Најбољи комуникатори преузели Mark Awards награде

Промо

02. 11. 2021. у 12:00

МАРКЕТИНГ мрежа, најзначајнији маркетиншки портал у Србији, организатор фестивала Кактус и Изазов, организовао је ове године и Mark Awards, конкурс за награђивање најутицајнијих маркетинг и комуникацијских стручњака из компанија у Србији.

Најбољи комуникатори преузели Mark Awards награде

Фото: Промо

За разлику од других струковних награда на тржишту Србије које награђују најуспешније тимове и пројекте, Mark Awards награде додељене су појединцима за личне пословне и професионалне успехе, односно појединцима који су оставили траг на тржишту маркетиншких комуникација у Србији у претходном периоду.

На конкурс је пристигло укупно 49 номинација, а стручни жири за доделу Mark Awards признања донео је одлуку да награди укупно 11 комуникатора који су у 2020. оставили траг на тржишту Србије.

Међу награђенима је и Наташа Павловић, директорка маркетинга компаније Mercator-S која је освојила признање CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR. Приликом преузимања награде Наташа је рекла: „Комуникацију видим као певање. Док смо сами, себи супер звучимо. Истина долази на видело тек кад нас неко други чује. Иако се овом наградом одаје признање појединцу, морам да напоменем да успех готово никад не чини један човек, то је цео тим људи на који сам поносна и чији сам део. Много тога смо урадили заједничким снагама, посебно у време пандемије, када смо многе ствари урадили на иновативнији и другачији начин. Заиста сам срећна што је и жири то препознао. Mercator-S има преко 8.300 запослених и сви су, у складу са својим позицијама, укључени у процес комуникације која се пажљиво планира и реализује“.

Маја Марковић, руководилац службе за медије у компанији Mercator-S и DIGITAL MARKETING MANAGER OF THE YEAR, на додели награда је поменула да јој ово признање много значи и да је то можда и најбоља потврда да добар тим може све.

- У нашој компанији дигитална трансформација је један од стубова развоја. То се види и кроз пројекте које смо реализовали и кроз наш приступ иновацијама, посебно у доба пандемије. Зато ову награду доживљавам као признање свима нама за све што смо урадили у домену развоја дигиталног тржишта, иновативних начина комуникације, на пољу дигиталних модела плаћања, унапређења канала интернет продаје, али и свих других пројеката по којима нас препознају годинама уназад - рекла је Маја Марковић, руководилац службе за медије у компанији Mercator-S.

Mark Awards признања за развој маркетиншке и комуникацијске струке у Србији добили су Сања Бушић, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, у компанији PepsiCo, добитница признања у категорији Chief Marketing of the Year – Multi Country, Иван Жагар, Senior Brand Manager Jaffa Crvenka, проглашен је добитником у категорији Brand Manager of the Year, Жељка Ћирић Јаковљевић, директорка одељења за ПР и односе са медијима у Banca Intesa, истакла се у категорији PR/Corporate Communications Manager of the Year, а Тина Миличић, Сениор специјалиста за employer brending и културу у Atlantic групи, добитница је у категорији Employer Branding/Internal Communications Manager of the Year.

CSR Manager of the Year је Тијана Копривица, директорка за одрживо пословање у компанији Делта Холдинг, док је Ања Ђурић, маркетинг менаџер у компанији Донеси, освојила награду у категорији Rising Star of the Year, за маркетинг професионалце до 30 година. Миодраг Маринковић, маркетинг менаџер у компанији Фриком, освојио је титулу Brand Innovator of the Year, док је Наташа Шарчевић, директорка маркетинга и иновација у компанији Atlantic Štark, добитница у категорији Super Hero of the Year, за маркетаре који су, упркос ковид-19 кризи, били храбри и у 2020. години прилагодили своје кампање и активности и наставили са комуникацијом ка потрошачима. На предлог чланова жирија, Наташи Ђурђевић, Category Director у компанији The Coca-Cola Company Central Eastern Europe, додељено је Специјално признање за лични допринос развоју струке у Србији.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00 >> 07:55

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

АКО игде постоји "вага" за мерење снаге људског духа, колико ли би на њеној скали тежила она коју има деминер Михаило Маринковић (48), из Панчева, припадник Сектора за ванредне ситуације МУП Србије? Колико би на њен тас стало његове одважности, сталожености, потпуне концентрације..., у тренутку док је, минуле недеље у Нишу, сам прилазио неексплодираној авио-бомби тешкој 1.000 килограма која носи 430 килограма експлозива, заосталој из НАТО агресије?

27. 04. 2024. у 07:00

Коментари (0)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!