КО ИМА ДУЖИ? Реклама која је подигла велику прашину у Србији

Novosti online

23. 12. 2023. у 12:33

МАЛО ко је могао да очекује да ће се Србија овако поделити око само једне маркетиншке кампање

КО ИМА ДУЖИ? Реклама која је подигла велику прашину у Србији

Фото Profimedia

Свако ко је макар једном упалио телевизор у претходних месец дана није могао да не примети рекламу кладионице "Соццербет" у којој су се у главним улогама нашли мегапопуларни водитељ Огњен Амиџић и прослављени глумац Вук Костић уз тему - Ко има дужи?

Неки су ову рекламу схватили као вид забаве нарочито када се у обзир узму сјајне глумачке способности актера, док је са друге стране наишла и на велику осуду јавности с обзиром на сексуалне инсинуације које су многима дегутантне и непримерене да се нађу на телевизији.

И док се на свим каналима а нарочито спортским увелико врте различите верзије ове рекламе, али са истим "Ко има дужи" насловом, многи се питају шта је Соццербет уопште хтео да постигне овако провокативном кампањом, с обзиром на то да равнодушних према оваквој поруци нема. Свидело се то или не људима у Соццербет-у, прашина се подигла, и то густа.

Након бројних реакција и коментара на друштвеним мрежама огласила се и компанија Соццербет на својој званичној Инстаграм страници.

Пренећемо изјаву у целости:

Реклама понекада изазива шок и свако од нас воли да опипава лимите, без обзира на сферу деловања. То нам је била идеја водиља у претходним кампањама. Међутим, хумор је на овим просторима растегљива категорија, као и граница прихватљивог, провокација је нешто што се подразумева - у том смислу се ипак ништа ново није десило. С тим циљем смо и креирали ову кампању да видимо докле то може да иде, где се налази та граница прихватљивог, а све са највећом наградом коју је иједан од приређивача игара на срећу икада дао. И управо су нам ваше реакције потврдиле оно што ми већ дуго подржавамо, а то је да је потребно да се регулише рекламирање кладионица. Прихватамо одговорност да смо овај пут прешли границу друштвеног прихватљивог, и жао нам је ако је неко услед емитовања било ког нашег садржаја доживео нелагоду. Из тог разлога смо изменили све спорне делове рекламе, али не мењамо добру страну кампање, јер и даље доносимо велике награде за срећне новогодишње празнике - по 1 милион динара сваке недеље за топ 5 мајстора спортских тикета и стан у Београду на води за највећег мајстора клађења.

Након овог саопштења остаје помало нејасно да ли је Соццербет схватио да је направио грешку и прешао границу пристојности или је све плански смишљено како би се изазвала бурна реакција јавности. Они кажу да су зачетници покрета међу кладионичарима за укидање или ограничавање рекламирања па да ли им је за веровати да је у питању план да се скрене пажња јавности на регулисање рекламирања спортских кладионица које знају у својим кампањама често да ходају по ивици "доброг укуса" или се кладионичаримa смучило да се утркују ко ће да да веће паре за што познатије личности за своје бренд амбасадоре и ко ће да сними што скупљу и упечатљивију рекламу.

Било како било, Соццербет је додао "чаробну" реч на име кампање, па се она сада зове "Ко има дужи тикет?" и наставио са такмичењем које власнику тог најдужег тикета може донети стан у Београду на води.

Преузмите нашу апликацију за љубитеље клађења

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
РУСИЈА ГЛЕДА И НЕ ВЕРУЈЕ: Рафаел Надал је ово урадио у Шпанији и руски медији су због тога почели да крше закон

РУСИЈА ГЛЕДА И НЕ ВЕРУЈЕ: Рафаел Надал је ово урадио у Шпанији и руски медији су због тога почели да крше закон

Новак Ђоковић и Рафаел Надал су толики тениски ривали да Ноле са правом каже да му је Рафа највећи супарник у "белом спорту". Али, имају они и те како много заједничких црта. Људскост би могла да се уведе на ту "заједничку листу" након најновије вести о Шпанцу која је и Русију затекла.

30. 04. 2024. у 12:46

Коментари (1)

ЊЕГОВА СМРТ СЛОМИЛА ГЛУМЦА: У сузама сваки дан, плаче од маја - показао како на мобилном чува његову слику (ВИДЕО)