ПИТАЈТЕ ФОНД ПИО МЕЈЛОМ ИЛИ ТЕЛЕФОНОМ: Како да на најједноставнији начин проверите због чега вам је умањен месечни износ који стално примате

В. Н.

11. 08. 2022. у 10:32

МНОГИ пензионери се изненаде када им стигне умањена пензија, јер како тврде чекове немају или их нису писали, а немају ни кредитне картице нити било које друге отплате на рате.

ПИТАЈТЕ ФОНД ПИО МЕЈЛОМ ИЛИ ТЕЛЕФОНОМ: Како да на најједноставнији начин проверите због чега вам је умањен месечни износ који стално примате

Фото Shutterstock

Често се због тога јављају кол-центру Фонда ПИО или се распитују у матичној банци о чему је реч.

Корак 1  Уколико корисник добија умањено примање, а не зна који је разлог за то, он се може обратити филијали Фонда ПИО која исплаћује пензије и затражити да га информишу о разлогу одбијања тог износа.

Корак 2  Такође, корисник се са питањем може обратити Контакт-центру РФ ПИО, радним данима од осам до 15 часова, путем телефона 0700/017-017 - по цени локалног позива и 011/3060-680 - за позиве са мобилног телефона и из иностранства (бројеви су објављени на сајту РФ ПИО www.pio.rs) или путем мејла на адресу kontakt@pio.rs.

Корак 3  Пензионер би оператеру требало укратко да изнесе проблем и затражи да се провери због чега добија умењени чек, односно по ком основу се одбија новац са рачуна.

Корак 4  Уколико се обраћа мејлом, корисник, поред описа проблема који има, треба да наведе и своје податке, уз назнаку која филијала Фонда исплаћује пензије.

Корак 5  Контакт-центар ће се затим обратити надлежној исплатној служби да провери по ком основу се одбијају средства и одмах по добијању информације проследиће му одговор на начин на који је питање и постављено - путем телефона или мејлом.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

А СРБИЈА?! Питали Русе За кога ћете да навијате на ЕУРО 2024? - овако су одговорили