КИНЕСКИ НАУЧНИЦИ УПОЗОРАВАЈУ: Неочекивано откривен нови сој корнавируса, могућа велика опасност

Спутњик

27. 01. 2022. у 13:20

КИНЕСКИ научници упозорили су на "потенцијалну претњу по биолошку безбедност" коју представља нови сој коронавируса, који се може пренети са животиња на људе и не може бити "унакрсно неутралисан" антителима која циљају ковид.

корона

Истраживачи, од којих већина долази са Универзитета Вухан, "неочекивано су открили" да сој НеоКоВ откривен у Јужној Африци и његов "блиски сродник" PDF-2180-CoV могу ефикасно користити неке врсте ензима 2 који конвертује ангиотензин шишмиша (АЦЕ2) и људски АЦЕ2 за улазак - преноси РТ.

Предиздање, објављено на порталу biorxiv, наводи да инфекција сојем који сада циља слепе мишеве, "не може бити унакрсно неутралисана антителима која циљају САРС-ЦоВ-2 или МЕРС-ЦоВ".

Признајући да природа НеоКоВ-а "остаје загонетна", научници упозоравају на "потенцијалну претњу људској биолошкој безбедности, уз високу стопу смртности и стопу преноса".

Након свега – како да знамо да смо га заиста прележали

Друге недавне студије, које су такође спровели кинески научници, показале су да је "прогенитор" варијанте омикрона, која је изазвала нови талас инфекција широм света и која је сада доминантна у многим земљама, "прескочила са људи на мишеве, брзо акумулирала мутације које су погодиле зарази тог домаћина, а затим се вратила на људе".

БОНУС ВИДЕО:

ПОЗИТИВНИ ИЛИ НЕГАТИВНИ, УТВРДИТЕ САМИ: Како се користи кућни тест на ковид?

КОЈА ЈЕ ЦЕНА СЛОМЉЕНОГ ДЕЧЈЕГ СРЦА? Како су Хрвати, Бугари и Словенци расплакали малишане из Србије