КАРТЕ компаније "Air Croatia" скупље су од конкуренције, а неке линије су скупље од преоокеанских летова. Упркос томе, као и државној помоћи од 400 милиона евра током последњих 10 година, Пленковићева компанија и даље гомила губитке.

DR

23.05.2023. 15:36

Нити су два Ер Србија А330 нова (оба имају преко 10 година) нити у Ер Србији иде све баш тако глатко као што је написано. Свакодневно имају велика кашњења, сервис се срозао у односу на почетни период пословања а карте су у међувремену доста поскупеле.

walter pravicek

23.05.2023. 16:06

ZA AIR CROATIA NEČEMO PLAKATI!NISMO NI ZA SLOVENSKO ADRIA!Slovenačka ADRIA otišla u parapamčad,sada se ljudi voze iz Graza ili Trsta.A ministar Prometa i još puno toga,(nema dovoljne naobrazbe)kaže:Slovenija MORA imati vlastitu avio kompaniju,ali da znate:ODMAH ČE BITI U MINUSU,DAKLE U DUGOVIMNA.U ZDRAVLJE !!!TAKVE FIRME,ZA KOJE SE ZNA UNAPRED,DA ČE PRAVITI DUGOVE.PRIVATNICI,ULAGAČI,LJUDI KOJI BI DALI PARE ZA ZAGON I AVIONE NIKADA NEBI USTANOVILI TAKVE FIRME.ZAŠTO TO ONDA UOPŠTE USTANOVITI?A IZ GODINE U GODINU DUG RASTE.ZAPOŠLJAVA SE SVE VIŠE LJUDI,PILOTI I OSTALI MORAJU PRIMATI REDOVITE PLATE.NAJAM AERODROMA,AKO NIJE VLASTITI,KEROZIN TE OSTALE AERODROMSKE USLUGE SE MORAJU PLATITI ODMAH.A PARA NEMA!