ЛИДЛ ПРЕДСТАВИО НОВИ БРЕНД ПРОИЗВОДА: С љубављу, домаће

Промо

02. 09. 2021. у 13:00

ОД ДОЛАСКА на домаће тржиште, у српску привреду уложено 390 милиона евра

ЛИДЛ ПРЕДСТАВИО НОВИ БРЕНД ПРОИЗВОДА: С љубављу, домаће

Фото: Срђан Боснић

Компанија Лидл Србија представила је данас свој нови бренд производа С љубављу, домаће, који се састоји од око 80 производа искључиво домаћих добављача. Потрошачи ће у сталној понуди Лидла моћи да купују производе С љубављу, домаће које поред српског порекла, одликују висок ниво квалитета и специфична својства. Ови производи се од краја августа могу наћи у продаји искључиво у Лидл продавницама, у више од 30 градова Србије.

Нови Лидлов бренд презентован је на панел дискусији тим поводом „С љубављу, домаће – због чега је важно унапређивати квалитет производа и стандарде производње“ на којем су учестовали министар пољопривреде, шумарства и водопривреде Бранислав Недимовић, директор Сектора за стратешке анализе, услуге и интернационализацију у Привредној комори Србије Михаило Весовић, један од Лидлових домаћих добављача, власник индустрије меса „Ђурђевић“ Миленко Ђурђевић и као домаћини, представници компаније Лидл Србија, генерални директор Томислав Шапина и извршни директор набавке Никола Балабан. Панелом је модерирала координатор Савеза за храну и пољопривреду НАЛЕД-а Исидора Шмигић.

Фото: Срђан Боснић

 
 

„Од доласка у Србију, наша компанија је до данашњег дана уложила 390 милиона евра, а С љубављу, домаће је један од начина на који испуњавамо дата обећања и инвестирамо у домаћу привреду. Овом новом понудом локалних производа, осим што одговарамо на потребе потрошача, упошљавајући домаће добављаче, помажемо развој српских произвођача. Сарадњом са нама, добављачи имају сигуран пласман производа у више од 50 Лидлових продавница, али се и припремају за могућност извоза на конкурентна, инострана тржишта“, изјавио је генерални директор Лидла Србија Томислав Шапина, који се у свом поздравном говору посебно захвалио запосленима и партнерима Лидла.

„Велико ми је задовољство што компанија Лидл Србија данас промовише ову врсту домаћих производа са посебном ознаком С љубављу, домаће. Пре свега, ово је јако важно за Србију из разлога што велики трговински ланци постају место акумулирања домаће производње, те је ово одлична прилика да разуверимо све оне који су веровали да домаћих производа у Србији нема,“ изјавио је министар пољопривреде, шумарства и водопривреде Бранислав Недимовић.

„Подршка домаћим добављачима, попут ове којој данас сведочимо, веома је битна јер се на тај начин потрошачима нуди могућност да када бирају између два производа сличног квалитета, изаберу онај који је домаће производње. Компаније попут Лидла, када остваре сарадњу са домаћим добављачима, намећу врхунске стандарде квалитета и то у глобалу подиже ниво стандарда и квалитета домаћих производа у Србији. Осим тога, та сарадња подстиче мале произвођаче да достигну тај стандард, јер тако добијају могућност да изађу на тржиште, како локално, регионално, тако и на тржиште Европске уније, где компанија Лидл Србија успешно послује,“ изјавио је директор Сектора за стратешке анализе, услуге и интернационализацију у Привредној комори Србије Михаило Весовић.

„Више од годину дана радили смо на овом пројекту, како бисмо нашли праве партнере и са њима развили линију створену тако да оправда своје име, креирану са пуно љубави и посвећености вредних занатлија наше земље. Уз то, сви добављачи бренда С љубављу, домаће поседују ИФС, међународни сертификат, чиме смо спојили одличан укус и потврду безбедности и квалитета хране“, изјавио је Никола Балабан, извршни директор Набавке Лидл Србија.

Из угла добављача, власник индустрије меса ЂурђевићМиленко Ђурђевић, каже да је сарадња са великим ланцем изузетно значајна јер доприноси унапређењу пословања.

„Поносан сам на сарадњу са Лидлом, јер као интернационални трговински ланац доноси најбољу праксу са других тржишта, уједно нам остављајући довољно простора да, као искусне занатлије, дамо свој допринос у ономе у чему смо најбољи, производњи домаћих производа које потрошачи воле.“

С љубављу, домаће чине производи попут свежег млека и шумадијског јогурта са чак 4% мм, воћни јогурти са 16% удела комадића воћа, домаћи чварци, сремске коре за питу, фрушкогорски сир и многи други. Било да је у питању малина, сир или сушено месо, у свим овим производима спојена је љубав и жеља за развојем асортимана српских производа са посвећеношћу вредних занатлија.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
РЕЗОЛУЦИЈА ЗАТАЛАСАЛА ЦЕО БАЛКАН: Срамни текст о Сребреници не мири регион, како тврде њени кључни спонзори са Запада

РЕЗОЛУЦИЈА ЗАТАЛАСАЛА ЦЕО БАЛКАН: Срамни текст о Сребреници не мири регион, како тврде њени кључни спонзори са Запада

РЕЗОЛУЦИЈА о Сребреници још није дошла ни до гласања у Генералној скупштини Уједињених нација, а регион је додатно и дубоко поделила, иако, како тврде њени главни спонзори, пре свега Немачка и САД, има задатак да "помири" Западни Балкан.

26. 04. 2024. у 08:35

УПОЗОРЕЊЕ ЗА ГРАЂАНЕ - НЕ НАСЕДАЈТЕ НА ОВУ ПОРУКУ! Огласили се из Поште - Овако ћете знати да је у питању превара

УПОЗОРЕЊЕ ЗА ГРАЂАНЕ - НЕ НАСЕДАЈТЕ НА ОВУ ПОРУКУ! Огласили се из Поште - Овако ћете знати да је у питању превара

ТОЛИКО се грађана жалило да им је из Поште стигла лажна порука о пријему пакета да су надлежни одлучили да нађу начин како да стану на пут преварантима.

26. 04. 2024. у 09:04

Коментари (0)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!