li ovaj čovek i dalje treba da sedi u vladi.
Ko je Basta da se pita o tome!?
Zasto bi Vucic i uveo sankcije Rusima.
Kako nas ovaj Basta izblamira pred MMF-om..
Basta konstantno u javnost iznosi stavove suprotne državnoj politici.
Izgleda da je Basta zaboravio na čelu kog ministarstva se on nalazi.
Basta konstantno znosi javnosti stavove suprotne zvaničnoj državnoj politici.
Putin to nije zasluzio i nece dobiti sankcije od nas
Naravno da sprecava i da ce sprecavati
Cuj,zovu ga gospodin Basta.Kakva je to blamaza za Vladu Republike Srbije I Vucica.Ko je njemu dao mesto ministra ekonomije bez ikakvog znanja I strucnosti.Basta je bio sitan kamatar I sibicar koji bi prodao sve I svakoga za novac,licno ga poznajem.Sada zahteva da licno profitira na stetu drzave I napacenog naroda koji ne zna ko ga navodno predstavlja.Dolazi se do zakljucka da ga Vlada I predsednik podrzavaju cim je I dalje u ministarskoj fotelji.Tesko nama sa njima.
Nije mi jasno zasto je jos uvek u Vladi Srbije,smeniti ga sto pre,moze napraviti mnogo stete Srbiji!!
Pod hitno ga odstraniti iz Vlade zato što samostalno istupa sa izjavom o tako strateški bitnim pitanjima po Srbiju.
Aleksandar Vucic radi idealno i bez ikakvih potreba da mu neko udeljuje neke savete!
Ovog lika bi trebalo smeniti, nije on za ministra cim nije u stanju da bude deo kolektivnog organa kakav je Vlada Srbije.
Vučić sve što radi, radi za dobrobit Srbije i naroda!
Vučić neće tolerisati skandalozno ponašanje svojih koalicionih partnera.
Vucic zeli da sacuva mir gradjana Srbije.
Jel ovaj Basta dolazi pijan na sastanke ?
Nije potrebno diskutovati o necemu o cemu nas predsednik vodi veliku bitku i borbu
Vucic zeli da sacuva mir i stabilnost Srbije.
Ili će Dačić da smeni tog Bastu ili će i on da leti iz Vlade.
Vucic zeli da sacuva mir i stabilnost Srbije sto je najvaznije za jednu drzavu.
Vucic radi ono sto je u najboljem interesu Srbije.
Krajnje je vreme da se Dačić oslobodi svog satelita.
Vucic radi ono sto je u najboljem interesu Srbije i njenih gradjana.
Niko ne može donositi odluke koje se tiču Srbije osim nje same.
Politika je idealna na nacin kojo nas predsednik sprovodi i znam da ce se sa velikim silama boriti da istrajemo
Ne moze Basta da lupeta sta stigne! On govori protiv svoje drzave!
Vucic se zalaze da ocuva mir u zemlji.
Veliko je pitanje da li covek kao sto je Basta treba nasoj drzavnoj upravi.
Водећи независну и самосталну политику, Вучић ради једино у интересу грађана.
Čovek je očigledno zaluto u ovu vladu.
Vucic se zalaze da ocuva mir i stabilnost u zemlji.
Više nema tolerancije. Taj Basta više ne može biti ministar u Vladi Srbije.
Po ovom pitanju Dačić mora doneti odluku o ponašanju njegovog ministra.
Ne vidim ijedan dobar razlog da se sankcije Rusiji uvedu. Basta ima neke svoje "demone" koji ga gone na ovakve izjave i sa njima mora da se izbori, jer nemaju smisla.
Vucic vodi nezavisnu politiku ,a koja je u interesu gradjana Srbije . Cuvajuci vojnu neutralnost nase zemlje.
Basta se vec ponsasa nekontrolisano!
Ovo vise zaista nea smisla, Basta istupa samostalno, kao da nije deo Vlade!
Nezavisna politika Srbije i Vučića u ova turbulentna vremena pokazala se kao dobitna kombinacija...
Nepromišljena izjava ministra Baste.
Samo samostalnom i nezavisnom politikom mozemo braniti interese Srbije i za to nam je potrebna sabornost , sabornost kao naroda ali i kao celog drustva.
Basta govori protiv svoje drzave, to ne moze tako!
Srbija vodi zaista samostalnu, nezavisnu i slobodarsku politiku, politiku koja daje rezultate i sigurno je da na tu politiku mozemo biti ponosni.
Чему чекање да се Дачић врати, избаците љубитеља запада* из Владе и крај приче. Нека спакује своје пинкле и правац - његов вољени запад*. * увек мало почетно слово
Verujem da smo uspesni i da smo na ptavom putu ka opstanku i jacanju
Bio bi red da se Dacic konacno oglasi, dosta je vise cutao i pravio se da ne vidi Bastine budalastine!
Nezavisna politika koju Vučić vodi gradjani Srbije podržavaju i uvek će podržavati.
Ko li je Bastu platio da mu ovo bude prva požalica.
Nije kriv Dacic ovog neko debelo placa
Sta ce nam neprijatelji ako su nam prijatelji poput Baste.
Srbija nikada neće uvesti Sankcije Ruskoj Federaciji.
Basta mora da zna da je Vlada kolektivni organ i da članovi Vlade u jevnosti ne mogu iznositi svoje lične stavove.
I treba Ana da traži odgovor od Dačića čim se vrati u Srbiju.
Aleksandar je veliki borac i veliki uspeh nize i jake borbe vodi
Da sam na Brnabickinom mestu, ne bi mi bio ministar vise ni sata! Sasvim je u redu da on ima svoje licno misljenje, ali neka ga iznosi pred ukucanima, a ne pred MMF-om!
Ovog izdajicu odmah izbaciti iz vlade i pozvati na odgovornost.
Vreme je da neko leti iz Vlade. U zavisnosti od Dačićevog odgovora, ili Basta, ili Dačić i Basta.
Basta ne sme da govori o necemu sto nije njegov posao!
Ovo je njegovo misljenje a ne stav vlade i vecine
Protiv svoje drzave ide Basta! To ne sme da se dopusti!
Ministar Basta treba dobro da razmisli pre nego što nešto iznese u javnost.
Basta je stvarno preterao. Stvara utisak da Vlada Srbije nema jedinstvo u ovim teškim vremenima.
Šta čeka premijerka što mu ne da šut kartu?
Predsednik Vučić radi na očuvanju dobrih odnosa sa svim zemljama, uključujući Rusiju, i to je važno za stabilnost naše države i regiona.
Ne razumem šta je Basta mislio sa ovim da postigne.
Ministar Basta ima pravo na svoje mišljenje, ali mora poštovati zvaničnu politiku države i svoje kolege u vladi.
Sankcije su ozbiljna stvar i treba ih primenjivati samo kada su u skladu sa nacionalnim interesima, a ne zbog pojedinačnih stavova pojedinaca.
Odnosi sa Rusijom su važni za Srbiju, posebno u ekonomskom smislu, i ne smemo ih nepromišljeno narušavati.
Da li je Basta dostojan da ostane i dalje član kabineta ,pošto iznosi stavove suprotne zvaničnoj državnoj politici.
Niko ne sme da ide protiv države. Ministar mora da bude sankcionisan.
Predsednik Vučić ima podršku većine građana i vlada stabilnost u zemlji, što je važno za dalji razvoj i napredak.
Predsednica Vlade sigurno neće dozvoliti da joj se ministri ponašaju kao slobodni strerici.
Ponašanje ministra Baste nije primereno za državnog funkcionera i treba ga pozvati na odgovornost za svoje postupke.
Ministar Basta treba da se uskladi sa zvaničnom državnom politikom i da se ne bavi svojim solo izletima u spoljnoj politici.
Predsednik Vučić je dokazao svoju posvećenost borbi za nacionalne interese i niko ne može da ospori njegovu viziju razvoja Srbije.
Je l ovom Basti stvarno treba da se crta zbog cega nije pametno uvoditi sankcije Rusiji?!
Predsednik Vučić ima punu podršku naše vlade i institucija, što je važno za očuvanje stabilnosti u zemlji.
Da se Srbin zalaže da unakažsvanje Srbije, stvarno jeste skandal nad skandalima.
Basta ne treba da se gura, tamo gde mu nije mesto!
Treba da podržimo predsednika Vučića u njegovim naporima da očuva dobrosusedske odnose i ekonomske veze sa svim zemljama, uključujući Rusiju.
Stvarno neki put ne mogu da verujem ko nam je ministar jer mi nije jasno kako ne razume zbog cega Rusiji ne treba uvoditi sankcije!
Ivice, daj tu lopatu, Ana već ima spremnu metlu. Ovo je počelo baš jako da smrdi, morate odmah počistiti, pogušićemo se.
Ne uvodimo bratskoj državi sankcije jer izuzetno poštujemo našu braću iz Ruske Federacije
Kako radi tako će i proći, samo šef da mu se u Srbiju vrati.
Ko je bre Basta da on preispituje i da se pita oko odluka koje ce Vucic doneti ili nece!
Rade Basta bolje da ćuti, šta se on sada našao da komentariše te stvari. To nije na njemu. Predsednik i njegov tim će doneti određene zaključke koji su dobri ya nas. Ako neće uvesti sankcije onda neće.
Basta privatno može da misli šta hoće ali kad deo delegacije zastupa onošto je politika većine.
Suludo je da se neko zali nekome sa strane na odluke svog predsednike bre!
Basti bi bilo bolje da ćuti i da vodi resorni ministarstvo, a ne da se meša u nešto što mu nije posao
Nije mi jasno sta hoce ovaj Basta i ko je on da nekome govori sta treba da se uradi?
Vidim ja da će ministarstvo privrede dobiti drugog ministra.
Basta da prestane da prica o necemu sto nije njegov posao!
Bastu bi stvarno trebalo smeniti sa te funkcije jer ne mogu da verujem sta covek prica!
Bašta stvarno preteruje sa svojim izjavama, nije mi jasno šta želi da postigne s njima, da sebe uveliča ispred MMF-a ili šta?
Ovo ne da je za ukor nego za ukidanje funkcije, ovakvo ponašanje je nedopustivo.
Kao I on sto ima pravo na svoje misljenje, Iman I ja. Bez obzira jesam li za vladu Vucica ili Srpsku opoziciju , kad je u pitanju politika prema Rusiji I Ukraini , mislim da je velika greska hapsenje Belivukove bande. Jer ovakvi su trebali biti zaduzeni za minjstre koji iskacu is koloseka ,drzavne politike .
Nisam ni znala da je Basta skandal majstor. Mislila sam da je mnogo ozbiljniji covek!
Kako neko sebi dozvoli ovako blamantno ponasanje kakvo Basta sebi dozvoljava?!
Basta je ministar koji treba da postuje svog predsednika a ne da se ponasa kao seka persa, pobogu!
Ma tog gulanfera odmah najuriti,a ako treba otkacite i ceo sps jer vam je on teški jaram na vratu.
Verovatno se čeka Dačić da se vrati iz inostranstva pa da se tom Basti da šut karta iz Vlade Srbije.
Kad nasu Vladu pred Mmf-om predstavlja Rade Basta,mi smo dakle ispod svakog nivoa,narod,izvrsna vlast,predsednik,svi smo stoka sitnog zuba,bez intelekta,znanja.Pitam se ko je njega postavio na mesto ministra ekonomije,kakav je to prljavi mozak?Mmf zna se unistava sve pred sobom,a Basta Im oblate pomaze u tome radi sopstvenog interesa,kao Canak,Ceda Jovanovic,Kandiceva I ostali autosovinisti.Njima je mesto u Pristini ili Sarajevu na primer.Kada takve pripadnike naseg naroda tamo vide I upoznaju nije ni cudo da nas tako zestoko mrze,ali opet znaju da nas drugacijih ima I postoji naravno.
Bašta, kao ministar, treba da poštuje zvaničnu državnu politiku po pitanju uvodjenja sankcija Rusiji, a ne da iskače u javnost sa nekim svojim stavovima
Ocigledno je da Basta ima suprotne stavove od zvancne državne politike ciji je deo, pri tom njegovi stavovi su i suprotnosti i sa misljenjem vecine gradjana, previse se covek zaneo .
Bastino i jeste da postuje svog predsednika i da mu veruje oko odluka jer je Vucic do sada sto puta dokazao da vrlo dobro zna sta radi.
Kakva cirkus zemlja.Neko mu govori da laje.Inače bi za dva dana bio smenjen.Ali ovo je Srbija i Hil ga čuva.
Vreme je da neko Basti pokaže gde mu je mesto, a ne da redovno solira u nekim stavovima koji su suprotni zvaničnog stava Vlade Republike Srbije
Basta kao da na sastanke dolazi polupijan pa priča i šta treba i šta ne treba
Podržavam predsednika Vučića koji je rekao da se politika menja na Vladi kao kolektivnom organu, a ne preko Instagrama ministara kao što je Basta.
Hvala Vučiću što se drži zvanične državne politike Srbije i što se trudi da očuva dobre odnose sa Rusijom i drugim zemljama.
Slažem se sa premijerkom Brnabić koja je rekla da ministar Basta iznosi stavove koji su suprotni zvaničnoj državnoj politici i da je vreme da se konačno izjasni o tome.
Vučićeva odlučnost u tome da se ne dozvoli solo izletima ministara u spoljnoj politici Srbije je pohvalna i pokazuje da se država vodi planski i organizovano.
Pozdravljam predsednika Vučića zbog toga što se ne daje pritiscima i ne popušta ucenama, već se zalaže za interese Srbije i njenih građana.
Hvala Vučiću što se trudi da očuva političku stabilnost u Srbiji i da spreči nesuglasice koje bi mogle destabilizovati zemlju.
Podržavam premijerku Brnabić u tome što traži odgovor od Dačića o tome šta misli da preduzme protiv ministra Baste, koji iznosi stavove koji nisu u skladu sa zvaničnom politikom Srbije.
Pohvalno je što se Vučić drži principa kolektivne odgovornosti na Vladi i što ne dozvoljava da ministri iznose suprotne stavove u spoljnoj politici Srbije.
Srbija treba da se drži politike koja joj donosi najveću korist i koja je u skladu sa njenim interesima, a ne da bude pod uticajem spoljnih pritisaka i interesa drugih zemalja.
Slažem se sa Vučićem da ministar Basta voli da ga vole, ali ne u narodu, nego kod onih za koje misli da su najjači na svetu. Država ne sme da se vodi po principu da se slušaju samo neke grupe i interesi, već da se brinu o svim građanima.
Dokle će više Ana da toleriše Bastu?
Zaista mi nije jasno kako neko olako sam smisli sta ce da kaze kako mu dune...
Crveni karton, naravno! Skinuti sa funkcije, pa neka kopa krompir!
Sa takvim stavom, Basta nije podoban, niti dorastao funkciji ministra.
Ovo je neka vrsta mini drzavnog udara. Ko je njega ovlastio da trabunja na taj nacin ?
Opet se Basta pravi pametan. Nema uvodjenja sankcija.
Svašta, predsednik Vučić je lepo rekao nece biti sankcija
Ima li ta Brnabićka petlju da obavlja posao koji joj je povjereno i da tog seljaka, da ne vrijeđam individualne poljoprivredne proizvođače, izbaci na ulicu, zajedno sa Palmom i Dačićem i vodi politiku i intresu Srbije, srpskog naroda i ostalih građana, ako nema neka se i ona skloni i ustupi mjesto nekom tko to može, zna i smije da radi.
Samo nek se zali time bruka jedinstvo svoje partije.
Basta se umislio da se on pita za spoljnu poltiku nase zemlje.
Vučić ima jasan stav po pitanju uvođenja sankcija Rusiji, svaka njegova odluka je od najboljeg interesa za Srbiju.
Ako nista, do sada je treba da nauci da mi ne okrecemo tek tako ledja nasim prijateljima...
Basta ima pravo na svoje mišljenje, ali ima i odgovornost kao ministar. Stoga, je ovakvo ponašanje suludo!
Zar njemu nije objasnjeno sta sme a sta ne da govori. Zna se zvanicni stav nase zemlje.
Basta umislio da je veci od Vucica, i te kako ga treba smeniti.
Sta reci na ovo ? Baca senku sumnje na SPS.
Licno mislim da je sam na svoju ruku ovo rekao...
Da nije Vucica Basta ne bi ni bio ministar i zato neka ga bude sramota za izjave koje daje na racun predsednika.
Ovako se ni dete ne bi ponasalo.. Sta reci...
Basta zeli da se dodvorava i dopadne jakim silama
Podržavam predsednika Vučića u njegovom zalaganju za bolju ekonomsku situaciju u zemlji.
Basta je jedan obican umisljeni licemer.
Veliki sam pobornik Vučićeve borbe protiv korupcije i kriminala u Srbiji.
Šta premijerka čeka? Čeka saglasnost zapada koji je tu postavio a ne Dačića. Svi su oni potajno protiv Vučića.
Smatram da predsednik Vučić snažno promoviše Srbiju u svetu i jača njenu međunarodnu poziciju.
Ministar privrede je mnogo sebi dao za pravo. Dacic treba i te kako da mu pokaze gde mu je mesto.
Velika je stvar to što predsednik Vučić sprovodi reforme u oblasti
Rusiji se nece uvoditi sankcije. Za ocekivanja drugih nas bas briga
Svakako podržavam njegovu odlučnost da se bori protiv širenja lažnih vesti i dezinformacija u medijima.
Basta bolje da se bavi privredom za sta je i postavljen a ne medijskom propagandom.
Katastrofa sta radi covek…. Sve uz podrsku Dacica i Vucica….Auuuuuu bre… inace- Nebi on to smeo da radi…. Ili bi bilo VANI!!!
Zadovoljan sam što predsednik Vučić radi na poboljšanju odnosa sa susednim zemljama i izgradnji mira u regionu.
Podržavam njegovu politiku zapošljavanja i rad na stvaranju uslova za bolji život građana.
Veoma cenim što predsednik Vučić aktivno radi na privlačenju investicija u Srbiju i otvaranju novih radnih mesta.
Vucic nikada nece uvesti sankcije Rusiji, to treba da bude svima jasno!
Zadovoljan sam njegovim radom na modernizaciji zemlje i izgradnji infrastrukture.
Smatram da je Vučić uspešan lider koji radi za dobrobit svoje zemlje i njenih građana.
Једноставно Басту сменити са места министра у Влади Србије и готова ствар . Сваки министар мора да има исти став као и Влада Србије.
Раде Басти није место у Влади Србије, већ у опозицији. Ако СПС-е, има исти став као он , онда треба да буду опозиција а не на власти.
Za ovakvo ponašanje Basta treba da položi račune Dačiću a on premijerki Brnabić.
Став Владе Србије по питању санкција Русији је опште познат и он се неће мењати.
Podržavam predsednika Vučića u njegovoj odluci da ne podržava ministra Bastu u uvodjenju sankcija Ruskoj federaciji.
Opozicija bi trebala da se ugleda na predsednika Vučića i ne dozvoli gafove poput onog ministra Baste.
Vlada Srbije bi trebala da se fokusira na državne interese i ne dozvoli da pojedinci ometaju njihov rad.
Predsednik Vučić je pokazao da ima hrabrosti da se suprotstavi pogrešnim odlukama, čak i kad su one dolazile od svojih kolega u vladi.
Kao lider Srbije, Vučić ima obavezu da štiti državne interese i ne dozvoli da se država uvlači u nepotrebne konflikte.
Opozicija bi trebala da uči od Vučića kako se vodi država i kako se štite njeni interesi.
Predsednik Vučić je pokazao liderstvo i hrabrost u suočavanju sa izazovima koje je donela spoljna politika.
Ministar Basta bi trebao da sledi zvaničnu državnu politiku umesto da se bavi solo izletima u spoljnoj politici.
Opozicija bi trebala da prestane sa kritikovanjem predsednika Vučića i počne da uči od njega kako se gradi i vodi država.
Vučić je dokazao da je lider koji se bori za interese svoje države i ne dozvoljava da pojedinci nanose štetu državi.
Basta bi trebalo da obuzda svoje solo ispade, ili neka pređe kod Obradovića u stranku. Eh, ali prvo treba dati ostavku na ministarsku funkciju...
Pa šta još treba da nabijete u glavu kad evo Baste blizak saradnik vlade pa milioni Srba se slažu sa Bastom terajte te Ruse do dojavila niti koristi od nas a pogotovo od njih samo nas propast čeka u budućnosti zar ste Ćoravi od svojih očiju
Pa svakako je podmetnut da to kaže a ako nije......
Ne primajte se. Politička igra naše vlade. :)
Ko ga placa ili ucenjuje!? Proveriti ispitati i onda ga zatvoriti!
Čovek je puko, nogu u dupe i...zdravo!
O čemu Basta priča, kakve sankcije Rusiji? Stav Vlade i predsednika je jasan i neće se menjati.
Basta je ministar u Vladi Srbije i kao takav mora da poštuje odluku i stav Srbije po pitanju sankcija Rusiji.
Sramota, odakle pravo Basti da sam istupa i pomisli da je iznad stava Vlade?
U SPS-u niko normalan nema izgleda. Sramota.
Basta bolje da vodi računa o ministarstvu koje je dobio, a ne da se petlja tamo gde nije pozvan. Sramota je šta i kako govori.
Čuj žalio se Basta na Vučića MMF-u. Dobro, da li je stvarno moguće ovako nešto? Čoveče, smešan si. Živeo Vučić! Živela Srbija!
Svi koji se zalazu i na strani su za NATO, znamo da su njihovi placenici, pa ih nesmeju ni spomenuti a kamo li da kazu da se njima uvedu sankcije. Uzeli ste pare i mije vam mesto tu gde jeste.
Bastin zadatak je da vodi ministarstvo, a ne da istupa sam, kao da nije deo Vlade Srbije. Jeftin pokušaj samopromocije.
Smešno, stvarno smešno, a i žalosno. SPS je dno!
Preteruje Basta, a još je strašnije šta Dačić dozvoljava kako da mu se pojedini saborci ponašaju. Očigledno da Bastu Srbija ne zanima, već ga zanima samo sopstveni interes.
Tacno je da svako ima pravo na svoje licno misljenje , ali kad si u vladi jedne zemlje , onda moras javno da se slazes sa stavom i misljenjem vlade ! Sta ti privatno u svojoj glavi mislis to ne treba javnost da zna ! Basta je pogresio i to 2 puta !? Za to postoji samo OSTAVKA !!!
Neozbiljni Basta umesto da se bavi ministarskim poslom meša se u državnički. Dno dna!
Да се ја питам после првог гафа више не ни био члан владе. После би могао да износи своје ставове у кафани.
Gade mi se političari koji dođu na vlast samo što su članovi neke partije a da nisu ne bi ni kiosk mogli da vode,mediokriteti koji mogu da se istaknu samo poltronizmom i kontraškim izjavama jer nisu stručni za mesto gde su postavljeni,ovaj je verovatno dobar sa Palmom,šta je on uradio da bi bio na ovako odgovorno mesto,SPS mi se gadi još od podrške Đilasu za gradonačelnika Beograda
G Basta RAZUMEM VAŠE MIŠLJENE IMATE NA TO PRAVO ALI KADA NASTUPATE ZVANIČNO MORATE POŠTOVATI ODLUKE VLADE OVO VAM NIJE PRVI PUT. ZATO DAJTE OSTAVKU PA IZNOSITE VAŠE MIŠLJENJE DO MILE VOLJE
Шта ради у Влади? Не поштује принципе на којима је заснована Влада Србије. Смијенити одмах
Da li ste nekada videli snimak mozga nekog boksera? Ukoliko niste potražite na netu i videćete poprilično nejasnu sivu masu. Basta je bio kik bokser, pametnom dovoljno.
Pre bo trbalo smeniti Dacica to je njegov kadar on ga je delegirao..
Treba uvesti sankcije što pre bar neke minimalne Rusi nemaju nikakva prava da nam zamere ako su nam braća kao što se priča, ne treba mi da trpimo zbog njihovog rata
Ministar privrede bavi se spoljnom politikom drzave !? Ako je tako kako se prenosi . Nije mi mnogo stalo do njegovog misljenja ali bi bilo korektno da razgovarate sa ministrom i neka objasni svoj stav . Sta njegov resor - privreda - gubi ili dobija . Ako je stav ministra da treba uvesti sankcije svima koji su pod sankcijama Amerike onda njemu nije mesto u izvrsnoj vlasti . Ja sam protiv sankcija bilo kome a pogotovo RF .
treba raspisati vanredne izbore,za Vucicevu politiku bice da nece trebati ti "veciti"privesci.tako,u opziciji i,dali bih presli cenzus?neka se sa tim Bastom bavi Dacic.kakva stamota i od tog Dacica,ko mu je clan Vlade.neka je Taj najpametniji,ali za poltiku Srbije mora biti jedan medju jednakima.treba ga izbaciti iz Vlade,tako da ga jutrom,umesto kafe na stolu saceka dopis kao nepozeljnom clanu Vlade.
Ja sam građanin pokorni, i zalažem se za hapšenje gspon ministra Rada Baste zbog izdaje državnih interesa.
Ministre, ja mislim da je sad basta /it./. Aut!
Pa dokle više teledirigovani večeraša i to poslanika,u čijem je ta spodoba parlamentu,Američkom ili Srpskom ili to nije parlament Srbije već maska...
Taj basta i lici i isti je prema srbiji ko i milanovic hrvatski premijer .. napolje iz vlade ko te tu i postavi izdajico pravoslavlja ..
Odmah oterati i oduzeti funkciju ovom iskompleksiranom liku, kome je jedino stalo do skretanje pažnje i dodvoravanje zapadu zbog neke crkavice!!!!.
Šta ima da čeka Dačića. Ko je predsednik vlade, je li on ministar u toj vladi? Ako hoće da bude solo svirač predsednica vlade je u obavezi da mu ODMAH omogući to i da ne pita nikoga. Dok nije kasno
Најновије из рубрике
ПРЕМИЈЕР ИМЕНУЈЕ САВЕТНИКЕ: Рајић задужен за унутрашњу политику
САВЕТНИК премијера Вучевића са посебним задужењем за унутрашњу политику биће Предраг Рајић.
31. 05. 2024. у 22:26
БРНАБИЋ СА ЖИОФРЕОМ: Активности у циљу унапређења изборног процеса
ПРЕДСЕДНИЦА Народне скупштине састала се данас са шефом Делегације Европске уније у Србији Емануелеом Жиофреом са којим је разговарала о свим активностима предузетим у циљу унапређења изборног процеса у Србији.
31. 05. 2024. у 17:49
КЛАСИЧНА ОТИМАЧИНА СРПСКЕ ЗЕМЉЕ: Српска листа о одлуци Приштине о експропријацији
СРПСКА листа саопштила је данас да одлука приштинских власти о коначној експропријацији непокретности власника парцела у општинама Лепосавић и Зубин Поток није експропријација, већ класична отимачина српске земље и део систематског терорисања српског народа на Косову и Метохији.
31. 05. 2024. у 17:32
ГРАДСКА ИЗБОРНА КОМИСИЈА: У Београду пријављен 1.581 домаћи и 156 страних посматрача за изборе
ПРЕДСЕДНИК Градске изборне комисије Зоран Лукић саопштио је данас да се за праћење рада Градске изборне комисије и бирачких одбора на изборима за одборнике Скупштине града Београда на сам дан избора расписаних за 2. јун, пријавио 1.581 домаћи посматрач и 156 страних посматрача.
31. 05. 2024. у 17:28
ХВАЛА ЗА ПОДРШКУ СРБИЈИ: Вулин захвалио Белорусији за негласање за срамну резолуцију о Сребреници и подршку КиМ
ПОТПРЕДСЕДНИК Владе Републике Србије Александар Вулин разговарао је данас телефонским путем са секретаром Савета безбедности Белорусије Александром Волфовичем.
31. 05. 2024. у 17:05
Коментари (258)