ПРАВА ИДЕЈА У ПРАВО ВРЕМЕ: Београђани покренули и успешно разрадили бизнис у јеку кризе изазване вирусом корона
У ЈЕКУ глобалне кризе изазване вирусом корона троје Београђана добило је идеју и покренуло успешан бизнис осмисливши услугу која до сада није била доступна у престоници. Јелена Петровић, Јована Величковић и Бојан Пецарски до идеје су дошли када су остали без вина а у току је био полицијски час.
Фото: pixabay
Јелена Петровић, један од оснивача фирме "Пиће на точкиће" испричала је како су дошли на идеју да суграђанима омогуће да им пиће буде доступно 24 часа.
– Једне вечери током изолације, а након напорног, радног дана, уживали смо у укусу француског розе вина. Након што смо попили флашу, схватили смо да немамо где да поручимо такву врсту пића у вечерњим сатима. Продавнице нису радиле, а достава се односила углавном само на храну. Схватили смо да у граду од 2,5 милиона становника, не постоји опција доставе пића на адресу. Тако се родила идеја о сајту Пиће на точкиће!
Јелена је испричала да су у бизнис уложили приватни капитал, а да су се на тај корак одлучили јер су веровали у идеју до које су дошли.
– Прва идеја се јавила још летос, али смо са озбиљнијим припремама кренули половином септембра прошле године. Као неко ко води рачуна о свим детаљима, ништа нисмо желели да препуштамо случају. Требало је доста ствари урадити – пронаћи локал, израдити web сајт, изабрати вина које желимо, запослити људе и папиролошки све испратити и средити. Средином јануара смо били спремни за почетак - каже Јелена.
Посао су брзо разрадили, клијенти су препознали погодности које нуде, а посебно је важно било то што је за испоруку потребно највише 60 минута, и то у периоду од 12 поподне па чак до 4 ујутру.
Изабрали су прави моменат за покретање једног оваквог бизниса, имајући у виду ограничавајуће околности кретања купаца. Верују да ће посао опстати и након завршетка пандемије:
– За овај старт-уп, корона јесте била основ идеје, као и мере које су тада владале, али сматрамо да ће се у будућности све више људи окретати овој методи набавке и поручивања. Е-цоммерце је све популарнија реч и на нашем поднебљу. Узор нам је била Дриззлy платформа која постоји дуже време (и пре короне). Она је забележила огроман успех, а недавно је продата Уберу за велику своту новца.
(Банкар.рс)
Препоручујемо
ТРЖИШТЕ НЕКРЕТНИНА ОДОЛЕВА КРИЗИ: Квадрат у Београду четврти најскупљи у Европи
05. 04. 2021. у 11:07
СТРАНЦИ ВЛАСНИЦИ 10 ОДСТО ФИРМИ У СРБИЈИ: АПР објавио одакле их има највише
02. 04. 2021. у 18:10
ПОПУСТ ЗА ПЕНЗИОНЕРЕ И СТУДЕНТЕ: Легитимација за попусте за 100 динара уместо за 400
14. 04. 2021. у 15:08
ВЕЛИКО УПОЗОРЕЊЕ ВУЧИЋА: За годину и по дана суочићемо се са великим ратом, нико више не жели да слуша другу страну
ПРЕДСЕДНИК Србије Александар Вучић рекао је данас, на форуму "ГЛОБСЕЦ БЕЛТАЛКС: Београдски економски разговори", да више нема рационалности у међународној политици и да се ускоро спрема велики сукоб.
09. 12. 2025. у 20:57
НОВО РЕШЕЊЕ ЗА УКРАЈИНУ: Европа прави план у случају да се САД повуку из конфликта
ЕВРОПСКЕ дипломате припремају сценарио подршке Украјини у случају повлачења САД из конфликта, преноси Блумберг, позивајући се на изворе.
07. 12. 2025. у 13:19
Завршио глуму, па радио на мешалици, рат га удаљио од љубави - животни пут Јова Максића
ДЕТИЊСТВО глумца Јова Максића обликовало се у малој сеоској средини подно Динаре, у селу Плавно код Книна, где је породица живела због очевог свештеничког службовања. Рани период живота описује као време потпуне слободе и радости, када је готово читаво село било простор за игру и маштарије. У таквој атмосфери формирала се његова емотивна структура — везаност за заједницу, топлина породичних односа и захвалност за једноставне ствари.
07. 12. 2025. у 11:41
Коментари (0)