ЦРНЕ ТАЧКЕ СРПСКЕ ПРЕСТОНИЦЕ: Ово су места са највише саобраћјних несрећа

Новости онлајн

22. 05. 2021. у 20:29

ЗРЕЊАНИНСКИ пут, потез Омладинских бригада - Цара Душана у Земуну, потом ауто-пут кроз град, Обреновачки, Ибарски пут и Авалски пут, саобраћајнице су на којима су се у протеклих 5 година најчешће дешавали удеси са смртним последицама.

ЦРНЕ ТАЧКЕ СРПСКЕ ПРЕСТОНИЦЕ: Ово су места са највише саобраћјних несрећа

Фото: М. Лабудовић

"Венци смрти" нижу се на најпрометнијим саобраћајницима, али и тамо где саобраћај није толико интензиван, али се наилази на неки дужи део пута у коме постоји правац на ком се возачи опусте, а онда уследи нека блага кривина или препрека. Тако је много таквих удеса било у Сурчину, али тек када се ово насеље прође и крене даље ка Јакову, Петровчићу или Прогару.

Од Обреновца ка Убу на једном месту нанизале су се четири такве несреће, а слично је и са средином пута Земун-Борча, где су се готово на истом месту десиле три.

И средишња деоница ауто-пута од Добановаца до Батајнице има сличан случај - три узастопне тачке на којима су се догодиле кобне несреће.

Такође, већи број несрећа дешавао се на делу Зрењанинског пута тек после главног скретања за Борчу, што говори о чињеници да се возачи на отвореном путу опуштају.

ПОТЕЗ ОМЛАДИНСКИХ БРИГАДА - БУЛЕВАР МИХАЈЛА ПУПИНА - АЛЕКСАНДРА ДУБЧЕКА - ГЛАВНА - ЦАРА ДУШАНА

Ово је један од најсмртоноснијих праваца у граду. Велики број пешака, семафора, возила градског превоза, сужења, проширења и слободних праваца где могу да развију и веће брзине, права су клопка за возаче.

На том потезу забележено је чак 16 саобраћајних несрећа у којима има погинулих.

БАТАЈНИЧКИ ПУТ

Премда потез од Земуна до Батајнице и даље према Новој Пазови важи за опаснију магистралум у протеклих 5 година ту се догодило укупно 5 несрећа са смртним исходом. Много више незгода догађало се у Земуну, у Улици цара Душана која се налази у наставку.

ЗРЕЊАНИНСКИ ПУТ

Ова саобраћајница и те како се показала опасном у протеклих пет година, будући да је на њој забележено 13 несрећа са смртним случајима. Међутим, све те несреће догодиле су се после главног скретања за Борчу, дакле на делу пута који полако излази из насеља и у зони изван насеља.

Три несреће догодиле су се недалеко од гробља Збег, од тога две практично на истом месту.

ПУПИНОВ МОСТ

На потезу од Пупиновог моста, па дуж нове саобраћајнице до Панчевачког пута за 5 година догодило се 7 кобних несрећа. Једна од њих догодила се на самој раскрсници са Овчанским путем, док су се остале догодиле на отвореном путу. Само на половини пута између Земуна и Борче нанизале су се три незгоде у размаку од стотинак метара, а то је у зони Великог канала.

Фото: Игор Маринковић

ПОТЕЗ ОД ПАНЧЕВЦА ДО ПЛАВОГ МОСТА, БУЛЕВАР КРАЉА АЛЕКСАНДРА

Посебно се издваја и правац, који обухвата низ улица, а које представљају магистрални пут од Плавог до Панчевачког моста, као и део Булевара краља Александра. Ту је забележено 10 несрећа са смртним последицама, а предњачи управо Булевар, са пет незгода, од којих су се две догодиле на истом месту.

БРАЋЕ ЈЕРКОВИЋ - МИЉАКОВАЦ

Густ саобраћај од Раковице до Вождовца, преко Трошарине однео је крвави данак у 10 удеса који су се догодили на овом потезу и на његовим прилазима за 5 година. Једна несрећа десила се на Миљаковцу, две у Бахтијара Вагабзаде, једна код ВМА, једна у Булевару ослобођења, по једна у Војводе Степе и Пека Дапчевића и две у Браће Јерковић.

БУЛЕВАР ЈНА И АВАЛСКИ ПУТ

Ова саобраћајница, која се наставља на Булевар ослобођења и пролази кроз Јајинце, карактеристична је по својим кривинама и недостатку тротоара. Она и њени прилази показали су се опасним, са 14 несрећа које су имале смртни исход (на делу до Раље).

ИБАРСКА МАГИСТРАЛА

Изградњом ауто-пута Милош Велики дошло је до знатног растерећења Ибарске магистрале, али она у последњих 5 година, дакле у време непосредно пред и на самом почетку пуштања у саобраћај овог ауто-пута у зони Београда, представља једну од најтежих деоница.

Ово је и једна од најдужих саобраћајница у граду.

За пет година, на делу од Радничке улице до Дудовице, најјужније тачке Београда догодило се педесетак несрећа са смртним исходом.

Убедљиво наопаснија је раскрсница са Сремчицом, као и зона око самог Лазаревца, где се несреће означене на мапи нижу дословно једна за другом.

Код скретања за Сремчицу десиле су се четири кобне несреће, а 21 несрећа десила се на потезу од Степојевца до Лазаревца (Петке).

ОБРЕНОВАЧКИ ПУТ

На Новом обреновачком путу, између Чукарице и Обреновца догодило се 13 несрећа, од чега је осам између Остужнице и Умке, на слободном, чистом правцу и са благим кривинама.

МЛАДЕНОВАЦ - МАЛИ ПОЖАРЕВАЦ

На путу који повезује Младеновац и ауто-пут код Малог Пожаревца на деоници дугој свега два до три километра догодило се 9 несрећа са смртним исходом у последњих 5 година.

ПЕРИФЕРИЈА СУРЧИНА

Мало место Јаково и пут до суседних Бољеваца су у периоду од 5 година забележили чак 6 кобних несрећа. Кроз Бечмен и на путу до Петровчића било их је пет, а чак 3 на тзв "Сремској газели" од Прогара до Бечмена.

Реч је о саобраћајницама које нису толико прометне и вероватан узрок незгода су опуштање за воланом и неприлагођена брзина.

БЕЖАНИЈА - САВСКИ БЛОКОВИ

Део од Гандијеве до Др Ивана Рибара, односно од Блока 63 до Блока 45 зона је широких и уређених саобраћајница, али, упркос томе, забележено је чак 10 несрећа са смртним исходом. Још две су забележене на путу за Ледине, недалеко од ове зоне, а једна у самим Лединама.

АУТО-ПУТ ОД УМЧАРА ДО ГАЗЕЛЕ

На овој деоници пута догодила се 21 незгода са смртним исходом за 5 година. Само у граду било је 7 таквих несрећа, од тога две на истом месту у зони Хусове улице.

АУТО-ПУТ ОД ГАЗЕЛЕ ДО ШИМАНОВАЦА

На овој деоници се за 5 последњих година догодило 11 несрећа. То значи да је целом дужином ауто-пута од Умчара до Шимановаца било мање незгода са смртним последицама него на Ибарској магистрали.

ОБИЛАЗНИЦА ОКО БЕОГРАДА

Од Батајнице до Бубањ потока за 5 година догодило се 17 кобних несрећа, од чега су три узастопне локације на пола пута између Батајнице и Добановаца, на благој кривини, а чак 5 их се збило у зони Остружнице.

(Телеграф.рс)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)