ДИРЕКТОР Комитета за безбедност саобраћаја Дамир Окановић рекао је да би случај саобраћајне несреће на Карабурми требало да преузме Више тужилаштво.

Dejan

23.07.2021. 06:27

Vama iz Komiteta za bezbednost poruka: Haos vam je po svim gradovima u Srbiji. Nema saobraćajne policije, divljanje s brzinom, nepoštovanje pešačkih prelaza, zaustavljanje vozila na sred saobraćajnica pa preticanje istih.. I mnogo toga još upravo dovodi do nesreća. Ali vi ste napravili banalnu reklamu za televiziju kako pešaci igraju kolo na kolovozu i time skrećete pažnju s pravih krivaca. Saučešće porodici, a ostalima odgovornima na savest.

Kiza

23.07.2021. 11:11

Постоји пар ствари које су зреле за промене и у КЗ и у закону о саобраћају. КЗ би морао да препознаје категоризацију убиства (нехат, афекат, предумишљај, плаћено убиство... са пропорционалном тежином казне), а не на камару 'од - до'! Па да не буде могуће за предумишљај добити 5 година, већ минимум, рецимо 20! Закон о саобраћају такође мора да бекство после саобраћајке третира као кривично дело а не прекршај и мора да препознаје кр.дело УБИСТВА, а не 'са смртним последицама'! Такође вожња под утицајем опијата би морала бити отежавајућа околност (ако је неко повређен или усмрћен) и иницирати предумишљај! Итд. Има ту посла за правнике, али очигледно нема 'политичке воље'! Кад би се погледала статистика, вероватно би просек тешких несрећа био "на страни" возача који возе нове, брзе и скупе аутомобиле, а не оних који возе тзв. 'кршеве'! Међутим, на ТП се кола ломе на сиротињи иако су најмање "кривци" за угрожавање безбедности саобраћаја! Само кажем...

Peđa

23.07.2021. 11:42

Kaznena politika je loša, i nije dala nikakve rezultate. Kažnjavaju se ljudi za neke banalne prekršaje a svakodnevno se suočavamo sa divljačkom vožnjom. Treba postaviti civilne presretače na sve veće raskrsnice i bulevare 3 smene. A da dozvole oduzimaju na licu mesta.