ПАЛЕОНТОЛОЗИ ОДУШЕВЉЕНИ: Скелети пет мамута из времена леденог доба откривени у Великој Британији (ФОТО)

Танјуг

19. 12. 2021. у 20:51

СКЕЛЕТИ пет мамута из времена леденог доба, добро очувани, откривени су у близини енглеског града Свиндона, на изненађење археолога и палеонтолога.

Фото: Принскрин

У близини Свиндона откопани су велики остаци двоје одраслих, двоје малих и бебе који су лутали пре 200.000 година, заједно са оруђем које су користили неандерталци, а који су вероватно ловили ове животиње тешке 10 тона.

Како наводи ''''Гардијан'''', очекује се да ће бити пронађено још остатака, јер је само делић огромног локалитета, каменолома шљунка, ископан, а судећи по квалитету налаза, налазиште је ''''златни рудник''''.

Наводи се да ће овај проналазак понудити нове трагове о томе како су наши преци неандерталци живели у тешким условима на територији данашње Велике Британије за време леденог доба, периода праисторије о којем се мало зна.

Еволуциони биолог и професор Бен Гарод рекао је да је ово једно од најважнијих открића у британској палеонтологији.

Такође је истакао да је веома важно да сада можемо да знамо како су климатске промене утицале на окружење, екосистеме и биљне и животињеске врсте.

ЗЕЛЕНСКИ САЗВАО ЧИТАВ ГЕНЕРАЛШТАБ: Издао хитно наређење, тек сада следи хаос на фронту у Украјини

УКРАЈИНСКИ председник Владимир Зеленски хитно је сазвао састанак са високо позиционираним званичницима Генералштаба и војске због ситуације на фронту, наводи британски експерт Александар Меркурис на свом блогу на Јутјубу.

04. 05. 2024. у 20:06