Поводом 14-часовног чекања путника на полетање лета за Тунис, огласула се и Агеницја "Контики", која је организатор путовања.

Коментари (7)

Sofija

14.07.2023. 19:16

Pre mesec dana je trebalo istom ovom kompanijom da se vratim iz Monastira u Beograd. Posle 5 minuta leta, vraćeni smo na aerodrom u Monastir, zbog prinudnog sletanja, koje je izazvano "tehničkim kvarom". Sat vremena sto ostali u istom avionu, nismo znali da li ćemo se za Beograd vratiti istim ili će poslati novi. Takodje, kompanija NouvelAir nije imala nikakvu komunaciju sa nama, iako su stjuardese i dalje nila sa nama u avionu. Užas, nikad gori let. Tako da čisto sumnjam da su ovde krivi naši radnici, NouvelAir leti neispravnim avionima, u Tunis nikad više neću ići preko njih.

Zorica

15.07.2023. 07:03

Jadni putnici o kojima niko ne vidibracuna .Glavni da su svi stivse novca tuce namireni a za outnike niko ne brine.Idpada da ni renomirane kompanije dy iste kobi one koje se orave samo za poneki mesec.Tu putnici subsa decom bez hrane ne mogu ni da zsmislum jako im je a objasnjenje je smesno

Dragan

15.07.2023. 08:41

Ljudi, to je avion, ja razumem nezadovoljstvo. Ali ako je neko ustanovio kvar, nije sigurno to uradio da bi nekom upropastio odmor. Koliko god da cekate, bolje vam je nego da se ne daj boze nesto desi. A verujem da u danasnje vreme nije bas mogu stvoriti novi avion u roku od par sati. Naravno da sam na strani putnika, zao mi je sto neko ceka skoro ceo dan, ali bolje vam je i to od katastrofe. Pa onda tuzite kompaniju, bolje vi, nego vasa rodbina. Pre neki dan je sestra, otisla na rodos, cekala 10 sati let...nisu im hranu dali, sto je za svaku osudu.

nema deda mraza

15.07.2023. 16:00

predstavnik agencije se 'pojavio' u 15.00. ovu verziju poznajemo, ne poznajemo na koji nacin agencija misli da obsteti putnike. nisu putnici kupovali karte vec ona. krajnjem korisniku usluga nije isporucena