ВЛАДИМИР ЛУЧИЋ: Шолак је уплашен човек

Novosti online

07. 10. 2021. у 11:24

ЈУНАЈТЕД група се већ дуже време плаши конкуренције у виду Телекома Србија, а сада им сметају и развојни планови Поште, па отуд брутална медијска кампања против ове две државне компаније, поручио је генерални директор Телекома Владимир Лучић.

ВЛАДИМИР ЛУЧИЋ: Шолак је уплашен човек

Фото Промо / Д. Миловановић

Телевизије и портали Н1 и Нова, у власништву Јунајтед групе, компаније из Луксембурга на чијем је челу контроверзни тајкун Драган Шолак, ових дана воде праву хајку против Шолакове конкуренције! Непосредни повод је Телекомова куповина инфраструктуре малог оператера „Пошта нет”, чији је власник било ЈП Пошта Србије.

Гостујући у програму ТВ Прве, Владимир Лучић је подсетио да су Пошта и Телеком све до 1997. били једно предузеће, а да је после тадашње приватизације Поште издвојен Телеком као засебно акционарско друштво у већинском власништву државе.

- Ми смо тада први у Србији покренули кабловску телевизију која је, парадоксално, после издвајања Телекома остала у саставу Поште као Радна јединица „Пошта нет”, а Телеком је своје сервисе као кабловски оператер покренуо тек после 13 година, драстично каснећи за конкуренцијом. Сада је, куповином „Поште нет”, тај нелогичан потез из прошлости исправљен - објаснио је Лучић.

Протеклих година ЈП Пошта Србије уопште није улагала у кабловског оператера у свом власништву, који се од највећег тржишног играча свео на једва нешто више од 50.000 корисника.

- Део наше стратегије последње три године су куповине оператера. Код „Поште нет” смо купили инфраструктуру у вези са кабловским и интернет сервисом. Корисници ће имати приступ најсавременијим услугама Телекома, најбржи интернет и велики избор ТВ канала, и уверен сам да ће бити апсолутно задовољни - подвукао је Лучић.

Он је уједно, потпуно отворено, саопштио разлоге за бесомучну кампању коју због овог посла воде Шолакови медији.

- По свему судећи, претходна руководства ЈП Поште Србије су имала договор са приватним кабловским компанијама да се „Пошта нет” не развија, да се препусти као лак плен на тржишту, тако да је овај оператер сваке године губио 20 одсто корисника! Отуд нервоза код наше конкуренције када смо преузели „Пошту нет” и нова злоупотреба медија које држе у свом власништву - изјавио је Владимир Лучић.

Постоји још један разлог за Шолакову нервозу и агресивност, који је генерални директор Телекома сасвим отворено и ексклузивно први пут изнео у јавност.

- Пошта ће значајан део средстава од Телекома уложити у модернизацију својих услуга, пре свега у сервисе брзе доставе пошиљки. Електронска трговина, од оних највећих попут Амазона до мањих играча, све више користи услуге приватних компанија за испоруку своје робе, а сада ће Пошта покушати да се ту позиционира, односно да се врати на заслужено прво место. Занимљиво, Јунајтед група је недавно купила једну компанију за брзу испоруку робе, чиме су постали директна конкуренција Пошти на том тржишту, и отуд толика нервоза код њих - објаснио је Лучић.

Дакле, закључио је први човек Телекома, иза свих медијских напада Јунајтед групе стоје пословни мотиви, односно страх од конкуренције, „али ми не одустајемо од нашег плана и та кампања неће уродити плодом”.

Да је стратегија Владимира Лучића успешна доказују бројеви: у првих шест месеци 2021, колико је он на месту генералног директора, Телеком послује значајно боље, у односу на исти период прошле године профит је увећан чак пет пута, приходи су већи за девет одсто, а задуженост је смањена за 70 милиона евра. Такође, Телеком је покренуо компанију у Северној Македонији, отвара фирме и на тржиштима Западне Европе попут Немачке, и откупио је права на енглеску Премијер лигу за цео регион.

- Драго ми је што показујемо да Телеком може да буде прави регионални лидер и да државна компанија може да буде успешна када послује по тржишним принципима - закључио је Владимир Лучић.

Лучић: Правимо хероје новог доба!

„Venture Capital Fond”, који је Телеком недавно покренуо, већ на самом старту привлачи велику пажњу стартап предузетника.

- Наша жеља је да од младих иновативних креативних људи правимо хероје новог доба у Србији! Досад је наш VC фонд добио неколико стотина пријава стартап предузетника за финансирање. Поручујем им да само буду креативни и храбри, а на нама је да им пословно помогнемо. Годишњи буџет нашег фонда је тренутно пет милиона евра, али очекујемо да ће бити значајно већи, јер нам се стално јављају заинтересовани инвеститори - поручио је Владимир Лучић.

„Државни службеник” у Бразилу!

Телеком Србија је постао посебно препознатљив по квалитетном и популарном серијском програму, који добија све више признања и у иностранству. Серија „Државни службеник” је продата у Бразилу, и то платформи са 30 милиона корисника, а за најновији хит „Златни дечко” већ су заинтересовани из десетак земаља, иако још није ни приказан. Ту су још, између осталих, друга сезона серије „Беса” и „Убице мог оца 5”.  

БОНУС ВИДЕО: Отварање фабрике у Новом Саду

 

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)