Природна артешка вода из Србије наставља експанзију

Novosti online

07. 02. 2024. у 10:00

ИЗ срца Србије, познати бренд ВОДАВОДА осваја свет. Посвећеност високим стандардима квалитета, стално праћење трендова и иновација су кључни фактори који су допринели изванредном успеху компаније, како на домаћем, тако и на међународном тржишту. Разговарали смо са Војином Ђорђевићем, креатором и оснивачем брендова ВОДАВОДА и Горки Лист, чији је квалитет препознат и цењен од стране захтевног светског тржишта.

Природна артешка вода из Србије наставља експанзију

Фото: Новости

Годину која је за нама, а коју многи привредници оцењују као изузетно изазовну, завршили сте отварањем нове производне линије у Дому Воде. У чему се огледа значај ове инвестиције и у којој мери она опредељује пословне планове за 2024?

Отварање нове линије представља један од најважнијих дана од оснивања ВОДАВОДЕ. Ради се о линији најсавременије технолошке генерације и посебно ми је задовољство да смо је званично пустили у рад скупа са министром спорта, господином Гајићем. Повећањем производног капацитета и значајном инвестицијом од 2,4 милиона евра створили смо оптималне услове за освајање нових тржишта. Истовремено, проширење делатности доноси и позитиван утицај на локалну заједницу и повећање броја запослених. Овај кључни корак не само да одражава нашу посвећеност стратешком расту, већ и поставља темеље за континуирано ширење пословања, јер је ВОДАВОДА проширила своје капацитете и све веће потребе врло захтевног страног тржишта ће бити задовољене. Наше амбиције и унапређени ниво пословања нам омогућавају да, не само одржимо, већ и на виши ниво подигнемо нашу предност да се ради о потпуно природној минералној води, пружајући нам могућност за отварање нових тржишта у складу с нашом дугорочном визијом и циљевима.

Да ли сте задовољни постигнутим резултатима и тржишном позицијом брендова?

У години за нама смо испунили очекивања и могу са великом радошћу да истакнем да је 2023. година за наше брендове била успешна и да смо задовољни тржишном позицијом. Посвећеност квалитету, иновацијама и пажљивом одговору на потребе потрошача, има велики утицај на успех наших брендова на тржишту. Горки Лист је одржао стабилну лидерску позицију у својој категорији, ВОДАВОДА бележи континуирани раст трзишног учешћа, док је ВОДАВОДА Водица најпродаванија вода за децу у Србији. Ова позитивна динамика не само да потврђује поверење потрошача већ и пружа основу за даљи раст и развој.

ВОДАВОДА је бренд чији је квалитет препознало страно тржиште на коме бележите велики успех. Шта је то што страни партнери захтевају да би уопште ушли у преговоре?

Кључни предуслови су врхунски квалитет, префињени дизајн паковања и изградња снажних партнерских односа, што су параметри којим се ВОДАВОДА може похвалити и по чему се издваја у свету. Поуздани и мотивисани партнери који деле исте вредности и циљеве су од великог значаја за успостављање одрживог међународног пословања. ВОДАВОДА, природно минерална артешка вода из срца Србије, доступна је у 17 захтевних светских тржишних позиција, а у 2023. смо потписали уговор о извозу и дистрибуцији у Народну Републику Кину која је најбрже растуће потрошачко тржиште на свету. То је велико признање, јер је познато да је мало страних произвођача добило дозволу за увоз природно минералне воде. ВОДАВОДА се тако придружила глобалним лидерима премијум вода у Кини, попут Фијиа, Евиана и Витела. Верујем да ћемо остварити визију којом смо вођени, а то је дугорочни успех и присуство ВОДАВОДЕ на глобалном нивоу.

Фото: Новости

Истраживање које су водили научници са Универзитета Колумбија о флашираној води и пластичним честицама је узбуркало јавност. Како коментаришете ове наводе?

На првом месту, ВОДАВОДА је апсолутно природан производ који се, како је дат од природе, флашира без било какве прераде и филтрирања. Тачније, ВОДАВОДА не користи филтере за прераду а управо су филтери главни извор микрочестица. У складу са природним својствима ВОДАВОДЕ, опредељење за будућност је још од раније било да то буде стаклена амбалажа коју већ увелико користимо као и неке друге врсте амбалажа, али то захтева промене у том сектору на светском нивоу јер је технолошки практично апослутно немогуће, усамљено и изоловано од осталих светских брендова, прећи на друге видове паковања. На тему питања које сте поставили је ТИМЕ магазин објавио чланак још 2019. И иначе, постоје различита мишљења о присуству микрочестица генерално у окружењу. Наши технолози прате науку као и реакције осталих познатих светских брендова, који исто као и ми, по традицији користе ПЕТ амбалажу, с тим да напомињем да се ПЕТ амбалажа у којој се налази ВОДАВОДА као апсолутно природна, направљена од најквалитетнијих тренутно доступних материјала и као најважније, ВОДАВОДА не користи филтрирање и не прерађује се.

Горки Лист је лидер своје категорије на тржишту. Који су изазови одржавања вишедеценијског успеха?

Вишедеценијски успех прате изазови који захтевају сталну прилагодљивост и посвећеност које је могуће савладати кроз активно вођење, иновације и дугорочно планирање. Горки Лист је бренд који негује традицију и стога је важно да се одржи равнотежа између очувања традиционалних вредности и усклађивања са променама које захтевају флексибилност и брзу реакцију. Један од изазова за Горки лист је како удвостручити производњу лековитог биља које је његова основа, односно, није нимало лако удвостручити прикупљање лековитог биља. Ради се о 27 биљака и постизање потребних количина директно условљава могућност Горког Листа као природног производа који по квалитету нема алтернативу, да задовољи повећану потражњу која за њим постоји. Лидерска позиција нас обавезује да пратимо трендове и инспиришемо људе, обезбеђујући им јединствен доживљај. Примера ради, наша специјална едиција Горкић која је у флашицама од 1 децилитра, остварила је велики успех управо зато јер је била одговор на исказане жеље потрошача. Горки Лист је увек изнова иновативан, али без компромиса у погледу традиције и квалитета.

Шта ће бити најважније за Ваше пословање у 2024. години и шта од ње очекујете?

У фокусу је развој постојећих иностраних као и освајање нових захтевних тржишта, праћен проширењем капацитета како би се искористиле нове прилике које ће отворити врата новим могућностима и подстаћи раст наших брендова у свету. Изузетно сам поносан што је природни квалитет ВОДАВОДЕ и Горког Листа препознат широм света јер, истовремено, освајање страног захтевног тржишта представља изазов и пружа изузетне могућности за раст и ширење пословања. Посебну пажњу у овој години посветили смо организационој структури пословања која подразумева измене у виду увођења шест интернационалних Салес менаџера који ће, уз цео тим, бити задужени за остварење значајног успеха на глобалној пословној сцени. Ова 2024. година са собом носи обећавајуће једногодишње али и дугорочне изгледе за успех и раст нашег пословања.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

ПРЕДСЕДНИЦА лажне државе Косово Вљоса Османи, и поред тога што још нису прескочили последњу станицу ка чланству у Савету Европе - гласање на Комитету министара 17. маја најављује да ће породице несталих моћи да туже Србију Европском суду за људска права за повреду права на живот њихових најмилијих.

29. 04. 2024. у 07:00

Коментари (0)

ИЗГУБИО САМ 400.000 ЕВРА, ДУЖАН САМ ЈОШ 80.000: Сурова исповест Александра бившег коцкара (ВИДЕО)