НОВИ ДИРЕКТНИ ВОЗ НА РЕЛАЦИЈИ ЕВРОПА-КИНА: Путовање траје 20 дана, а пролази се кроз ове земље

Novosti online

21. 10. 2020. у 13:40

НАКОН директне линије између Лијежа и Џенгџоуа и између Лијежа и Јивуа, овај белгијски лучки град сада има трећу директну везу са Кином – градом Ченгду.

НОВИ ДИРЕКТНИ ВОЗ НА РЕЛАЦИЈИ ЕВРОПА-КИНА: Путовање траје 20 дана, а пролази се кроз ове земље

ЕПА

Овај нови воз на релацији Европа-Кина први пут је тестиран у јулу 2020. године, а сада је устаљена редовна веза са поласцима у тримодалној луци Лијеж. Први воз је стигао из Ченгдуа 2. јула 2020. Био је натоварен медицинском опремом намењеном Великој Британији.

Од тада је стигло 40 додатних возова који су превезли више од 1.400 контејнера. Након што превезена роба стигне до луке Лијеж, бродом и возом се дистрибуира на подручје Бенелукса и Велике Британије. Железничка линија, која је у почетку саобраћала једном месечно, сада је достигла тачку од неколико пута недељно.

Путовање воза пролази кроз разне земље, попут Казахстана, Русије и Пољске и траје 20 дана. На тај начин омогућава се још бржа дистрибуцију робе до крајњег одредишта.

Стабилна веза

Упркос пандемији ковида 19 и њеним последицама на сектор железничког теретног саобраћаја, Кина је доказала своју способност да делује под овим невиђеним условима, осигуравајући да се шпедиције наставе. Поред чињенице да су се железничке линије према Европи обновиле почетком марта 2020. године, отварање ове нове железничке пруге неколико месеци касније обезбедило је још једну директну везу између Европе и Кине.

Као резултат тога, контејнерски терминал у Лијежу успоставио је различита партнерства, посебно са железничким превозником Линеас, како би се осигурало да железнички саобраћај између Ченгдуа и Лијежа буде организован и несметано функционише.

Интермодалност у центру

Ова нова веза између тримодалне луке и Кине јача интермодалност у железничком превозу, истовремено промовишући еколошке користи које са собом носе.

- Захваљујући овој интермодалности биће могуће смањити број камиона на нашим путевима и одговорити на забринутост Европе с циљем смањења емисије ЦО2 у транспорту - напоменуо је, између осталог, Емил-Луј Бертран, Генерални директор аутономне луке Лијеж.

Логистика и транспорт

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ВЕЛИКО УПОЗОРЕЊЕ ВУЧИЋА: За годину и по дана суочићемо се са великим ратом, нико више не жели да слуша другу страну

ВЕЛИКО УПОЗОРЕЊЕ ВУЧИЋА: За годину и по дана суочићемо се са великим ратом, нико више не жели да слуша другу страну

ПРЕДСЕДНИК Србије Александар Вучић рекао је данас, на форуму "ГЛОБСЕЦ БЕЛТАЛКС: Београдски економски разговори", да више нема рационалности у међународној политици и да се ускоро спрема велики сукоб.

09. 12. 2025. у 20:57

Завршио глуму, па радио на мешалици, рат га удаљио од љубави - животни пут Јова Максића

Завршио глуму, па радио на мешалици, рат га удаљио од љубави - животни пут Јова Максића

ДЕТИЊСТВО глумца Јова Максића обликовало се у малој сеоској средини подно Динаре, у селу Плавно код Книна, где је породица живела због очевог свештеничког службовања. Рани период живота описује као време потпуне слободе и радости, када је готово читаво село било простор за игру и маштарије. У таквој атмосфери формирала се његова емотивна структура — везаност за заједницу, топлина породичних односа и захвалност за једноставне ствари.

07. 12. 2025. у 11:41

Коментари (0)

ДР НОВОСТИ: Зашто је трансплантација обрва толико популарна међу женском популацијом?