ВАКЦИНИСАО СЕ "ПЕЋИНСКИ ЧОВЕК": Панта Петровић апелује на све да се имунизују

Танјуг

03. 08. 2021. у 13:35

ПИРОЋАНАЦ Панта Петровић, познат по томе да већ 15 година живи у пећини, вакцинисао се и позвао све да се вакцинишу у што већем броју.

ВАКЦИНИСАО СЕ ПЕЋИНСКИ ЧОВЕК:  Панта Петровић апелује на све да се имунизују

Фото: Принтскрин Youtube

Како каже за Танјуг, одлучио се на вакцинацију јер се једино тако можемо заштитити од короне, која лако може из града да дође у село, шуму, свуда где има људи.

Примио сам прву дозу вакцине, очекујем позив за другу дозу. Нисам се много размишљао, вакцинисали су се и сви моји пријатељи, другари и апелујем на све да се вакцинишу, јер смо нарочито ми људи са села угрожени. Корона лако може из града да дође у село, шуму, свуда где има људи, рекао је Петровић.

Да се пресели у пећину у живописном кањону Градашничке реке, Панта се одлучио како би, како каже, имао потпуну слободу и ниједном се није покајао због своје одлуке.

Желео сан да се вакцинишем зато што, ако дође корона у град, она ће да дође и у село где ја живим, зато сам одлучио да се вакцинишем. Апелујем на све да се вакцинишу јер болест не бира. Боље да се вакцинишемо јер смо и тако и тако остали мало на селу, каже Петровић.

Познат је као врсни мајстор, направио је три моста која је даривао Пироћанцима, а направио је и својеврсну гондолу - коју он назива "Пантино гнездо", где, како каже, радо ужива, понекад и одрема.

О свом трошку сам направио три моста, један у граду, један овде у кањону Градашничке реке и један код водопада према Књажевацу. Највећи мост кога сам направио је 20 метара дугачак и пет тона тежак. Сва три моста сам поклонио суграђанима на коришћење.

Направио сам и гондолу - "Пантино гњездо" где радо уживам у вожњи, цвркуту птица, шуму реке. Гондола је на висини од око 40 метара, рекао је Петровић.

Иако живи у пећини, Панта је, како каже, омиљен међу женама, а ни сам не зна колико деце има.

Бог је рекао да се множимо и Паки је тако и направио. Прича се да јурим жене, међутим, оне мене јуре, а њих треба да питате зашто је то тако. Не знам колко деце имам, имам их и по иностранству и овде, каже Петровић.

Њему не представља проблем ни то што одмах изнад пећина пролази вучја стаза којом вукови пролазе и иду даље ка Старој планини.

- Вукови пролазе ноћу, а када их чујем да се оглашавају, ја их поздравим на свој начин и ставим им до знања да овде има људи. Након тога, они само наставе својим путем ка планини - казао је Петровић за Танјуг.

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00 >> 07:55

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

АКО игде постоји "вага" за мерење снаге људског духа, колико ли би на њеној скали тежила она коју има деминер Михаило Маринковић (48), из Панчева, припадник Сектора за ванредне ситуације МУП Србије? Колико би на њен тас стало његове одважности, сталожености, потпуне концентрације..., у тренутку док је, минуле недеље у Нишу, сам прилазио неексплодираној авио-бомби тешкој 1.000 килограма која носи 430 килограма експлозива, заосталој из НАТО агресије?