ТРАНСИЛВАНИЈА НИЈЕ САМО ДОМОВИНА ГРОФА ДРАКУЛЕ: Тим мађарског палеонтолога открио остатке диносауруса у Румунији

танјуг

01. 03. 2021. у 22:17

ММЕЂУНАРОДНИ тим палеонтолога предвођен мађарским научником Габором Ботфалваијем открио је јединствено налазиште са фосилним остацима диносауруса у румунском региону Трансилванија, саопштено је данас из Природњачког музеја у Будимпешти.

Фото: Принтсрин

Ови фосилни остаци костију диносауруса пружају јединствен увид у период касне креде и крај кенозоика који је претходио изненадном нестанку диносауруса, наводи се у саопштењу музеја.

Налазиште у Трансилванији је уочи Првог светског рата први означио мађарски палеонтолог хрватског порекла Отокар Кадић након што је открио врсту коју је повезао са Мађарском и назвао је Мађаросаурус Дакус.

Тим др Ботфалваија провео је више недеља на локацији у Трансилванији где је пронађено више од 100 фосилних остатака кичмењака, међу којима и кости сауропода, крокодила и корњача, пренела је агенција МТИ.

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00 >> 07:55

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

АКО игде постоји "вага" за мерење снаге људског духа, колико ли би на њеној скали тежила она коју има деминер Михаило Маринковић (48), из Панчева, припадник Сектора за ванредне ситуације МУП Србије? Колико би на њен тас стало његове одважности, сталожености, потпуне концентрације..., у тренутку док је, минуле недеље у Нишу, сам прилазио неексплодираној авио-бомби тешкој 1.000 килограма која носи 430 килограма експлозива, заосталој из НАТО агресије?

27. 04. 2024. у 07:00

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!